Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wudo schreef:Hallo,
ik kom ook even met de deur in huis vallen...
Helaas heb ik ook het bericht gehad dat ik ziekte van lyme heb.
ik moet deze week beginnen met een antibiotica.
wat is jullie ervaring, met de ziekte van Lyme?
Issy schreef:ze was net b egonnen met die isotherapie toch, dan is het waarschijnlijk een herxreactie. (ik hoop het) ik heb dat ook gehad als reactie op medicatie. Het betekend wel dat de therapie werkt! want ik vond het triest dat ze in de uitzending zei dat ze opgegeven was. Er zijn nog veel andere behandelalternatieven om uit te proberen.
Laat haar contact opnemen met degene die de isotherapie (de hoemopatische druppels/korrels) voor haar gemaakt heeft. Waar schijnlijk dhr S. uit Wormerveer, hij is bekend met herxheimerreacties, soms moet je dan even met de dosering minderen, omdat je lichaam teveel gifstoffen te verwerken krijgt, en dat geeft rare uitvallen en dan voel je je meer ziek.
_Rapido_ schreef:Wudo schreef:Hallo,
ik kom ook even met de deur in huis vallen...
Helaas heb ik ook het bericht gehad dat ik ziekte van lyme heb.
ik moet deze week beginnen met een antibiotica.
wat is jullie ervaring, met de ziekte van Lyme?
Mijn ervaring: Het is een poedersuiker ziekte. Veel artsen erkennen de ziekte niet en je moet geluk hebben als je een arts vindt die
je wilt behandelen. Hoelang ben je nu ziek of wanneer heb je een tekenbeet gehad? En hoelang krijg je antibiotica?
_Rapido_ schreef:Ik ga er natuurlijk op aandringen dat ik volgens de ILADS richtlijnen behandeld wil worden maar als de arts daar niet aan mee wilt werken en mij 3 maanden doxy 2x 100 mg per dag aanbied, neem ik dat aan. Alles is beter dan niets.