Biieniie schreef:Jeemig wat gaat dit topic snel zeg! Ik kan niet eens even mijn paardje rijden of er zijn alweer 3 pagina's bij!
knip knip. Daarentegen weet ik niet of ik mijn kindje zou willen laten adopteren omdat je zulke vreselijke verhalen hoort. Evenals pleeggezinnen. Er zullen genoeg positieve ervaringen zijn maar de vreselijke verhalen blijven bij mij in mijn hoofd zitten.. Het lijkt mij vreselijk om niet de 'keuze' te hebben om kinderen te krijgen omdat dit niet kan. Maar ik weet niet of ik het zou kunnen hem/haar voor adoptie aan te bieden want ik ben er niet van overtuigd dat het zeker weten goed terecht zal komen.Om me daar ook continue mee bezig te houden zou ik ook niet willen want dan had ik het kindje zelf moeten houden.
Mensen kunnen zich heel anders profileren dan ze werkelijk zijn. Ik zou het niet op mijn geweten willen hebben dat het kind een vreselijk leven heeft terwijl ik de keuze heb gehad het te laten aborteren..
Hier ben ik het helemaal mee eens of ik hou het of ik laat het weghalen ,adoptie is voor mij gewoon echt geen optie gewoon om de hierboven geschreven redenen. Ik vind ook echt dat het overal legaal moet worden er zijn zat moeders die het eigelijk niet aan kunnen of het kind van hun verkrachter noodgedwongen hebben moeten baren. Ik vin de manier waarop het abortus kliniek waar mn vriendin is heengeweest ook zo verschrikkelijk goed ze was volledig onder narcose ze zei dat ze ook gauw weer wakker was en heeft er thuis ook geen post over ontvangen dus der vriend of huisgenoot hoefde er niet achter te komen als ze het geheim had gehouden. Nee ik vind het top dat wij hier die keuze hebben
en over de posts van ik wil niet voor abortussen betalen je hebt geen idee voor hoeveel dingen je belasting betaald waar je zelf geen gebruik van maakt