[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 19:00

Haha dat had ik ook ik echt helemaal niet proberen te bewegen maar ik als ik mijn veters ging strikken dee dat nog best zeer :oo
Ging ik ff vragen of mijn pa dat wilde doen keek die me belachelijk aan _O-
Emma heb je geen foto ben wel benieuwd!

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 19:04

Ik maak morgen wel even een foto, dan heb ik hopelijk het stipje van de stift er ook af gewassen ;) maar heb echt een zo standaard piercing als maar kan, geen kleurtje geen steentje, helemaal niks!
Maar ik dacht misschien kan ik er over een paar dagen zo'n opdraaibolletje op doen, zoals deze http://www.piercinglady.nl/index.php?cP ... =2a&page=1 (leuke site trouwens inderdaad!), of mag dat ook niet?

Haha Danielle inderdaad, bukken is echt niet fijn!
Als ik heel stil zit is er niets aan de hand O:)

danielle_x

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 19:08

Die site was ik wel is eerder tegengekomen maar ik twijfel toch aan het online bestellen straks is het heel anders als die op het plaatje lijkt ofzo :o

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 19:11

Ik ga morgen een nieuw steentje kopen voor oorpiercing waarvan ik nog steeds de naam niet weet _O- Edit: Hij zit op de plek van de orbital in het beginplaatje. Maar dan een steentje, daar in het midden.

Met mn tragus gaat het wel goed, al is hij nog wel heel gevoelig.. Moet maar weer iets vaker gaan schoonmaken denk ik :j

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 20:10

Angela_ schreef:
Ik heb dinsdag een afspraak gemaakt om mijn navelpiercing opnieuw te laten zetten. Ik heb er rond mijn 18e ook een gehad, maar die heb ik eruit gehaald omdat ik ontzettend veel was aangekomen.

Ik had met mezelf afgesproken dat als ik mijn streefgewicht had behaald dat ik dat een piercing mocht. Inmiddels ben ik 25 kilo afgevallen, en gaat het dinsdag gebeuren. Ik ben gisteren bij een piercing/tattooshop geweest, waar ook mijn vriend zijn tattoo en piercing heeft laten zetten. Ik ben inmiddels namelijk verhuisd en mijn eigen vertrouwde shop is er helaas niet meer.

Ik heb wat informatie gevraagd en even gekeken of het mij aanstond natuurlijk. Ik merk wel dat het allemaal anders is als toen ik de eerste keer een piercing kreeg. Ik moest toen persee een ringetje, dat hoeft nu niet meer. Kan ik meteen een leuk sieraad uitzoeken! En ik mag 3 tot 6 maanden niet zwemmen, dat was toen ook niet.

wat betreft dat zwemmen is maar 2 tot 6 weken hoor :) 3 tot 6 maanden is wel heel overdreven.

dat geldt voor alle dames trouwens, hou gewoon 6 weken aan, daarna mag je gewoon weer zwemmen, na het chloor water gewoon ff wassen met unicura. :j ik heb boven en onder en bij beide ging t perfect, zolang je maar niet te vroeg gaat wisselen en zware hangers eraan doet.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 09:33

Mooie piercings weer voorbij gekomen.
Mijn md is een beetje aant klieren, gister kwam er een beetje pus uit en een soort van doorzichtig bloed, plekje rondom was ook dik. Ik heb het schoongemaakt, maar hij blijft door met pussen.....

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 10:31

Oef da's niet fijn Sharoontje.

Ja bij mij zei hij ook 6 weken hoor, en na 3 tot 6 maanden verwisselen maar dat ligt er ook maar net aan hoe het geneest.

Trouwens een tip voor de mensen met een gloednieuwe navelpiercing, die moeite hebben met bukken enzo :D trek je buik een beetje in terwijl je bukt, zodat ie eigenlijk nauwelijks beweegt, dan doet het geen pijn!

En voor mensen die een foto wilden van mijn o-zo-standaard piercing:
http://img101.imageshack.us/img101/726/ ... ercing.jpg
Meteen gemaakt toen ik wakker werd dus je ziet mijn pyamabroek :))
Maar ik wil dus kijken of ik over een paar dagen de bolletjes (of 1) kan verwisselen voor een leuker steentje, of denken jullie dat dat niet verstandig is? Het staafje laat ik gewoon zitten.

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 10:48

Ze hebben bij jou wel een klein velletje gepakt zeg! Of misschien issie bij mij gewoon groot := maar denk niet dat het kwaad kan om er een ander bolletje op te zetten hoor.

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 10:52

Ik ging net even proberen met mijn allereerste piercing om daar een ander bolletje op te zetten maar dat lukte niet dus ik weet niet of dat bij jou ook is.
Maar proberen kan geen kwaad denk ik.

Maar hou er wel rekening mee na een paar dagen is die nog gevoeliger ;)

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 11:11

Nog gevoeliger? Hoezo? :oo

Ja ik heb ook maar een klein buikje/naveltje dus misschien dat het bij mij inderdaad een klein velletje is :)

Aaaahh dat schoonmaken is echt niet leuk...

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 11:27

Dat was bij mij iig zo dat ie na een paar dagen gevoeliger was dan toen die net gezet was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 11:35

Wow, strakke buik! Mooi hoor! Ik denk dat de bolletjes verwisselen geen kwaad kan eigenlijk.

Ik mag 1 uur, spannend!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 11:40

Mooi Emma :j! Fijne kleine bolletjes, supermooi! Normaal hou ik niet zo van navelpiercings omdat ze altijd zo afzichtelijk en opvallend zijn, maar deze is echt netjes!

Grr, ik zit te wachten op mijn CF bestelling, dan kan eindelijk dat belachelijk grote ding er down under uit :D.

xTralala

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 11:59

Ik mocht met mijn navelpiercing meteen zwemmen als ik hem van te voren (bovenste en onderste bolletje) insmeerde met jodium zalf.
Dat werkt ontsmettend en is vet dus het stoot water af.

Verder hoef ik hem helemaal niet schoon te maken met spulletjes.
1e maand 2 keer per dag douchen en nu 1 keer per dag en dan 2 minuten douchekop er op zetten.
Wel moet ik elke dag een vitamine pil nemen.

Voor mijn piercing werkt dit super; nergens geen last van gehad! :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 12:43

_Emma_ schreef:
Nog gevoeliger? Hoezo? :oo

Ja ik heb ook maar een klein buikje/naveltje dus misschien dat het bij mij inderdaad een klein velletje is :)

Aaaahh dat schoonmaken is echt niet leuk...

niet wisselen :n ook de balletjes niet, is een big nono, je gaat de piercing irriteren (ja ook met alleen de balletjes) met alle gevolgen van dien.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 15:04

_Emma_ schreef:
Maar ik wil dus kijken of ik over een paar dagen de bolletjes (of 1) kan verwisselen voor een leuker steentje, of denken jullie dat dat niet verstandig is? Het staafje laat ik gewoon zitten.

Nee nee nee! Niet doen! :) Afblijven!!
Laat die piercing nu maar lekker rusten....Die zes a zeven maanden zijn in een mum van tijd voorbij. Dan kan je wisselen zonder dat je hem al te veel irriteert. :)

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 16:41

Ik heb al een navelpiercing en misschein dat ik morgen een tongpiercing ga nemen wil ik al een zeer lange tijd..
Nu ben ik alleen zo bang, (ben zoiezo al helemaal niet gek op de tandarts, ga al janken als ik in die stoel lig :'))
Maar wat moet ik me erbij voorstellen qua pijn ?
Kan je je tong niet terug trekken ? Daar ben ik vooral bang voor..

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 16:44

Je tong word vastgehouden met een tang, dus da's al een angst minder. :)
Ikzelf voelde er echt vrij weinig van, een vriendin van mij vond hem best even gemeen, het verschilt écht van persoon tot persoon. :j

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 16:50

Er gaat een naald door je tong, dus nee, dat is niet prettig. Maar al die pijn is heus wel te overzien, want ik neem aan dat je de piercing graag wilt :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 17:34

Hij zit er in!!!!

Rowan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 18:21

Ik stapte vorige week lekker onhandig van mn pony af(jaja 1.40 is een hele klim :')) en gleed met me piercing langs het zadel!
Dat doet PIJJJJJNN :+
lekker lomp, was wel gelijk wakker.

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 18:39

Angela_ schreef:
Hij zit er in!!!!

Gefeliciteerd :D

Winxz_Bas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 19:40

En hoe vond je het angela??

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 19:42

Angela; Wat voor piercing heb je laten zetten? :)

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 19:58

Tegen het advies van sommigen in heb ik toch het bovenste bolletje verwisseld O:) maar ik heb het eerst aan een piercer gevraagd. Hij zei dat het kon en legde even uit hoe ik het moest doen, met desinfecteren enzo, en dat het echt absolúút geen kwaad kan. En dat zeggen piercers niet als dat niet zo is, want ze moeten zeggen wat de GGD aanraadt, zei mijn piercer.
Dus ik heb gewoon het staafje stevig vastgepakt zodat ik verder niet in de wond bewoog en toen het bovenste bolletje verwisseld voor eentje met een mooi steentje :D hij is nu veel mooier! En de wond is niet geïrriteerd, geen pijn, geen spul uit, helemaal niets.

Angela deed het pijn? Jij ging voor de tweede keer toch? :)
Of was dat iemand anders..