Ging ik ff vragen of mijn pa dat wilde doen keek die me belachelijk aan

Emma heb je geen foto ben wel benieuwd!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Angela_ schreef:Ik heb dinsdag een afspraak gemaakt om mijn navelpiercing opnieuw te laten zetten. Ik heb er rond mijn 18e ook een gehad, maar die heb ik eruit gehaald omdat ik ontzettend veel was aangekomen.
Ik had met mezelf afgesproken dat als ik mijn streefgewicht had behaald dat ik dat een piercing mocht. Inmiddels ben ik 25 kilo afgevallen, en gaat het dinsdag gebeuren. Ik ben gisteren bij een piercing/tattooshop geweest, waar ook mijn vriend zijn tattoo en piercing heeft laten zetten. Ik ben inmiddels namelijk verhuisd en mijn eigen vertrouwde shop is er helaas niet meer.
Ik heb wat informatie gevraagd en even gekeken of het mij aanstond natuurlijk. Ik merk wel dat het allemaal anders is als toen ik de eerste keer een piercing kreeg. Ik moest toen persee een ringetje, dat hoeft nu niet meer. Kan ik meteen een leuk sieraad uitzoeken! En ik mag 3 tot 6 maanden niet zwemmen, dat was toen ook niet.
_Emma_ schreef:Nog gevoeliger? Hoezo?![]()
Ja ik heb ook maar een klein buikje/naveltje dus misschien dat het bij mij inderdaad een klein velletje is![]()
Aaaahh dat schoonmaken is echt niet leuk...
_Emma_ schreef:Maar ik wil dus kijken of ik over een paar dagen de bolletjes (of 1) kan verwisselen voor een leuker steentje, of denken jullie dat dat niet verstandig is? Het staafje laat ik gewoon zitten.