Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
phillien schreef:@judith lastig als je buiten rijd om een opstapje mee te nemen, wat ik deed als ik zonder zadel reed was zorgen dat er aan beide kanten van haar cavalettis stonden, beide 2 op elkaar gestapeld (fjord van 1 ,45) dan kon ik erop stappen en zij kon geen kant op hahahhaa.
ik heb in westerbork paard gereden met gehandicapten, deze waren in dit geval allemaal verstandelijkgehandicapt , maar savonds en in het weekend reden er ook mensen met alleen een lichamelijke handicap. zij hadden een soort podium met een doorgang waar het paard doorheen liep en zo kon er op getsapt worden (zowel met als zonder tilift) echt ideaal.
maarja omdat nu op je pension te laten neerzetten hahahah.
is het niet de mogelijkheid om naast de rijbaan(als je in de bak rijd) iets van cavalettis neer te zetten zodat je zo kan opstijgen? in het bos misschien gebruik maken van de trailer?
iMyrable schreef:@ARhytmical. Dat is wel heel erg vervelend voor haar zeg! Is er wel kans dat het ooit (een beetje) beter wordt?
ARhythmical schreef:iMyrable schreef:@ARhytmical. Dat is wel heel erg vervelend voor haar zeg! Is er wel kans dat het ooit (een beetje) beter wordt?
![]()
![]()
![]()
Carpe diem oftewel : pluk de dag en dat is wat we met Jayeleigh doen. Vandaar een fijne pony die haar helpen wil, mijn broer heeft helpen sponsoren..
Jayeleigh was toen nog maar 8 jaar, ze is nu 11 en hoe lang het goed blijft gaan weet niemand, verbetering zien ze nu niet...daarom vind ik het prima dat ze de energie die ze heeft niet alleen voor school gebruikt ,maar ook om kind te zijn! Het gaat op dit moment echt heel goed!