Angela, nogsteeds dat fijne gevoel? Leuk trouwens dat de datum vaststaat. Ze zeggen dat de beste oplossing is een reu en een teef maar als dit niks wordt dan blijft ze alleen, het is lastig. Waar zijn we weer aan begonnen. Hou er ook niet van om iets terug te brengen maar als het moet dan moet het, even doorbijten maar hoop dat hij onze huisgenoot kan blijven. Edit; vergeet het steeds te zeggen maar ik zie dat het afvallen nogsteeds erg goed gaat, komt dat alleen door de running? Ga zo door meid.
Zal eens af gaan sluiten, slaap lekker dames.
en pas goed op jezelf.
Heel lief! De dag was erg leuk. Eigenlijk wilde ik het stilletjes voorbij laten gaan omdat ik niet echt de energie had om er een knetter feest van te maken. Maar de dag is toch niet zonder blikken of blozen voorbij gegaan. Iedereen leek wel ff te willen bellen, sms, langskomen.. Echt hart verwarmend.
...
wat rot dat hij zo kort voor tijd afbelde misschien kun je hem nog naar de vragen naar de reden. Kan me ook voorstellen dat je hier geen zin in hebt maar zelf zou ik het wel willen weten. Nu hoef je je in ieder geval niet druk te maken om het weer en snap ik waarom je zo graag wilde gaan
Veel plezier vanavonvd en rij voorzichtig
!