ik zou een baan krijgen als vertaler, engels/nederlands en andersom, de manager is vandaag terug van 4 weken vakantie en ik zou meer horen, ga morgen even beleefd mailtje vragen waar dat contract blijft
ik hoop het zo! hebmomenteel amper genoeg om eten op tafel te zetten, hondje ook nog ziek en naar de da, geld helemaal op, ook reserve potjes zijn nu leeg, hoop dat er effe niks meer ziek word, anders moet ik maar bij mn pa kloppen voor een lening, wat moet dat moet de gezondheid van de beestjes gaat voor al moet ik droog brood eten, als mn beessies het maar goed hebben
maar gaat allemaal wel weer goed komen hoop ik, vertel eens over je vierbenige liefde? ben nieuwschierig
die blauw is ook prachtig barmat! mooi dat china glaze heb het nooit gehad en hiervoor dit topic ook nooit van gehoord, na mn verjaardag toch maar eens aan geloven denk ik maar
misschien een paar lakjes in slaan
ik kan niet wachten!
morgen mn nagelstjes weer opnieuw doen, ben dit alweer beu en mn duimnagel lijkt wat oppervlakkig beschadigd al zie je het alleen als je hem schuin houd lijkt wat dof geworden de glans is er af snap het niet helemaal hoe dat kan maar goed is niet erg, overmorgen toch belangrijk bezoekje plegen en dan kan ik niet met dit aankomen, dan moet er wat netjes op.
dus kan ik morgen mooi mee kliederen. 

als we je snappen kunnen we misschien antwoord geven.
Maar goed met sjouwen een mini mis communicatie gehad waardoor mijn duimnagel helemaal dubbel ging! ik gauw kijken en ja hoor ik zag een hele scheur tot bijna halverwege mijn nagel! dan bedoel ik het leven. Het prikte wel maar niet echt pijn ofzo meer een tinteling dus even beetje paniek en gelukkig was er fijn medeleven. Meteen even extra doorzichtige nagellak op gedaan en meteen weer verder want na zo'n lange dag wil je ook wel weer graag naar huis (stond om half 4 op en was om 5 uur op de markt
). De extra nagellak verstevigt alles nog even en dan later maar de schade bekijken. Geen bloed dus dat was wel een beetje vreemd. Na een tijdje keek ik en was de scheur weg... Hopelijk was het alleen een barst in mijn nagellak. Ga morgen de nagellak eraf halen en dan maar even zien hoe het eruit ziet. Er zit al wel een tijdje een klein scheurtje op die plek dus er zitten heel veel extra laagjes nagellak op die nagel om te verstevigen en als ik zo kijk is dat oude scheurtje nu een paar mm langer en valt het geluk mee.
maar das voor later
Ik vond het niet verantwoord iig.

doe mn uiterste best weer aan werk te komen, zelf schoonmaakwerk enzo heb ik al gereageerd
(heb een bloedhekel aan schoonmaken vooral aan andermans rotzooi