Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 20:28

mooie kleur issie, echt prachtig wil ook nog een mooie donker paars hebben, heb er 1 maar die droogt niet duurt ongeveer 2 uur en moet 2 lagen op dus duurt zo 6 uur voordat je schade vrij kan rondlopen, zodra je wat beetpakt zit er een deukje op ofzo dus dat is niks.
ik zou een baan krijgen als vertaler, engels/nederlands en andersom, de manager is vandaag terug van 4 weken vakantie en ik zou meer horen, ga morgen even beleefd mailtje vragen waar dat contract blijft :+ ik hoop het zo! hebmomenteel amper genoeg om eten op tafel te zetten, hondje ook nog ziek en naar de da, geld helemaal op, ook reserve potjes zijn nu leeg, hoop dat er effe niks meer ziek word, anders moet ik maar bij mn pa kloppen voor een lening, wat moet dat moet de gezondheid van de beestjes gaat voor al moet ik droog brood eten, als mn beessies het maar goed hebben :j maar gaat allemaal wel weer goed komen hoop ik, vertel eens over je vierbenige liefde? ben nieuwschierig :D

die blauw is ook prachtig barmat! mooi dat china glaze heb het nooit gehad en hiervoor dit topic ook nooit van gehoord, na mn verjaardag toch maar eens aan geloven denk ik maar :D misschien een paar lakjes in slaan :9 ik kan niet wachten! }>

morgen mn nagelstjes weer opnieuw doen, ben dit alweer beu en mn duimnagel lijkt wat oppervlakkig beschadigd al zie je het alleen als je hem schuin houd lijkt wat dof geworden de glans is er af snap het niet helemaal hoe dat kan maar goed is niet erg, overmorgen toch belangrijk bezoekje plegen en dan kan ik niet met dit aankomen, dan moet er wat netjes op. :+ dus kan ik morgen mooi mee kliederen.

Misslolliex

Re: Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 20:30

kan iemand nog antwoorden op me vraag?

Sorry ben ongeduldig wil verder gaan haha

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 20:31

ik heb mijn god geen idee wat je bedoelt :P

hee een tijdje geleden, liet iemand zien dat essence met nieuwe nagellak kleurtjes kwam, ik vond ze heel leuk, maar zijn die er al of moeten die nog komen ?

cube

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 20:49

Die zijn er al, heb ze van de week bij de kruidvat gezien.
Ik heb ook nog een vraagje. Ik lees nu(wat gaat het rap hier btw haha) wat over sponzen. Is dat ook van Konad? En wat kun je daar dan mee? Ik moet trouwens zeggen dat ik de in de 2 weken dat ik hier nu meelees en post heel veel wijzer ben geworden en ik weet nu dat ik niet de enige ben die veel nagellakjes heeft. Ik val nog reuze mee ontdek ik haha.

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 20:51

Bij mij wilde stempelen met Konad maar slecht lukken..
Iemand tips?
Krijg ze maar de afdruk niet goed op de stempel, heb wel de speciale nagellak, en doe het ook snel achter elkaar.

cube

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 21:00

Miischien moet je je stempel even schoonmaken met remover. Dit had ik de eerste keer ook en na deze tip van Tinks ging het goed. En verder moet je de stempel gewoon rustig over de implate heen rollen en niet teveel drukken. Ging bij mij super zo. Succes iig!

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 21:03

ik druk mn stempel altijd stevig aan juist werkt prima, en even oefenen, moest ook een paar keer oefenen voor het lukte hoor en alles even goed ontvetten met remover als er een vingerafdruk op de stempel zit die je niet ziet omdat je er aan gezeten hebt kan het al zijn dat het slechter werkt.

wat bedoel je met je vraag misslolielex? snap er namelijk niks van :o? als we je snappen kunnen we misschien antwoord geven.

het gaat hard hier had begin van de avond nog gekeken maar zo ineens zijn er weer 4 pagina's bij, hihi we gaan alweer naar de 100 toe!

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 21:07

Thnx hafjegek en cube, hij doet het nu perfect! :D

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 21:15

Zo... ik heb een heelal op mijn nagels gepleurd :+

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 21:23

Ben doodmoe van al het werken, maar moet gewoon dagelijks bijlezen anders wordt de achterstand te groot. :+ Wat wordt er weer heerlijk gebabbeld. Aangezien ik net dus helemaal bijgelezen ben dacht ik inderdaad een vraag tegen te komen over nagellak en water. Is ons denk ik niet bekent, misschien kan je een iets duidelijkere omschrijving geven?

Streepjes op je nagels maken kan op verschillende manieren:

Of met een sateprikker (deed ik eerder ook maar werkt niet altijd zo makelijk) Je kan ook een eyeliner kwastje nemen. Of op de officiele manier met stripers. Dat zijn potjes nagellak waar een dun lang kwastje bij zit.

Was vandaag dus op de paardenmarkt, ik vind dat dus echt geen evenement voor echte paardenvrienden, het was nog heet ook vandaag en dan de hele tijd aan zo'n touw staan en iedereen die je staart optilt om te kijken of je een hengst of merrie bent. |( Maar goed met sjouwen een mini mis communicatie gehad waardoor mijn duimnagel helemaal dubbel ging! ik gauw kijken en ja hoor ik zag een hele scheur tot bijna halverwege mijn nagel! dan bedoel ik het leven. Het prikte wel maar niet echt pijn ofzo meer een tinteling dus even beetje paniek en gelukkig was er fijn medeleven. Meteen even extra doorzichtige nagellak op gedaan en meteen weer verder want na zo'n lange dag wil je ook wel weer graag naar huis (stond om half 4 op en was om 5 uur op de markt :z ). De extra nagellak verstevigt alles nog even en dan later maar de schade bekijken. Geen bloed dus dat was wel een beetje vreemd. Na een tijdje keek ik en was de scheur weg... Hopelijk was het alleen een barst in mijn nagellak. Ga morgen de nagellak eraf halen en dan maar even zien hoe het eruit ziet. Er zit al wel een tijdje een klein scheurtje op die plek dus er zitten heel veel extra laagjes nagellak op die nagel om te verstevigen en als ik zo kijk is dat oude scheurtje nu een paar mm langer en valt het geluk mee.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 21:26

Cyntje schreef:
Zo... ik heb een heelal op mijn nagels gepleurd :+

Wat moet ik me daar bij voorstellen?? :+

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 21:27

Sterretjes en grijze puntjes :j best cool :7

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 21:28

Klinkt leuk :j Je brengt me wel op een idee zo :') maar das voor later

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-09 21:33

Misslolliex jij bedoelt marble nails. Dat is een leuke techniek maar ik krijg hem ook niet onder de knie helaas. Kan je dus ook niet helpen.

Hafjegek vreselijk lijkt me dat als je ieder dubbeltje moet omdraaien, ik hoop voor je dat er snel betere tijden komen.

De liefde is trouwens alweer over...Ik ben wezen kijken naar een pony, als opvolger voor [**] (zie profiel).
Op de foto en aan de telefoon klonk het te mooi om waar te zijn. Ik ben rustig aan het rondkijken voor een heel erg braaf paardje dat geschikt moet zijn voor beginners.
Ik ben dan wel niet helemaal een echte beginner, want al een hele hoop jaren zelf een pony gehad, maar ik zoek gewoon een hele lieve brave pony/paardje die koel in het hoofd is en waar ik lekker mee buiten kan rijden, ook omdat ik het rijden toch weer een beetje op moet pakken ([**] was hoog bejaard en daar heb ik de laatste paar jaar niet meer dan stapritjes mee gemaakt, en verder ook niet meer intensief gereden).
Deze leek helemaal aan het plaatje te voldoen maar het opzadelen ging aardig goed, het rijden was echter een ramp. Bleef steeds staan, dreigde met steigeren (steeds een hupsje omhoog) en liep steeds achterwaarts...dus niet echt braaf in mijn ogen, vond het ook niet leuk om erop te zitten, immers totaal niet wat ik had verwacht (ik had duidelijk aan de telefoon vermeld dat ik op zoek was naar een beginnerspony).
Toen ik afstapte kreeg ik te horen dat ze hem best wel braaf vonden voor een pony die 4 maanden niet meer bereden was. :oo }> Ik wist niet hoe snel ik weg moest daar. :o
Dan maakt het je toch een niet veel uit aan wie je hem verkoopt...:n Ik vond het niet verantwoord iig.
Ik ben niet haastig op zoek maar ik blijf gewoon af en toe rustig rondkijken en ik hoop dat dit niet meer gebeurd. Vond het niet echt een beginners paardje :o

De kleur van mijn nagels is trouwens STELLA, van china glaze.

Cyntje fotoo :+ ben benieuwd.

Auw Tinks afgebroken nagels zijn stom en soms zelfs pijnlijk..sterkte ermee. :(:)

Boktlid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 22:23

AnneXxX schreef:
Bij mij wilde stempelen met Konad maar slecht lukken..
Iemand tips?
Krijg ze maar de afdruk niet goed op de stempel, heb wel de speciale nagellak, en doe het ook snel achter elkaar.

Mijn ervaringis dat hoe harder ik druk (met de stempel op het konad plaatje) hoe slechter de afdruk op de stempel komt.
Als ik lichtjes eroverheen ga, komt de afdruk wel goed op de stempel.

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 22:35

Zaterdag krijg ik voor het eerst mooie nageltjes! :D
Heb er verder niet zoveel verstand van maar wat raden jullie aan met paardrijden? Acryl of gel ? Of maakt het niks uit.

Boktlid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 22:38

Ik had altijd gel...
Acryl is volgens mij wat harder...

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 22:46

Oke,

me schoonzusje zei van mensen met gel nagels kunnen bijvoorbeeld niet zo makkelijk 10 cent van tafel pakken als mensen met acryl nagels ?

Boktlid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 23:02

Gel is denk ik wat dikker als acryl.
Dat vond ik juist fijn aangezien ik erg onhandig kan zijn en het wel fijn vind met een wat dikkere nagel... :D

Boktlid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 23:03

Helaas mag ik het niet meer ivm werk in ziekenhuis maar anders nam ik gelijk weer gelnagels!

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 06:20

cube schreef:
Die zijn er al, heb ze van de week bij de kruidvat gezien.
Ik heb ook nog een vraagje. Ik lees nu(wat gaat het rap hier btw haha) wat over sponzen. Is dat ook van Konad? En wat kun je daar dan mee? Ik moet trouwens zeggen dat ik de in de 2 weken dat ik hier nu meelees en post heel veel wijzer ben geworden en ik weet nu dat ik niet de enige ben die veel nagellakjes heeft. Ik val nog reuze mee ontdek ik haha.

Ja dat sponge is ook van konad.
bij www.konadnail.nl zie je de sponge set.
Ik ben er zelf niet helemaal weg van.
Je moet dus nagellak op een sponsje doen en dat zachtjes op je nagel drukken.
ik ga het binnenkort nog wel een keer proberen.

Misslolliex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 06:40

ik zag een filmpje staan bij de make up topic.. En, dan moest je druppeltjes nagelak in een bakje water doen zal ff kijke of ik hem terug kan vinden

Misslolliex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 06:42

Boktlid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 08:06

Goedemorgen!
Mijn nagels zitten nog steeds fantastisch :D
Ook de stempeltjes zitten nog precies zoals ik ze twee dagen geleden opgedaan heb...Doe wel elke dag een nieuwe laag coat eroverheen... ;)
Ik ga nu rijden en vanmiddag krijg ik bezoek van mij schoonouders maar als ik tussendoor nog tijd heb ga ik ze opnieuw doen want wat anders is af en toe ook wel leuk :D

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 08:36

Misslolliex schreef:
http://www.youtube.com/v/atya1dJXysQ
Hoe krijg je dan je nagel zo schoon bij mij zit me hele vinger onder

wow gaaf filmpje ziet er leuk uit! ga ik maar eens proberen denk ik.

je ziet duidelijk op het filmpje dat ze met de sateprikker rond haar vinger danst om alle nagellak weg te halen, zodoende komt het niet op haar vingers, het gene wat er achteraf eventueel om heen zit kan je wel halen ja met een wattenstaafje en nagellak remover.

succes ik ga het in elk geval wel eens proberen :P misschien vanmiddag wel had nog geen inspiratie... :D

dankje issie! hoop ook snel op betere tijden, het is echt rampzalig op moment, en ik erger me nog het meest dat ik buiten schuld om werkloos ben geworden maar geen uitkering krijg :( doe mn uiterste best weer aan werk te komen, zelf schoonmaakwerk enzo heb ik al gereageerd :r (heb een bloedhekel aan schoonmaken vooral aan andermans rotzooi :P ) en al die ************************************************************* gasten krijgen wel maar geld enzo en doen helemaal niks :( -:(-
(sorry voor de uitbarsting maar vind het allemaal zo walgelijk oneerlijk... dat je als recht geaarde nederlander geen hulp krijgt! |( )

ga lekker mn nageltjes doen, word ik vast weer wat vrolijker van! :Y) :D moet erg mn best doen niet in de put te zakken. ;(
zo, weer genoeg of topic gekletst,
basis laagje zit er op nog een laagje er over dan dan marblen maar:P