Berdien schreef:Jakkie voor beiden. Zo'n gespleten tong.. en dan ben je straks 50, en dan loop je er nog steeds mee! Dat is toch idioot
Kan je weer aan elkaar laten naaien en dan groeit 't weer terug.

Van branding krijg je ingedeukte littekens en van scarification krijg je uitstekende littekens, als het genezen is (kan een jaar of 2 duren) is het doorgaans lichter dan je huidskleur. Het kan heel mooi zijn, bij branding is de geur doorgaans erger dan de pijn maar wanneer er echt stukken weefsel weg worden gehaald is 't niet heel erg pijnloos nee. Er zijn ook nog wel mensen die thuis met chemicalien littekens maken maar dat zou ik niet zo aanraden. Een genezen scar/branding kan lijken op een tattoo met witte inkt maar dat pakt doorgaans niet zo goed en blijft ook niet zo mooi (helaas want ik vind witte tats erg mooi).
Elfenoren kunnen heel subtiel zijn, maar het resultaat lijkt te verschillen. Ik ken geen mensen die dit ongedaan hebben laten maken oid dus volgens mij is 't ook redelijk permanent, er valt nog wel wat aan te fixen dmv operatie maar volgens mij zit je er voor de rest best wel aan vast.
Zitten er op bokt (/in dit topic) ook mensen met een hand poked tattoo?