Meer mensen met burnout/overspannen: deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 22:53

Pollewoppy schreef:
Dat is dus iemand waar je niet van op kan. Dat is heel hard, maar het zei zo. Ik denk dat je dat zult moeten accepteren, want veranderen doe je het niet. Ik weet dat het makkelijk gezegd is, maar zo is het wel een beetje. Je weet wat je aan haar hebt, of eigenlijk wat je dus niet aan haar hebt. En daar kun je je maar beter bij neerleggen. Het kost je nu veel te veel energie meid. Daar ga jezelf aan onderdoor.

Het is niet banketstaaf bedoeld, maar misschien zijn je verwachtingen t.o.v. die anderen te hoog? Voor jou is het vanzelfsprekend, maar voor hun is dat niet zo. Daarom zouden afspraken zoals Flappie zegt wel handig zijn, om zulke misverstanden te voorkomen.

Dar ben ik ook achter, ik kan niet van iedereen hetzelfde verawachten, is ook zo. De afspraken zijn er en ze stondne met 3 nog 2 van mij dan, ik weet het ook wel ik moet het naast me neer leggen, er zijn ook nog wel 2 die me altij dhelpen en men dinnetje heeft ze;f druk dus die is er dan nog niet, maar ik heb wel haar en haar vriend en een andere stal genoot waar ik echt op aan kan!

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 22:54

Flappie30 schreef:
Dikke knuffel vanhier uit Daijano... Ik weet niet wat ik er op moeten zeggen, maar snap je angst omtrent het 'verliezen' van vrienden.

Ik weet niet eens meer of het allemaal echt is, ik weet niet meer hoe het voelt!

_Pilipa_

Re: Meer mensen met burnout/overspannen: deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 22:59

Sorry voor de egoposts, ik zie dat ik weer geweldig type.. pff ik ben te driftig.
Meiden ik ga naar bed, ben op! thanks dat jullie er voor me zijn, knuf voor jullie .

Flappie30

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 23:00

Is maar 1 woord voor: egoïsme en zoals PW zegt mensen waar je niet van op aan kan. Ons probleem is dat we voor iedereen goed willen doen en dat we daardoor erg veel kostbare energie die we voor onszelf nodig hebben, in anderen steken (en hoor mij nu weer hoor, voor een ander weet ik het ook allemaal wel :D) en er weinig tot niets voor terugkrijgen. Bij mij is het zeker niet dat ik altijd denk: voor wat, hoort wat. Maar het gevoel dat je er nu aan over houdt is ook niet leuk.
Kan je dit aankaarten bij hun of ...

En hou die echte vrienden in ere als je weet dat je daar van op aan kan, zijn dat de mensen die goud waard zijn en bewaar je energie voor hun...

Flappie30

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 23:00

Slaap lekker. Ik ga ook douchen en richting bed. Dikke knuffel terug.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 23:01

daijano schreef:
maar ik heb wel haar en haar vriend en een andere stal genoot waar ik echt op aan kan!

Daar moet je je proberen aan vast te houden. De lieve en fijne mensen die je om je heen hebt. Want die zijn er dus gelukkig nog wel.
:(:)

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 23:05

@ Daijano: Ik hoop dat je je weer wat rustiger voelt en het allemaal een beetje naast je neer kan leggen.
Het komt allemaal goed, al voelt dat nu waarschijnlijk totaal niet zo. :(:) Je bent sterker dan je zelf denkt :j

Ik ga zo ook mijn bedje op zoeken..
Weltruste!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 08:21

Heel veel succes vandaag Angela!!

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 08:35

angela Heeeeellll veeeel succes vandaag !

Pw thanks voor de bemoedigende woorden.

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 09:35

Angela, heel veel succes vandaag! Sterkte.

Hoe is het met de andere, lekker geslapen? Ik heb redelijk geslapen, had alleen een nachtmerrie, erg vervelend. Wil vanavond proberen om niets in te nemen. Ga zo boodschappen doen, nog wat poetsen en vanmiddag met de hond van mn schoonzusje wandelen en vanavond bij mn ma eten, dus de dag zit weer behoorlijk vol maar het lijkt me fijn als het lukt. Jullie nog plannen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 09:41

Ik ga zo vertrekken, tot straks!

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 11:00

Goede morgen!

Heb netjes bij gelezen heb alleen even niet de puf om te reageren, sorry. Mijn kop is weer eens leeg :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 12:44

Ben weer terug, gaat echt niet goed. Heb 1 uur in de stoel gelegen. ;(

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 12:46

Aah, arme jij :(:) Wat hebben ze nu precies gedaan?

Hier gaat het wel, heb helemaal nergens geen zin in. Huis moet gepoetst en moet nog boodschappen doen. Kom er maar niet aan toe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 12:54

2 verstandskiezen eruit gehaald.. Ik zit er helemaal doorheen...
Mentaal bedoel ik dan. Zo zie je maar dat ik echt nog niks hebben kan.. Iedere tegenslag is er een te veel bij mij. Ik knakte net gewoon, en dan heb ik ook nog eens rot tegen mijn vriend gedaan.. Weet het gewoon even niet meer.. Weet ook niet of ik nog op vakantie moet gaan, en maandag ben ik jarig.. Leuk met zo'n dikke pijnlijke kaak. appelflap... ;( ;( ;(

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 13:01

Das rot zeg, dat het allemaal tegen zit zo vlak voor je verjaardag :(

En jeetje, een uur in de stoel voor 2 kiezen... Dan ging het bij mijn vriend wel heeel anders :oo
Die ging naar binnen voor de verdovingen, 5 minuten later komt ie 2 kiezen armer en lijk en lijk
bleek weer naar buiten :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 13:08

Dat was mijn eerste ervaring ook, dus ik dacht dat het wel mee zou vallen.. Niet dus..

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 13:16

Dan is het al helemaal schrikken joh!! Sterkte, veel ijsjes eten en ijs tegen je kaak aan houden tegen de zwelling he ;)

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 14:48

angela , jeetje dat klinkt erg heftig, hoop dat het snel over gaat, snap dat je nu even genoeg hebt van alles ff, logisch.
Maar doe nu maar even rustig aan en beetje koelen en je gedachten en vooral je gevoel weer te ordenen.
Ik denk aan je meid~. Knuf van mij!

Flappie30

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 14:52

Heel veel sterkte meid en verzorg jezelf goed. (ik heb wat betreft mijn verstandskiezen geluk bij een ongeluk gehad denk ik als ik het zo hoor: ik heb ooit mijn kaak gebroken door een trap in mijn gezicht van mijn paard en toen ze die platen en schroeven eruit hebben gehaald onder volledige verdoving, hebben ze gelijk mijn 4 verstandskiezen getrokken dus heb er zelf niets van gemerkt. Leek alleen op een hamster daarna...). Zou ook niets voor mij zijn zo onder lokale verdoving, maar nu heb je er geen meer toch ? Heel veel beterschap en knuffel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 14:54

thanks meiden.. Ik ben nu een breaker aan het eten. De verdoving begint nu uit te werken en ik voel mijn kaak behoorlijk. Bah!

Flappie30

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 14:56

Misschien nu al een pijnstiller nemen voor de ergste verdoving is uitgewerkt ??? Of heb je die al genomen...

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 14:58

Idd, een ibubrofen werkt meestal goed, is gelijk ontstekingsremmend!

verder:

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 15:00

Ik heb naproxen gekregen. Daar mag ik er 5 van per dag.
En ik heb er nu 2 genomen. Nou ja, ongeveer 2 uur geleden.

Vriendje heeft net boekjes gebracht, en is nu naar een vriend.

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 15:02

Angela ik weet niet of je van een drankje houd maar een amaretto i secht een aanrader, en best lekker hihi
Lief vriendje heb je ook :D