Pollewoppy schreef:Dat is dus iemand waar je niet van op kan. Dat is heel hard, maar het zei zo. Ik denk dat je dat zult moeten accepteren, want veranderen doe je het niet. Ik weet dat het makkelijk gezegd is, maar zo is het wel een beetje. Je weet wat je aan haar hebt, of eigenlijk wat je dus niet aan haar hebt. En daar kun je je maar beter bij neerleggen. Het kost je nu veel te veel energie meid. Daar ga jezelf aan onderdoor.
Het is niet banketstaaf bedoeld, maar misschien zijn je verwachtingen t.o.v. die anderen te hoog? Voor jou is het vanzelfsprekend, maar voor hun is dat niet zo. Daarom zouden afspraken zoals Flappie zegt wel handig zijn, om zulke misverstanden te voorkomen.
Dar ben ik ook achter, ik kan niet van iedereen hetzelfde verawachten, is ook zo. De afspraken zijn er en ze stondne met 3 nog 2 van mij dan, ik weet het ook wel ik moet het naast me neer leggen, er zijn ook nog wel 2 die me altij dhelpen en men dinnetje heeft ze;f druk dus die is er dan nog niet, maar ik heb wel haar en haar vriend en een andere stal genoot waar ik echt op aan kan!