Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
benangelique schreef:tita, dat is toch prima zo?
je ontbijt vind ik erg karig. een eierkoek vervangt geen brood of soortgelijk product als krackers.
je tussendoortje voor de middag vind ik ook klein. druiven mag je idd maar beperkt, maar eet er dan nog een stuk fruit bij of wat yoghurt.
benangelique schreef:tita schreef:voor de ontbijt heb ik hier nog 2 crackers liggen met slankie maar dat ga ik enkel nemen als ik honger krijg ik wil verdorie wat kwijt en ik ga alleen maar meer eten
van te weinig eten kom je alleen maar aan; je lijf slaat alles op wat er binnenkomt...
Steffie89 schreef:Zoo, Benangelique en Iris waren beide vroeg op! Ik vond vanmorgen half 9 al zwaar om op te staan. Ik moest namelijk gaan sporten. Wat overigens veelte warm was met dit weer. Ik zweten de sportschool echt uit!
Ja ik begin altijd vroeg met werken.... rond 7.15 al........
@Loes, wat zijn kampioentjes? ook een soort peperkoek?
Daar was ik ook benieuwd naar hahahaha
@Kebie, wat voor Mueslie haal jij altijd? Voorheen hadden wij altijd crueslie met stukjes chocolade. Maar op advies van de dietiste zijn we over gegaan op muesli. Nou was mama vanmorgen daar een schaaltje van aan het eten, maar het was echt niet lekker. Allemaal granen erin en er was echt geen muesli te vinden. Wellicht dat er veel verschillende soorten zijn.
Ik hou persoonlijk ook niet van de muesli die ik geprobeerd heb....
Dus is ook benieuwd wat jullie allemaal voor muesli eten....
Ik gebruik ipv muesli vaak Special K.
@ Esther, welkom hierWat voor een dieet heb je gevolgd? Ik doe prodimed, aanstaande vrijdag begin ik ook met afbouwen en wil dan inderdaad ook weer lekker gezond verder gaan.
Ook namens mij welkom!!!!!