ruilen qua eten dan? Lijkt me lekkerder haha. Krieltjes zijn écht heerlijk met kipfilet!!
Lien_
Geplaatst: 08-04-09 20:00
Bolivia schreef:
Bah, voel me echt vreselijk vandaag Ben ontzettend misselijk en krijg geen hap door m'n keel
Balen joh
Ik zit nu aan wortels te knagen.. heb net hooggesprongen, moet morgen voor een cijfer dus heb even extra geoefend. Ik moet 1m kunnen springen voor een 5,5 dacht ik, ik haal nu iets meer dan 70cm+ op mijn voeten landen. Morgen mag ik me er gewoon overheen smijten en op de mat landen Hopen dat ik het haal. Ben veel te bang.. Suiker enzo gebruik ik niet zo veel.. mijn moeder smijt meestal suiker over wortels voor het koken, maar ik doe liever zonder vind het even lekker Zout eet ik zelf ook niet, tenzij het in een product zit verwerkt.. vind dat gewoon niet lekker..
Maar ik heb rode kool gegeten, met wat aardappeltjes en een gehaktbal Is ook lekker
Ik heb zojuist een beetje stoofvlees met een tomatensausje gegeten (niet veel ), bloemkool en pureepatat (:
Maaarrr... vanmiddag ben ik gefaald. 3 Boterhammen met speculaaspasta en een banaan... mét chocoladesaus.. & Ik was van plan om vandaag te gaan lopen, maar ik ben echt lui.. Morgen dan maar.
Hoe doen jullie dat. Ik ben 1m70, dan moet ik toch zeker wel 1m kunnen halen? Dat zijn ongeveer mijn benen, ik hoef ze alleen op te tillen.. Ik ben gewoon echt een kneus vrees ik!
Ik eh.. had een apart moment waarop ik ineens heel goed ben in gym. Helaas komen die momenten zelden/nooit voor.
Morrow_Less
Geplaatst: 08-04-09 20:48
Lien_ schreef:
Hoe doen jullie dat. Ik ben 1m70, dan moet ik toch zeker wel 1m kunnen halen? Dat zijn ongeveer mijn benen, ik hoef ze alleen op te tillen.. Ik ben gewoon echt een kneus vrees ik!
Welkom in mijn wereld
ChrlOtte
Geplaatst: 08-04-09 20:57
Rebeccaa schreef:
Ik eh.. had een apart moment waarop ik ineens heel goed ben in gym. Helaas komen die momenten zelden/nooit voor.
Ik ben nooit goed. Bij handstand krijg ik niet eens mijn benen in de lucht, ik kan niet op matten springen maar blijf haken en als ballen op mij af komen spring ik weg. Hoe graag ik het ook wil.. 't is gewoon een reflex ofzo. Maar ik doe nu heel erg mijn best en ik hoop dat hij dat ook meerekent!
Mijn enige 9 was op hardlopen auwtjes deden mijn knieen daarna, maar ik had het wel voor elkaar gekregen Verder kan ik op dingen zoals zekeren en voor softbal gooien wel een 8 en een 7 halen, dus ik sta voldoende