[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 18:02

tot drie keer ging volgens mijn piercer. Ik zou het echter niet meer doen :) als die al twee keer is uitgegroeid, waarom zou ie het dan niet nog een 3e keer doen?

ingetarita

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 18:12

ik zou het ook niet doen..
is gewoon navel piercing nou 1.2 of 1.6 ? ga ik bolletjes bestellen
voglends mij is die van mij nu 1.2..als je meet gaat je toch alleen maar om het staafje? heb nu wel mn piercing in waar ik hem mee heb laten schieten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 18:16

1.6 normaal. Een navelpiercing laten schieten? :?

ingetarita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 18:19

um piercen :o haha tja schieten maakt het uit haha hij zit er:P
maar vind het wel cool dat jij er 2 heb 8-) heb keer meske gezien met 4 :Y) lijk me echt pijnlijk

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 18:30

eh schieten en piercen is wel een groot verschil :')

Normaal is met piercen 1.6...

En DQ heeft er ook twee ;)

Vier vind ik persoonlijk te veel maar dat is mening natuurlijk! Lijkt me ook dat je dan nog meer kans hebt dat ze elkaar gaan irriteren.

naath

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 18:32

Hij is er 1x uitgegroeid, dat was de 2e keer, de eerste keer heb ik hem er zelf uitgehaald.
Ik vraag het sowieso wel aan mijn piercer.
Zit te denken om anders een tong piercing te nemen, alleen dat mag ik sowieso niet van me papa (ookal ben ik 16 en mag ik zonder toestemming) ..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 18:33

Vind het echt super netjes van je dat je dat respecteerd! :j

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 20:38

Leanee schreef:
Ik heb een vraagje over de navelpiercing.. Omdat ik 'm (denk ik, ben nu nog aan het twijfelen) persoonlijk te "klein" vind worden (uitgegroeid tot zo'n 6 mm) wil ik 'm na de zomer eruit halen, dicht laten groeien en opnieuw laten zetten. Kan dit zomaar? Heb je dan niet de kans dat je wildvlees? krijgt en als je 'm opnieuw laat piercen het ontzettend pijn doet omdat het door het litteken heen gaat? Ik wil het gewoon nog 1 keer proberen, als dan weer hetzelfde gebeurt laat ik 'm of zitten of haal ik 'm helemaal eruit. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? En wat zijn de ervaringen met de navelpiercing aan de onderkant van de navel? Blijft dat over het algemeen beter zitten?

Het is zeker wel gevoeliger, maar of het pijn doet ligt aan je eigen pijngrens. Ook is de kans groter dat je navelpiercing gaat ontsteken na het piercen door littekenweefsel. De kans is dus aanwezig, maar het hoeft dus niet te gebeuren.
Zo heeft mijn piercer het toen uitgelegd. Helaas ging het de tweede keer bij mij na twee maanden al fout.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 20:43

@ Marlies: van mij uit gezien de rechter

ingetarita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 20:55

idd knap dat je het respecteerd..zou het ook niet nog een keer doen..zou gewoon iets anders leuks zoeken;)

vond toen me navel echt supper eng maar naar mn tattoo ben ik negends meer bang van deed ook totaal niet zeer.. hier ook iemand met tattoo? voel echt heeel anders dan een piercing

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 20:57

Tattoo vind ik eigenlijk wat minder om te doen dan een piercing. Piercing is zo klaar. Bij mijn tattoo had ik het gevoel alsof iemand 45 minuten lang met een naald duizenden keren in mijn enkel zat te prikken. Het is geen pijn, maar wel een flink rotgevoel.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 21:16

Lous schreef:
Tattoo vind ik eigenlijk wat minder om te doen dan een piercing. Piercing is zo klaar. Bij mijn tattoo had ik het gevoel alsof iemand 45 minuten lang met een naald duizenden keren in mijn enkel zat te prikken. Het is geen pijn, maar wel een flink rotgevoel.

daar komt het ook op neer eigenlijk :')

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 21:52

marlies85 schreef:
Ik doe eigenlijk al m'n piercings zelf wisselen :)
Heb er het gereedschap voor :')

ik ook, magische vingers :j :')

Leanee schreef:
Ieuw klinkt vies :P Had je die onderste een paar maanden geleden opnieuw laten zetten? Of verwar ik je nu met iemand anders? :P

De onderste vind ik ook wel wat hebben, ook omdat je die niet zoveel ziet..

in mijn periode zag je ze niet veel nee, das dik 3/4 jaar geleden, je ziet het steeds meer :j

ingetarita schreef:
ik zou het ook niet doen..
is gewoon navel piercing nou 1.2 of 1.6 ? ga ik bolletjes bestellen
voglends mij is die van mij nu 1.2..als je meet gaat je toch alleen maar om het staafje? heb nu wel mn piercing in waar ik hem mee heb laten schieten

altijd 1.6 mm, ze prikken niet met 1.6 mm en ze zullen hem ook nooit verwisselen in een 1.2mm :)

ingetarita schreef:
idd knap dat je het respecteerd..zou het ook niet nog een keer doen..zou gewoon iets anders leuks zoeken;)

vond toen me navel echt supper eng maar naar mn tattoo ben ik negends meer bang van deed ook totaal niet zeer.. hier ook iemand met tattoo? voel echt heeel anders dan een piercing

ja op mijn bovenrug, verder nog een klein verzoekje, een beetje op je spelling letten :)

pharagirlke schreef:
Lous schreef:

daar komt het ook op neer eigenlijk :')

de pijn die een tattoo kan geven is enorm, ik was zelfs de volgende dag blauw heb ik nog foto van _O- t voelde niet als prikken met een naald, nee als in en in diep snijden met een vlijmscherp mes, maar die van mij is dan ook te diep gezet ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 21:54

Jij geeft me goede moed :') Ik wil prijs gaan vragen :j

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 21:54

Jeetje leuk zeg tattoeage zetten :(:)
De mijne werd wel dik, maar gelukkig niet blauw. Ze hadden me er al voor gewaarschuwd, dus meteen bij thuiskomst ijs erop gedaan. En de zwelling was voordat hij erger kon worden al verdwenen ;)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 21:55

mwah, die van mij zit dan ook op me bovenrug op en naast me ruggengraat.. maar ben er wel heel blij mee hoor, kan me de pijn echt heel goed nog naar boven halen pff, kon niet slapen niets :+ máár een tepelpiercing was erger :+ die blijft toch nr 1, en me vch was ook niet lief :\

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 21:56

Lous schreef:
Jeetje leuk zeg tattoeage zetten :(:)
De mijne werd wel dik, maar gelukkig niet blauw. Ze hadden me er al voor gewaarschuwd, dus meteen bij thuiskomst ijs erop gedaan. En de zwelling was voordat hij erger kon worden al verdwenen ;)

ohhh wat een hel, echt waar ik heb wel echt super netjes stilgezeten hij is ook super strak, heb één keer me rug aangespannen en ineen gekropen, leuk was t zeker niet nee.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 21:57

Mijn enige pijnlijke was mijn navelpiercing zonder tang. Auw die was echt ziek...

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 22:03

Ik heb alleen maar zonder tang meegemaakt, dus ik kan niet vergelijken.
Vond het wel prima zo. :+

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 22:07

nou, zal ik jullie eens wat grappigs vertellen
ik heb lekker allebei gehad, en ik lag met me benen wijd, dus eerst een tube (oid) naald erop en ik oogjes knijpen en wachten en toen kwam er niets, en toen kwam er een tang nadat er al een half uur tegen mn poeshoedkapje was geduwd en toen dacht ik dat de naald niet kwam en toen.. kwam die AUW grmbl ;( tragus was zonder tang niets van gevoeld, rest met tang. merk eigenlijk geen verschil.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 22:08

Minst pijnlijk was tong. Maar ja hij was dan ook tijdelijk verdoofd met verdovingsspray :+
Alleen daarna toch wel flinke pijn in mijn bakkes door de zwelling.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 22:11

ik wil nog iets op me wishlist zetten, iemand ideeën?
ik heb:
2x Navel
1x tepel
1 vch
1x helix
1 x tragus

ik wil geen christina, durf ik niet meer :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 22:13

Zijn er plekken die je helemaal niet ziet zitten? Of die niet kunnen. K zie bv niets in gezicht oid staan :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 22:13

Hoe pijn ook, toch een tweede tepelpiercing?
En de tongpiercing, of krijg je dan echt gezeik??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 22:31

Tweede tepelpiercing, onder 349dubbele narcose. :')