Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leanee schreef:Ik heb een vraagje over de navelpiercing.. Omdat ik 'm (denk ik, ben nu nog aan het twijfelen) persoonlijk te "klein" vind worden (uitgegroeid tot zo'n 6 mm) wil ik 'm na de zomer eruit halen, dicht laten groeien en opnieuw laten zetten. Kan dit zomaar? Heb je dan niet de kans dat je wildvlees? krijgt en als je 'm opnieuw laat piercen het ontzettend pijn doet omdat het door het litteken heen gaat? Ik wil het gewoon nog 1 keer proberen, als dan weer hetzelfde gebeurt laat ik 'm of zitten of haal ik 'm helemaal eruit. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? En wat zijn de ervaringen met de navelpiercing aan de onderkant van de navel? Blijft dat over het algemeen beter zitten?
Lous schreef:Tattoo vind ik eigenlijk wat minder om te doen dan een piercing. Piercing is zo klaar. Bij mijn tattoo had ik het gevoel alsof iemand 45 minuten lang met een naald duizenden keren in mijn enkel zat te prikken. Het is geen pijn, maar wel een flink rotgevoel.
marlies85 schreef:Ik doe eigenlijk al m'n piercings zelf wisselen
Heb er het gereedschap voor
Leanee schreef:Ieuw klinkt viesHad je die onderste een paar maanden geleden opnieuw laten zetten? Of verwar ik je nu met iemand anders?
De onderste vind ik ook wel wat hebben, ook omdat je die niet zoveel ziet..
ingetarita schreef:ik zou het ook niet doen..
is gewoon navel piercing nou 1.2 of 1.6 ? ga ik bolletjes bestellen
voglends mij is die van mij nu 1.2..als je meet gaat je toch alleen maar om het staafje? heb nu wel mn piercing in waar ik hem mee heb laten schieten
ingetarita schreef:idd knap dat je het respecteerd..zou het ook niet nog een keer doen..zou gewoon iets anders leuks zoeken;)
vond toen me navel echt supper eng maar naar mn tattoo ben ik negends meer bang van deed ook totaal niet zeer.. hier ook iemand met tattoo? voel echt heeel anders dan een piercing
pharagirlke schreef:Lous schreef:Tattoo vind ik eigenlijk wat minder om te doen dan een piercing. Piercing is zo klaar. Bij mijn tattoo had ik het gevoel alsof iemand 45 minuten lang met een naald duizenden keren in mijn enkel zat te prikken. Het is geen pijn, maar wel een flink rotgevoel.
daar komt het ook op neer eigenlijk
Lous schreef:Jeetje leuk zeg tattoeage zetten![]()
De mijne werd wel dik, maar gelukkig niet blauw. Ze hadden me er al voor gewaarschuwd, dus meteen bij thuiskomst ijs erop gedaan. En de zwelling was voordat hij erger kon worden al verdwenen