Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En allemaal beginnen ze weer helemaal overnieuw of willen afwachten. 
als jullie je er nou echt soms zo down over voelen... kan het best eens opluchten hoor om een gesprek aan te vragen. Niets geks aan, dat meen ik echt. Zo somber erover zijn is natuurlijk niet fijn naast de klachten die je al hebt.
Ook heb ik mijn bloeddruk gemeten; 135/95. Nu wil ik het nog een keer de dag door meten, en dan vooral als ik mij echt slecht voel. 

) Dat geeft mij toch ook wel weer hoop... want eerlijk is eerlijk.. als het een jaar lang zo bagger gaat dat je je paard het afgelopen half jaar misschien maar 8 keer hebt gezien, zakt de moed toch wel een beetje 
Het wordt vast gezellig en dan is het (vind ik tenminste) de moeheid daarna ook wel waard

Heerlijk, heb dit jaar nog geen verjaardagen af hoeven zeggen van vriendinnen! Normaal moet ik namelijk 9 van de 10 keer afzeggen voorgaande jaren. Paula schreef:Ik bedoelde het niet negatief Hannanas. Bedoelde alleen te zeggen dat ik qua psychisch altijd wel doe alsof het prima gaat, ookal gaat het dan even wat minder. En dat het dan inderdaad best nut zou hebben. En als het zou helpen inderdaad dan ga ik er 'graag' heen hoor. Maar niet dat iemand je dan aan het lijntje zit te houden en je toch maar 10x terug laat komen of iets.
Maar zover ik het van mijzelf weet, heb ik het niet nodig. (je weet natuurlijk nooit maar geestelijk voel ik mij helemaal toppie 99% van de tijd).
Stage vandaag ging beter dan ik gisteren had verwacht, heb het namelijk allemaal weer gered.Ook heb ik mijn bloeddruk gemeten; 135/95. Nu wil ik het nog een keer de dag door meten, en dan vooral als ik mij echt slecht voel.