[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RoosG

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 19:07

haha okej Knipoog
dankje

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 19:11

je kan toch meteen een doorzichtig bolletje laten zetten of het bolletje verwisselen?
zolang het staafje maar blijft zitten neem ik aan

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 19:20

Je verwachtte toch niet serieus dat het uren zouden zijn? Nagelbijten / Gniffelen

Een tongpiercing zie je toch nagenoeg niet Verward Ik weet niet hoe jij praat, maar ik kwam er pas een paar maanden geleden achter dat mijn schoonzusje dat hier al twee jaar rond loopt een tongpiercing had Clown En die haar mond staat geen twee seconde stil dus het ligt er niet aan dat ze niet praat *LOL* En dan was het nog omdat ze zelf zei dat ze eentje had want ik had hem nog niet echt zien zitten Huilen van het lachen

Marshaha dat kan waarschijnlijk, maar of het ook zo fantastisch is voor je piercing Ach gut dat gefrunnik er aan.

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 19:23

Leerkrachten zijn wel oplettender op dat vlak denk ik Lachen Alvast bedankt, zal jullie laten weten hoe het ging als ik ze heb Knipoog

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 19:29

haha nee ik dacht al geen uren, maar tja,je weet maar nooit.
ik hoorde 2 weken terug nog een meisje zeggen dat ze die dag er voorhaar navelpiercing had laten zetten en het staafje nietmooi vond dus hem maar even had veranderd!
tja...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 19:32

echt? Wij zaten op een extreem strenge school wb piercings (zelfs die boven in je oren moest je goed mee opletten) en over tongpiercings werd nooit wat gezegd. Simpelweg omdat ze het niet zagen.

Navelpiercing moet je vooral veel irriteren als die pas gezet is Ach gut Daar kan die dan ook ontzettend goed tegen Ja En dat blijft dan wel zitten, en ik die braaf mijn navelpiercing mooi houd, er van af blijft enz ben em kwijt na drie maanden Verdrietig Het is niet eerlijk Clown

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 20:06

Qleke schreef:
Leerkrachten zijn wel oplettender op dat vlak denk ik Lachen Alvast bedankt, zal jullie laten weten hoe het ging als ik ze heb Knipoog

Als ik jou was zou ik de piercer vragen of ze er een doorzichtig bolletje op wil doen. Bij mij waren ze er dezelfde dag al achter. Ik zei ooooh met me mond open namelijk Clown
Maar bij ons op school mag het gewoon. Zou echt een drama worden als het niet mocht Bloos

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 21:36

Woohoo ik krijg mijn 2e navelpiercing! Voor kerstmis krijg ik hem van mijn ouders, ik hoop dat mijn moeder meegaat als ik hem laat zetten, dat lijkt me wel interesant..
nu nog ff een geschikte rijbroek vinden die niet tegen mijn navel komt (en hopen dat deze niet uitgroeit, mijn 1e is destijds zoveel uitgegroeit dat ik nu nog maar ene paar mm aan piercing over heb.)

tutje_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 21:50

bedankt voor de reacties!!
ik weet dat ik hem toen en nu nog steeds niet mocht verwisselen (doe ik nu ook nietmeer tot april).!
ik dacht toen dat hij genezen was!

Tatort

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 21:55

Aloha mensen Haha! Ik wil graag een piercing in mijn lip, weet niet precies hoe zo'n ding heet (ik noem um maar gewoon lippiercing Tong uitsteken ) maar heb een plaatje hieronder.

Afbeelding

Nu heb ik een paar vraagjes:

1: Hoe lang is de geneestijd van deze piercing?
2: Iemand ervaring, is het extreem pijnlijk?
3: Mijn moeder is er zwaar op tegen omdat ze gelooft dat het slecht voor je gebit is, klopt dit? Ik geloof het niet aangezien er bij deze piercing niets tegen je tanden zit maar ze volgens mij een excuus zoekt om me 'heel' te houden.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 21:56

Een offcentre labret Lachen
Antwoorden op je vragen staan in de openingspost.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 21:57

Ja, slecht voor je gebit. Pijn moet je zelf achterkomen. Volgende keer openingspost even lezen, daar staat alles....

Labret: 6 t/m 8 weken

Tatort

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 21:59

ik wist niet hoe dit ding heette Tong uitsteken dus wist ook niet waar ik moest kijken Lachen Hoe komt het dan dat het slecht is voor je gebit???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 22:00

Ringetje zit tegen je tandvlees aan als je praat/eet.

In de openingspost staat 'n afbeelding met de namen van piercings.

Tatort

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 22:15

okee, bedankt Knipoog

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 22:48

kan je als je gewoon de twee bolletjes mooi vind geen vertical labret oid laten zetten? (weet even niet zeker of het zo noemt)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 22:53

eskimo Ja

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 22:59

is dat niet minder slecht voor je tanden?

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 23:06

De Eskimo zit door je lip zelf.Je hebt dus geen metaal in je mond zeg maar.Dus de Eskimo is wel een stuk 'veiliger' voor tanden en tandvlees...zelf vind ik die piercing uber....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 23:11

Wel veel kans op uitgroeien.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 23:23

kwa wisselen van navelpiercing, ik heb de mijne begin augustus gezet, dus nu ruim 4 maand
netjes afgebleven, ziet er ook uit, nu en dan een beetje troep, maar valt echt heel goed mee
vorige week toch besloten om hem eens uit te halen
joh, halverwege dat staafje zat een hele troepkorst (op een plaats die dus onder mijn huid zat zeg maar)
heb het toch allemaal maar es goed gereinigd, en olie van alloverpiercings opgedaan, voor ik het terug stak.
(met die olie glijdt het trouwens makkelijker Haha!)

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 10:12

of je neemt een plastic staafje bij een labret..

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 11:41

Als je voor je labret een plastic staafje neemt blijf nog het risico houden dat je tandvlees gaat terugtrekken.Dat komt omdat ook dat plastic je tandvlees irriteert als het er steeds tegenaan komt.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 14:24

Inverse navelpiercing zit Ja Doet geen pijn meer, van het moment dat het juweeltje er in zat deed ie al geen pijn meer eigenlijk. Heel wat anders dan de eerste navel. Deed ook een stuk minder fel pijn bij het zetten Verward Vertelde hem dat de vorige keer dat ik hem liet zetten het echt door mn hele buik trok en hij was zo verbaast, maar vervolgens zei hij dat die piercer die hem toen zette geregeld dikker naalden gebruikt, de steek van de naald is dus veel heftiger maar het juweeltje gaat er wel makkelijker in Clown Voelde nu het juweeltje er door steken nl wel.

Had nog beetje pijn van het er door steken en hij was met dat bolletje in zijn hand aant kijken waar de schroefdraad zat en ik lag te lachen *LOL* Hij was me stiekem aan het uitlachen (ik had de baren van de tafel vast zodat ik niet naar de naald zou grijpen zoals vorige keer Bloos ) maar ik had het wel uitgedaagd *LOL* Ik had hem beetje een steek gegeven toen hij aan het afpunten was *LOL* Ben echt met een enorme smile buiten gegaan. Had ook niet zo iets van "het eerste jaar niets meer" zoals toen ik bij de andere shop buiten ging... Gek hoeveel sfeer kan doen eigenlijk...

Toen ik hem liet weten dat ik toch wat nerveus was ivm de pijn van de vorige keer gaf hij rustig toe dat hij ook nog steeds nerveus was voor een nieuwe piercing... Ja en zo van, niemand heeft graag pijn maar het gaat hem gewoon om buiten wandelen met die nieuwe piercing Ja

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 17:54

Fotooooo Haha!