Sure_lee dat gebied is idd erg geliefd (vooral ook bij mensen met honden). Volgens mij is het er bijna nooit rustig.
Ik zou vandaag met een stalgenoot wandelen met de paarden, maar dat gaat niet door. Morgen spelletjesmeeting met bokkers is ook afgezegd, dus even heel ander weekend als gepland.
Sure_Lee haha, ik dacht het al van je vriend. Volgens mij passen jullie ook geweldig goed bij elkaar Op de foto’s lijkt het heel rustig in de Soesterduinen, knap dat je er geen mensen op hebt staan. Prachtige foto’s
BeFunny dat lijkt me een erg leuk paard!
Mandyy balen dat zoveel niet doorgaat. Ik hoop dat je weekend toch een beetje leuk wordt.
Ik ga denk ik zondag proberen te wandelen. Kijken of ik met één hand kan fotograferen
Ook al medische afspraken. Het is wel écht raak in het topic!
Zeker! Zondag ga ik met m’n vriend en schoonouders naar de kampeerbeurs en morgen kan ik kijken waar ik zin in heb. Is ook fijn!
Eelmo
Geplaatst: 07-10-22 12:58
Ik heb niet bijgelezen, sorry! Ik zal nu ik weer terug ben proberen weer actief mee te kletsen. Toch nog wel wat kunnen wandelen in Oxford gelukkig, niet door het bekende centrum maar wel een aantal hidden gems! O.a. een lekker stukje langs het kanaal:
Ik hoop dat jullie een goede week gehad hebben en alvast fijn weekend!
moonsparkle
Geplaatst: 07-10-22 15:11
@eelmo fijn zo'n rustig groen plekje
Bij gebrek aan wandelen... Hier deel 2 van wandelen in noord Spanje
De laatste twee waren het uitzicht in de avond en in de ochtend vanaf de tent
Overigens was deze wandeling naar een plek die niet echt stond aangegeven, er was dan ook helemaal niemand
Op de foto niet te zien, maar we stonden letterlijk naast de afgrond, het was als het ware een bergwand die over de rand vrij stijl naar beneden ging(zoals je rechts ook zo'n stuk ziet), hebben even rustig bij het randje zitten kijken/lunchen
Laatst bijgewerkt door moonsparkle op 07-10-22 15:18, in het totaal 3 keer bewerkt