bigone schreef:Tja, ik ben een schaatsfan, ontzettend genoten van de wedstrijden anderhalve week geleden. En die hele groep met schaatsers uit de hele wereld zit in een bubbel en het gaat goed.
Marathonrijders hebben geen WK, Olympische spelen enz. Het ultieme voor hun is schaatsen op natuurijs dus ik denk, stop ze in een bubbel, testen testen testen en laat ze maar schaatsen. Misschien geen elfstedentocht maar nk op natuurijs? Mooi en voor veel van die jongens en meiden de eerste keer in acht jaar dat ze op natuurijs kunnen strijden. Dit zijn de ultieme duursporters die zich uit de naad trainen voor hun sport. Wanneer je dit niet kunt organiseren leg dan echt alles maar stil, ook voetbal, atletiek, paardensport enzenz.
Wat mij betreft is het ook onzin dat dat laatste allemaal doorgaat. Al heb ik wel enorm genoten van de Tour. Dus heel consequent ben ik niet. Aan de andere kant toen was het natuurlijk niet gelijk aan nu met de lockdown en strenge maatregelen. Ik kijk met verbazing naar beelden van internationale springparcoursen. Ik vind het niet kunnen nu.