Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Penotti schreef:Ymor schreef:Echt het niveau van sommige mensen. Sportclubs moeten sluiten. En dan krijg je de vraag of een hondenclub ook moet sluiten? Hondensport=sport=sportclub=sluiten. Zelfde voor paardensport. Hoe moeilijk kan het zijn.
In het bos wandelen mag zover ik weet ook nog.
Zou wel eens net zo druk kunnen worden als de hondenclub waar je sowieso al meters uit elkaar staat in de buitenlucht.
Dus ja ik snap die vraag ook nog wel.
MizzMontana schreef:https://www.telegraaf.nl/nieuws/1722934 ... nen-24-uur
368 corona doden in Italië de afgelopen 24 uur.
Anoeska27 schreef:Ik hoest dus echt altijd en heb geen vitale functie, maar mijn baas gaat echt niet blij zijn als ik me morgen afmeld. Ik maak in de avonduren schoon in een gezondheidscentrum en een fabriek. De fabrieksdirectie is heel duidelijk, hoesten is op dit moment weggestuurd worden en thuisblijven. Ook al kennen ze me niet zonder dat ik hoest, het is ook een gruwelijk stoffige plek. Maar het gezondheidscentrum is een andere zaak. Daar is in de avond helemaal niemand en zij nemen (of namen, ik was er woensdag voor het laatst) geen extra maatregelen. Dus dat gaat denk ik nog een discussie met mijn baas worden morgen.
Ninette schreef:Anoeska27 schreef:Ik hoest dus echt altijd en heb geen vitale functie, maar mijn baas gaat echt niet blij zijn als ik me morgen afmeld. Ik maak in de avonduren schoon in een gezondheidscentrum en een fabriek. De fabrieksdirectie is heel duidelijk, hoesten is op dit moment weggestuurd worden en thuisblijven. Ook al kennen ze me niet zonder dat ik hoest, het is ook een gruwelijk stoffige plek. Maar het gezondheidscentrum is een andere zaak. Daar is in de avond helemaal niemand en zij nemen (of namen, ik was er woensdag voor het laatst) geen extra maatregelen. Dus dat gaat denk ik nog een discussie met mijn baas worden morgen.
Maar gaat het gezondheidscentrum open? Als overdag gesloten is hoeft er savonds ook geen schoonmaak door?
Ninette schreef:Anoeska27 schreef:Ik hoest dus echt altijd en heb geen vitale functie, maar mijn baas gaat echt niet blij zijn als ik me morgen afmeld. Ik maak in de avonduren schoon in een gezondheidscentrum en een fabriek. De fabrieksdirectie is heel duidelijk, hoesten is op dit moment weggestuurd worden en thuisblijven. Ook al kennen ze me niet zonder dat ik hoest, het is ook een gruwelijk stoffige plek. Maar het gezondheidscentrum is een andere zaak. Daar is in de avond helemaal niemand en zij nemen (of namen, ik was er woensdag voor het laatst) geen extra maatregelen. Dus dat gaat denk ik nog een discussie met mijn baas worden morgen.
Maar gaat het gezondheidscentrum open? Als overdag gesloten is hoeft er savonds ook geen schoonmaak door?
Giolli schreef:Neonlight schreef:Mijn man en ik werken al een week thuis. Wordt ook saai.
Onze hondenschool gaat wel door, wel na overleg met de klanten. Er zijn max. 6 personen incl. lesgever, het is buiten en terrein is groot genoeg om gepaste afstand te houden. Sowieso deed mijn groep dat al, allemaal niet makkelijke honden die elkaar in de haren vliegen. Bij verkoudheid moet je wel thuis blijven.
Verder, wat ik me al langer af vraag, hoe komt het dat het sterftecijfer in Italië zoveel hoger is dan China en Zuid-Korea? Terwijl in China en Zuid-Korea echt veel getest wordt en de cijfers dus behoorlijk kloppen, in tegenstelling tot sommige landen in Europa?
Ja! Hoe is dat voor iedereen die al (al dan niet samen met partner) thuis werkt?‘Gezellig’ met de laptops tegen elkaar aan met een bakje koffie, haha. Ik kan me voor stellen dat de lol er wel snel af is, maar toch ook wel bijzonder zeg. Wat moet het gek zijn. En hebben jullie de evt kinderen dan thuis of opvang?
Mijn man is supermarkt manager en ik werk in een verzorgingstehuis dus wij werken beide gewoon door.
Ymor schreef:Echt het niveau van sommige mensen. Sportclubs moeten sluiten. En dan krijg je de vraag of een hondenclub ook moet sluiten? Hondensport=sport=sportclub=sluiten. Zelfde voor paardensport. Hoe moeilijk kan het zijn.
Giolli schreef:Neonlight schreef:Mijn man en ik werken al een week thuis. Wordt ook saai.
Onze hondenschool gaat wel door, wel na overleg met de klanten. Er zijn max. 6 personen incl. lesgever, het is buiten en terrein is groot genoeg om gepaste afstand te houden. Sowieso deed mijn groep dat al, allemaal niet makkelijke honden die elkaar in de haren vliegen. Bij verkoudheid moet je wel thuis blijven.
Verder, wat ik me al langer af vraag, hoe komt het dat het sterftecijfer in Italië zoveel hoger is dan China en Zuid-Korea? Terwijl in China en Zuid-Korea echt veel getest wordt en de cijfers dus behoorlijk kloppen, in tegenstelling tot sommige landen in Europa?
Ja! Hoe is dat voor iedereen die al (al dan niet samen met partner) thuis werkt?‘Gezellig’ met de laptops tegen elkaar aan met een bakje koffie, haha. Ik kan me voor stellen dat de lol er wel snel af is, maar toch ook wel bijzonder zeg. Wat moet het gek zijn. En hebben jullie de evt kinderen dan thuis of opvang?
Mijn man is supermarkt manager en ik werk in een verzorgingstehuis dus wij werken beide gewoon door.
Mjetterd schreef:Ymor schreef:Echt het niveau van sommige mensen. Sportclubs moeten sluiten. En dan krijg je de vraag of een hondenclub ook moet sluiten? Hondensport=sport=sportclub=sluiten. Zelfde voor paardensport. Hoe moeilijk kan het zijn.
Zo ken ik er ook één.
Zwembad plaatste een facebook bericht dat het zwembad de komende tijd gesloten zou zijn.
Iemand reageert: 'Gaan de zwemlessen wel door?'
Blue_Eyes schreef:lovefi schreef:McDrive blijft voorlopig ook open, is afhaal dus mag wel, officiele statement (ik werk bij mcdonalds) komt pas morgen, maar wij moeten morgen gewoon werken. (En hebben geen McDelivery)
Oh ja, die zit er dan hier weer nietMaar ik meende gelezen te hebben dat afhaal niet mocht?
Saintelette schreef:Muurp schreef:Mijn oren klapperen trouwens bij het feit dat er blijkbaar nog heel veel werkgevers zijn die de maatregelen en (strenge) adviezen van de overheid negeren...Wauw!
Ik mag in principe niet thuis werken terwijl ik dat wel gewoon zou kunnen..