[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 22:51

DezeNaam schreef:
Oeff, ik wil zo een mailtje sturen naar een tattoo artiest voor een afspraak om een idee uit te laten werken maar ik ben nu al zenuwachtig. :')
Heb schrik dat ze mijn idee stom gaat vinden (want het klinkt ook gewoon raar) en ik weet niet wat ik in de mail moet zetten. :+ Heb schrik dat ik te veel informatie ga geven/te veel ga zeveren.
Ik bedoel, is het nu al relevant om te zeggen waar ik de tattoo wil (of niet) en dergelijke als ik nog niet weet of ze het idee uit wilt tekenen? :+ Misschien eerst ff beginnen met een manier te zoeken om mijn idee uit te leggen zonder dat het lijkt alsof ik high ben ofzo.

Idinn wat leuk, ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien. :p

Gewoon sturen hoor! We krijgen wel vaker onduidelijke aanvragen binnen. Maar als ik je omschrijving lees, is het wel duidelijk, toch?
Geef de plaats zeker even aan! Het ene stuk huid is het andere niet, en dan kan de artiest een beter beeld vormen van de mogelijkheden en formaat.

Super tof idee, trouwens.

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 23:58

Hai, mag ik mij hier ook melden met de vraag wat jullie van het idee vinden dat ik nu heb?

Ik heb nu 1 tattoo die er al 5 jaar ofzo op zit. Ik heb altijd gezegd dat zodra mijn grote droom uitkomt, (mijn eigen paard hebben) deze getattoeerd moet worden! Dus .. mijn paard is er en nu moet die erop. Geen idee waar :+

Maar de standaard mooie plaatjes van paarden vind ik niks want dat heeft iedereen al. Nu is mn zus gisteren foto's komen maken en dit is er uitgekomen. Vind ze zo hilarisch en leek me wel origineel. Wat denken jullie zou dit mooi uitpakken en waar? Er zijn natuurlijk ook mooie foto's, ik ben gewoon met het idee aan het spelen en was benieuwd wat andere ervan vonden.
Afbeelding

Afbeelding
Foto's zit copyright op dus niet kopieren aub!

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 13:32

Dankje njiloj. :) De plaats zal ik zeker aangeven al twijfel ik tussen ribben, onder/bovenarm of mijn onderbeen. :+ Het hangt er voor mij voornamelijk vanaf wat het beste voor de tattoo past. Daarom denk ik dat het het beste is om daarvoor uiteindelijk ook gewoon langs te gaan? Zodat ze het kan 'afmeten'.

Hele leuke foto's Joliieeenn! Ik vraag me alleen af in welke stijl je de tattoo wilt..? Want dit is volgens mij niet zo simpel te tatoeëren als je het in realistische stijl wilt. Sowieso zal het dan een grotere tattoo worden zodat details niet verloren gaan.
Ik zou het persoonlijk denk ik niet zo mooi vinden, maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk. Wat mij wel leuk zou kunnen lijken is dat je van de foto's die je hebt bijvoorbeeld een cartoon/illustratie/karikatuur laat maken?

Supervixen

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 22:34

Ik heb net mijn ontwerp gekregen. Ik weet niet of het gewaardeerd wordt dat ik de tekening hier plaats, dus ik geef maar een omschrijving.
Het wordt de kop van een vos, de vos heeft zijn ogen dicht, 'kijkt' omhoog en hij heeft een mestkever op zijn neus. Daar omheen dingen uit het bos. Een varenblad, een bolster, een eikenblad en eikel, hei en onderaan de kop nog twee bloemen.

Ik ben er heel blij mee, dat wordt een hele zit morgen.

KahluaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 22:39

Ik ben benieuwd ! :j

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 22:44

Dat klinkt al erg leuk Supervixen! Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien. Heeft de tattoo ook een betekenis voor jou?

Ooit wou ik misschien ook een mestkever. Een vos ook maar die wil ik dan weer samen met een kraai.
Ik las ooit over de Egyptische mythologie, wat zij over mestkevers dachten. De kever of scarabee stond verbonden met de god Chepri, die de zon deed opkomen/rollen. Ze vergeleken de mestballen die de kevers voortduwden met het opkomen van de zon.

Ik vond dit echt zo schattig. :') Eigenlijk rollen ze gewoon een bal mest voort maar voor hun was dat wel heel betekenisvol.

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 23:00

Joliieeenn schreef:
Hai, mag ik mij hier ook melden met de vraag wat jullie van het idee vinden dat ik nu heb?

Ik heb nu 1 tattoo die er al 5 jaar ofzo op zit. Ik heb altijd gezegd dat zodra mijn grote droom uitkomt, (mijn eigen paard hebben) deze getattoeerd moet worden! Dus .. mijn paard is er en nu moet die erop. Geen idee waar :+

Maar de standaard mooie plaatjes van paarden vind ik niks want dat heeft iedereen al. Nu is mn zus gisteren foto's komen maken en dit is er uitgekomen. Vind ze zo hilarisch en leek me wel origineel. Wat denken jullie zou dit mooi uitpakken en waar? Er zijn natuurlijk ook mooie foto's, ik ben gewoon met het idee aan het spelen en was benieuwd wat andere ervan vonden.
[ [url=m/xHMSxE.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/74xfGw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Foto's zit copyright op dus niet kopieren aub!

Heel tof idee!
Voor dit soort realistische platen kan je het beste kiezen voor een bovenbeen, kuit of onderarm. Deze huid werkt hiervoor het beste.
Ga wel opzoek naar een goede artiest die goed kan werken met realisme en dieren. Dit is zo ontzettend moeilijk. Een moeilijker onderwerp is er niet bij tattooeren.
Houd er ook rekening mee dat realisme over het algemeen geen onderhoudsvrije tattoos zijn. Na een jaar of 10 zullen de meeste realistische werken bijgewerkt moeten worden.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 07:20

DezeNaam: ik wilde graag een tattoo over het Nederlandse bos, omdat ik gek ben op het bos. Ik loop sowieso minimaal een keer per week hard door het bos en over de hei en doe veel mee aan trailruns (zie ook mijn insta)
Als ik meer tijd zou hebben, zou ik elke dag wel in het bos te vinden zijn.
Ik heb Jenny eigenlijk helemaal vrij gelaten in het ontwerp, mijn enige eis was dat er in ieder geval hei in moest zitten.

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 11:14

Hallo allemaal!
Het is erg lang geleden maar heb al eerder meegekletst :)
Ik ben een aantal tattoo's verder maar nu bezig met het volgende idee en op zoek naar een goede passende artiest en dacht hier misschien wat aanraders te vinden!

Ik wil een tattoo op mijn bovenbeen van mijn overleden paard, maarrrr.... de helft realistisch en de helft mandala/geometrisch.

Iemand een passende artiest in gedachte?

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 15:24

Ik ben bijna klaar. Huid is een beetje boos, dus even pauze voor de laatste shading en witte highlights. Hij wordt zo gaaf!

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 15:33

Ben heel benieuwd!!! Idee klonk erg goed! (Mijn volgende wordt ook bomen / dieren / bos thema).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 15:44

Ben super benieuwd! Tekening klinkt heel tof!

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 17:21

Vesceron schreef:
Hallo allemaal!
Het is erg lang geleden maar heb al eerder meegekletst :)
Ik ben een aantal tattoo's verder maar nu bezig met het volgende idee en op zoek naar een goede passende artiest en dacht hier misschien wat aanraders te vinden!

Ik wil een tattoo op mijn bovenbeen van mijn overleden paard, maarrrr.... de helft realistisch en de helft mandala/geometrisch.

Iemand een passende artiest in gedachte?

Dit heb ik laten doen met een foto van mijn hondje. Helft realistisch, de andere helft is geometrisch/mini mandala. Foto is hier in dit topic wel te vinden volgens mij. Tattoo is gezet door Matthew Luhukay van Black Sword Tattoo Parlour in Apeldoorn. Ik ben er nog steeds dolgelukkig mee, is echt super gezet.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 17:30

Ben benieuwd supervixen! Klinkt gaaf :J

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 18:49

Vers van de pers, nog heel dik en rood, al zie je dat niet door de bak licht die erop stond bij de foto.
Mijn huid is niet zo blij, kwam ook wel aardig wat bloed mee met schoonmaken.

Ik krijg nog betere foto's doorgestuurd van Jenny.

Afbeelding

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 18:57

Oooh die ziet er al heel erg schattig uit <3

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 21:00

Heel tof Supervixen!

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 21:06

Nu al heel mooi Supervixen!

savieralover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 21:47

wauw prachtig supervixen!!

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 22:26

Wauw <3

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 08:14

Oo SV die is supercute

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 08:16

Heel knap Supervixen, vosje is ook zo mooi zacht gezet!

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 09:26

Leuk Supervixen! Hier ook een vosje op de kuit, goeie keuze ;)

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 09:50

Was niet mijn keuze, jenny heeft ervoor gekozen. Andere dieren hadden ook gekund. Ze zei dat ze nog nooit een vosje had gedaan en die al een tijdje wilde doen.
Ik vond het helemaal prima :D
Er is vannacht minder inkt uitgekomen dan ik had gedacht. Het is nog wel dik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 13:34

Ik vind m schattig!