Ja ook supermooi de zonsopkomst en die reflectie in het water. Die derde foto, echt prachtig en de rest ook . De morgenstond... Hier regent het nu, het weer is omgeslagen
Ik vind juist het leuke dat ik door de vroege vogels hier veel zonsopkomsten zie, die ik anders echt niet zie.
Het is ook geen wedstrijd dat wandelen hé. Vooral doen wanneer jij er tijd voor hebt en genieten van de foto's die hier voorbij komen.
Bootsiebob
Geplaatst: 14-09-21 19:27
Het leuke van dit topic, je kunt elke dag meegenieten, ook wanneer je geen tijd of zin hebt om te wandelen. Ik ben door de foto's van de vroege vogels hier eigenlijk juist gemotiveerd geraakt om weer eens zonsopkomsten te gaan beleven. Ik ben géén ochtendmens, ook al zijn ochtenden zo mooi.
Morning! Mooie foto's zijn er weer voorbij gekomen.
Ik kwam vanmorgen een gluurder tegen
Verder was het erg mooi om te zien hoe het van grijs en mistig steeds meer open trok, tot dat zelf het zonnetje door kwam. Inmiddels is het zonnetje weer nagenoeg weg. Nu weer aan het werk. Vandaag alweer 10 jaar in dienst. Verder is het werk echt een beetje een rommeltje. Het is chaotisch druk zeg maar. Vanavond lekker even naar de sportschool.
Wat hebben jullie weer veel gepost Mooie foto's weer, met of zonder mist.
Ik vind het knap dat sommige van jullie er zo vroeg op uit gaan. Ben helemaal geen ochtendmens (maar moet heel vaak heeeeel vroeg op voor werk:()
En als ik gewerkt heb, wandel ik ook vaak niet hoor. Veels te veel te doen hier. Maar nu lekker vrij geweest en dus lekker gewandeld. Gisteren dacht ik even een kort rondje te doen.... Werd wat langer (zoals wel vaker )
Vandaag naar Helgøya geweest, altijd leuk daar Oude kalkoven Uitzicht blijft fantastisch Spannende grot
Schitterende foto's noordje. Aah musjes, ze zijn zo leuk. Bij mij zaten ze vanavond in de bloembak te snoepen, drie stuks maar kreeg er maar eentje op de foto
Wow Jojoleinee, die zijn prachtig geworden!! Echt heel tof
Gaaf Jojoleinee Ik vind de laatste het mooist qua belichting, maar daar staat de zwarte kat wat minder mooi op. Daarom zou ik toch voor de eennalaatste gaan.
Ik ben nog even heerlijk aan het nagenieten van de foto's die mijn reisgenote heeft gemaakt.