Nagellaktopic deel 9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 21:50

Remark schreef:
Hoe doe jij dat bij de paarden dan? Heb je geen last van je nagels als ze langer zijn?

Ik pas mijn handschoentjes soms niet meer of ga er doorheen :+
En met de voerton/andere bakjes open maken wil er nog wel eens een nagel breken.

Mijn paard is in juni overleden... en sinds dien langere nagels :')
Daarvoor ook al wat langer dan gemiddeld hoor... ze groeien bij mij gewoon heel snel en zijn hard.
Maar bij de paarden brak het toch wat sneller af.
Moet morgen en maandag een paardje rijden van iemand die op vakantie is... dus wie weet heb ik dinsdag korte nagels :+
Dit was twee weken terug, voor het vijlen;

Afbeelding

LadyMadonna

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 00:12

Vooral mega nagelbedden volgens mij :wow:
Wil je ze eens op meten? Van nagelriem tot vrije rand?

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 00:47

Ohh wat vervelend, gecondoleerd nog! Het enige positieve is dat je nu hele mooie nagels hebt. Toch nog iets positiefs aan zo'n nare situatie...

Nu je het zegt LM, dat zijn inderdaad lange nagelbedden!

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 08:14

Ik ga hier ook weer actiever meelezen :D

Wat heb jij inderdaad mooie nagels c_alsemgeest! Echt helemaal mijn ding qua vorm en lengte, wauw :+:

En Shenavallie ook hele leuke nagels! Allemaal een ander kleurtje, lekker vrolijk :D

Ent tot slot nog even m'n eigen nagels nu! Een Born Pretty lakje. Donkerpaars met zilveren glittertjes als er geen licht op valt, donkerpaars met regenboog holo in het licht <3 dit is de eerste keer dat ik met BP heb gelakt en ben net zo tevreden over hun lak als over hun poeder := het bijgeleverde kwastje was een beetje poedersuiker met peren maar de formule van de lak :oo heb heel wat merken van allerlei prijsklasses gehad maar nog niks wat zo fijn en makkelijk lakt.
Hij zit er nu al 1,5 week op geloof ik, begint een beetje te chippen aan de uiterste randjes. Had er geeneens een topcoat overheen gedaan maar hij zit als een huis en shinet nog steeds als een malle :=
Krijg het effect alleen niet optimaal op de foto. Wederom is het in het echt zoveel mooier nog <3
Afbeelding

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 08:16

Remark schreef:
Ohh wat vervelend, gecondoleerd nog! Het enige positieve is dat je nu hele mooie nagels hebt. Toch nog iets positiefs aan zo'n nare situatie...

Nu je het zegt LM, dat zijn inderdaad lange nagelbedden!

Ja bedankt :)
Het is inderdaad, samen met heel veel geld overhouden per maand... het enige positieve.
Maar in het voorjaar wil ik weer gaan kijken voor een nieuw maatje. Uni was zo'n speciaal mannetje dat ik echt de tijd nodig heb om het voor mezelf af te sluiten.

LadyMadonna schreef:
Vooral mega nagelbedden volgens mij :wow:
Wil je ze eens op meten? Van nagelriem tot vrije rand?

klopt, heb een heel lang en vrij smal nagelbed, dus het ziet er sowieso snel lang uit :D
Zal vanmiddag even meten :+

@memories: Wow, gaaf kleurtje! :j
Ben zelf trouwens nog op jacht naar een mooie mat bordeaux kleur... heb bordeaux en matte topcoat maar wordt toch niet hebelaam zoals ik het in mijn hoofd heb :')
Dus als jullie tips hebben? Normale nagellak, geen gel... nagels lakken is mijn therapie :Y) :+

OliLau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 08:20

Bestellen jullie wel eens kleurtjes gellak van AliExpress? Hebben jullie een linkje?

Ik gebruik puur gellak voor mezelf, geen klantenwerk oid.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 09:15

OliLau schreef:
Bestellen jullie wel eens kleurtjes gellak van AliExpress? Hebben jullie een linkje?

Ik gebruik puur gellak voor mezelf, geen klantenwerk oid.

Ik heb er een hele boel, was eerst sceptisch maar ben er echt weg van! Alles wat ik tot nu toe heb gedragen blijft perfect zitten! Zonder chips of eraf vallen *\o/*

Ik heb geen linkjes want t is gewoon ff zoeken op gellak want er is zoveel maar wel wat foto's :j

Afbeelding

Afbeelding

Heb mijn collectie er flink mee uitgebreid, gelish heeft namelijk vrij veel standaard kleuren geen magnetic en andere dingen.

En had van gelish een matte topcoat besteld maar die is echt vreselijk lelijk, nu 1 van BP en die is hartstikke mooi :j

Draag nu trouwens nr 37 :D

OliLau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 10:03

Zo! Die zien er goed uit. Ik ga ook maar eens gewoon wat kleurtjes bestellen! Ze zijn zo goedkoop

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 18:22

Mits m'n klant het wil ben ik rond 20.00 live met een gel fullcolor nabehandeling

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 18:31

LadyMadonna schreef:
Mits m'n klant het wil ben ik rond 20.00 live met een gel fullcolor nabehandeling

Waar kan ik die dan vinden?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 18:32

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 18:40

Bedankt. Snap ik helemaal!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 20:42

Dankjewel alie *\o/*

Had er eerst 1 als test besteld maar hij bleek super dus snel meer besteld! De originele moyou heb ik toen gekocht voor 14,95... deze zijn 1,72 :')

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Had er een boekje bij besteld waar je ze in kan schuiven, iemand daar interesse in? Ik ben te verliefd op die hoesjes :')

Afbeelding

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 21:54

Ik heb born pretty lakjes, ik heb een uv-lamp van de Lidl. Vorige week vrijdag een grijs lakje opgedaan, daarna op vakantie gegaan. Daar ben ik nu nog, heb in de zee/zwembad gezwommen en alles en het zit nog perfect! Ik ben echt heel tevreden :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 21:58

Je wordt hier in NL genaaid waar je bij staat, _Friemel. Ook NL groothandels en 'dure merken' kopen in Azië in. Je kunt zelfs je eigen logo er daar gelijk op laten frezen, spuiten, plakken, laseren, etc. Ben dan ook blij dat ik mijn spulletjes via (in mijn geval) E-bay kan bestellen. De sjablonen heb ik daar ook vandaan. Je kunt als stamping polish gewone nagellak gebruiken, dus je hoeft geen speciale stempellak aan te schaffen. Laagje sealcoat erover en klaar! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 22:02

amandananana schreef:
Ik heb born pretty lakjes, ik heb een uv-lamp van de Lidl. Vorige week vrijdag een grijs lakje opgedaan, daarna op vakantie gegaan. Daar ben ik nu nog, heb in de zee/zwembad gezwommen en alles en het zit nog perfect! Ik ben echt heel tevreden :D

Het is inderdaad echt super spul. Gebruik het nu een jaar (daarvoor kende ik het al van een nagelsalon, waar ik toen kwam) en heb al meerdere mensen ermee aangestoken. Ben blij dat er op deze manier ook goed en betaalbaar spul verkrijgbaar is, dan kun je tenminste zonder buikpijn wat extra kleurtjes kiezen. :D

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 22:41

Wat een nagels zeg, mooi! Ik kan mijne nooit zo lang naturel houden := die breken meteen af :=

Friemel, wat een leuke plates zijn dat! Heb je een link?

Dit heb ik nu op mijn nagels :D
Afbeelding

Afbeelding

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 22:58

Shenavallie schreef:
Je wordt hier in NL genaaid waar je bij staat, _Friemel. Ook NL groothandels en 'dure merken' kopen in Azië in. Je kunt zelfs je eigen logo er daar gelijk op laten frezen, spuiten, plakken, laseren, etc. Ben dan ook blij dat ik mijn spulletjes via (in mijn geval) E-bay kan bestellen. De sjablonen heb ik daar ook vandaan. Je kunt als stamping polish gewone nagellak gebruiken, dus je hoeft geen speciale stempellak aan te schaffen. Laagje sealcoat erover en klaar! ;)

Ik stempel al sinds konad er mee startte ;-) ik heb zelfs nog old skool stempel setje ervan :)) ik stempel idd gewoon met normale lak, heel heel heel vroeger wel konad lakjes gehad maar dat doe ik allang niet meer, gebruik vaak essence en Catrice lakjes hiervoor die zijn ideaal.

Het meeste is gelijk aan elkaar maar bijvoorbeeld de poeders van Whats up nails zijn toch niet te vergelijken met die van alie en dito met cosmetica dus ik geloof het niet bij alles, maar bestel er dan gewoon 1 van en als t bevalt een hele bulk _O- wipes/tape/stickers/decals/vijlen etc halen ze idd gewoon over maar geloof wel met bepaalde dingen dat ze wel degelijk anders zijn van eBay/alie.

Zou Mn alie lakjes trouwens ook niet op Mn blote nagels smeren om eerlijk te zijn, hier in Nederland testen we wat grondiger dan in China, maar heb toch altijd 2x foundation eronder :j

Hier trouwens de link ladies:

Kijk eens wat ik heb gevonden op AliExpress
http://s.aliexpress.com/JbYJbARb

De eerste heb ik elder besteld maar zijn allemaal t zelfde, deze seller is lekker snel en ze waren hier goedkoper :D

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 08:46

Wat een mooie creaties komen er voorbij!
Mijn nagels zijn ook weer lekker lang zo even kleurtje er op en dan volgende week maar weer inkorten :p

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 09:41

_Friemel schreef:
Shenavallie schreef:

Ik stempel al sinds konad er mee startte ;-) ik heb zelfs nog old skool stempel setje ervan :)) ik stempel idd gewoon met normale lak, heel heel heel vroeger wel konad lakjes gehad maar dat doe ik allang niet meer, gebruik vaak essence en Catrice lakjes hiervoor die zijn ideaal.

Het meeste is gelijk aan elkaar maar bijvoorbeeld de poeders van Whats up nails zijn toch niet te vergelijken met die van alie en dito met cosmetica dus ik geloof het niet bij alles, maar bestel er dan gewoon 1 van en als t bevalt een hele bulk _O- wipes/tape/stickers/decals/vijlen etc halen ze idd gewoon over maar geloof wel met bepaalde dingen dat ze wel degelijk anders zijn van eBay/alie.

Zou Mn alie lakjes trouwens ook niet op Mn blote nagels smeren om eerlijk te zijn, hier in Nederland testen we wat grondiger dan in China, maar heb toch altijd 2x foundation eronder :j

Hier trouwens de link ladies:

Kijk eens wat ik heb gevonden op AliExpress
http://s.aliexpress.com/JbYJbARb

De eerste heb ik elder besteld maar zijn allemaal t zelfde, deze seller is lekker snel en ze waren hier goedkoper :D

Oh ja, wat dat betreft ben ik het met je eens. Zoals van die potjes waar alles in het chinees op staat en de werking nogal dubieus zou zijn, dat zou ik zeker niet bestellen. Maar die stempelplaatjes zijn hier ook bij de groothandels te koop, met alleen een andere tekst erin gefreesd/gelaserd. De rest is exact hetzelfde: zelfde afbeelding, zelfde afmeting, zelfde materiaal. En dan vind ik dat iemand zwaar genaaid wordt. Ik heb bij de groothandel een armkussen aangeschaft en zag daar exact dezelfde freesjes als op E-bay liggen: zelfde verpakking, zelfde kleuren, zelfde uiterlijk, zelfde materiaal. Dus ook die bestellen het daar. Je betaalt hier alleen de hoofdprijs: 18 euro voor hetzelfde freesje dat ik voor 1 euro nog wat heb aangeschaft.

Wat Born Pretty betreft: de ingrediëntenlijst van dit spul komt overeen met de toegestane Data Sheet in Nederland. Maar ik zou er op natuurlijke nagels sowieso een basecoat op doen, voordat je welke kleur ook gebruikt.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 10:21

Even een vraagje, ik heb vorig jaar acryl nagels gehad (french manicure) en op zich was ik daar wel blij mee.
Nu al een jaar weer mijn eigen nagels maar ze breken snel af en blijven niet mooi.
Als je gellak laat zetten is dat dan ook zoals met acryl dat ze er van alles op doen of is dat alleen maar sterkere nagellak?
Gewone nagellak krijg ik er nooit fatsoenlijk op....

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 10:44

justdiesel schreef:
Even een vraagje, ik heb vorig jaar acryl nagels gehad (french manicure) en op zich was ik daar wel blij mee.
Nu al een jaar weer mijn eigen nagels maar ze breken snel af en blijven niet mooi.
Als je gellak laat zetten is dat dan ook zoals met acryl dat ze er van alles op doen of is dat alleen maar sterkere nagellak?

Het is een nagellak die droogt onder de lamp. Qua uithoudingsvermogen niet met acryl te vergelijken. Op mijn eigen nagels chipt gellak na 4 dagen alweer..

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 10:48

Gelpolish is chemisch gezien absoluut geen nagellak. Het is een lakbare, vaak afweekbare gel.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 11:18

__Sannne schreef:
justdiesel schreef:

Het is een nagellak die droogt onder de lamp. Qua uithoudingsvermogen niet met acryl te vergelijken. Op mijn eigen nagels chipt gellak na 4 dagen alweer..

Seal je het wel goed dan?

PeelSlowly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 12:09

Afbeelding
Raggedy Man, Goodnight.

Dit keer met base- en topcoat van Alessandro Striplac. Ben benieuwd hoe lang het goed blijft zitten! Normale nagellak blijft bij mij meestal maar 2 dagen zonder chippen zitten :Y) en striplac een weekje. Vooral aan de rechterhand dan hoor, ik ben niet voorzichtig met mijn nagels en ook niet van plan om dat te worden.