Shenavallie schreef:Je wordt hier in NL genaaid waar je bij staat, _Friemel. Ook NL groothandels en 'dure merken' kopen in Azië in. Je kunt zelfs je eigen logo er daar gelijk op laten frezen, spuiten, plakken, laseren, etc. Ben dan ook blij dat ik mijn spulletjes via (in mijn geval) E-bay kan bestellen. De sjablonen heb ik daar ook vandaan. Je kunt als stamping polish gewone nagellak gebruiken, dus je hoeft geen speciale stempellak aan te schaffen. Laagje sealcoat erover en klaar!

Ik stempel al sinds konad er mee startte

ik heb zelfs nog old skool stempel setje ervan

ik stempel idd gewoon met normale lak, heel heel heel vroeger wel konad lakjes gehad maar dat doe ik allang niet meer, gebruik vaak essence en Catrice lakjes hiervoor die zijn ideaal.
Het meeste is gelijk aan elkaar maar bijvoorbeeld de poeders van Whats up nails zijn toch niet te vergelijken met die van alie en dito met cosmetica dus ik geloof het niet bij alles, maar bestel er dan gewoon 1 van en als t bevalt een hele bulk

wipes/tape/stickers/decals/vijlen etc halen ze idd gewoon over maar geloof wel met bepaalde dingen dat ze wel degelijk anders zijn van eBay/alie.
Zou Mn alie lakjes trouwens ook niet op Mn blote nagels smeren om eerlijk te zijn, hier in Nederland testen we wat grondiger dan in China, maar heb toch altijd 2x foundation eronder

Hier trouwens de link ladies:
Kijk eens wat ik heb gevonden op AliExpress
http://s.aliexpress.com/JbYJbARbDe eerste heb ik elder besteld maar zijn allemaal t zelfde, deze seller is lekker snel en ze waren hier goedkoper