Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bizzybijtje schreef:Ayasha schreef:No offence maar als je out gaat bij een tattoo dan is je pijngrens best beperkt.![]()
Je doet bijna alsof het een marteling is.
Hoe kun je dat niet als offense opvattenWat moet ze eraan doen dan?
UhNee schreef:Nou, ik denk dat het best pijnlijk is, van die naaldjes in je dunne huidIk denk dat het voor iedereen anders inderdaad. Ik ga maar uit van het slechtste
Ayasha schreef:Bizzybijtje schreef:
Hoe kun je dat niet als offense opvattenWat moet ze eraan doen dan?
Vraag me eerder af hoe je dat wel als offense kan opvatten. Ik ben een schijter bij de tandarts, word al flauw bij het idé dat het misschien pijn kan gaan doen. Wat is daar mis mee dan?
Gewoon toegeven dat je slecht tegen pijn kan is geen ramp. Tattoo's zijn een krasserig gevoel. Maar om nu iemand halvelinge af te raden haar moeder mee te nemen omdat het zo'n verschrikkelijk pijn doet.... Dan impliceer je dus ook dat dat voor iedereen hetzelfde is. Ik geef gewoon de andere optie; Dat je ook vier uur kan liggen zonder dat je echt last hebt. Hangt puur af van je grens, de plaats enz enz.
Jennifuur schreef:Ik heb ook mezelf voorbereid op een helse pijn, toen ik eenmaal onder de naald lag, dacht ik 'hier kan ik wel mee leven'.
Ayasha schreef:Nee hoor, ik vind het mis om te doen alsof het voor iedereen vreselijk pijn gaat doen terwijl er wetenschappelijk bewijs is dat een ontspannen geest en lichaam veel makkelijker met pijn om kan gaan dan een gespannen.
beter is dus als iemand ontspannen of iig zo ontspannen mogelijk er aan begint. Dan is de kans gewoon groter dat het al bij al wel mee valt. En als het dan tegen valt; dan was het 9 kansen van de 10 ook wel tegen gevallen als je van het ergste uit gegaan was.
Wat is een chillpill?
Let je wel op met eventueel bloedverdunnende stoffen enzJe gaat niet doodbloeden maar dat kan het wel moeilijker maken voor de tattoo mooi te zetten.
Emmaa_ schreef:Ik zou mijn ouders er ook niet bij willen hebben, misschien als ik iets heel symbolisch voor ze laat zetten ooit, maar al helemaal niet met een eerste tattoo. Het is behoorlijk intiem en het doet best wel veel zeer, mijn moeder zou gelijk zoiets hebben van stop met wat je aan het doen bent.
Emmaa_ schreef:Ja Ayasha, jij vond het niet zo veel zeer doen dus de hele wereld heeft geen last bij het zetten van een tatoeage... De stoerste chick die ik ken is half out gegaan na drie uur, en ik had het na ongeveer dezelfde tijd ook echt niet meer makkelijk. Beetje kort door te bocht en nogal snerend om zo'n opmerking te maken.