Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yogo schreef:Ik kom even inbreken, sorry!
Ik heb op 6 november j.l een tatoeage laten zetten op mijn voet.
2 hondenpootjes en 3 sterren, deze sterren zijn nooit 'ingedroogd'. De tatoeerder vertelde mij dat sommige mensen dat hebben, dat de huid dan te snel geneest en de inkt niet goed kan inzakken oid. Ik weet niet meer precies. Op 13 december zijn de pootjes opnieuw ingekleurd en de sterretjes droog getattoeerd (dus zonder inkt, maar wel met de naald om opnieuw een wond te maken in de hoop dat mijn lichaam nu wel normaal reageert.) Maar tot op heden nog steeds sterretjes die op mijn voet liggen.
Ook heb ik het idee dat mijn tatoeage steeds lichter van kleur wordt, het lijkt wel of hij verdwijnt. Nu heb ik een raar lichaam, en een gevoelige huid maar kennen jullie dit??
Sassii schreef:Ik ben vanmiddag langs mijn zus geweest voor een tattoo ontwerp. Ze heeft mooie en ook verschillende gemaakt. Zelf vind ik linksboven en rechtsonder erg mooi. Jullie?
[ Afbeelding ]
Edit: Bij rechtsonder staat mijn geboortejaar in het Latijn.
Detroit schreef:"sometimes you gotta fall before you fly"
Zien jullie daar nog een fout in? Ik zag namelijk dat jullie daar nogal kritisch naar keken en ik deze tekst graag bij mijn tattoo wil zetten.
Yasmine schreef:Detroit schreef:"sometimes you gotta fall before you fly"
Zien jullie daar nog een fout in? Ik zag namelijk dat jullie daar nogal kritisch naar keken en ik deze tekst graag bij mijn tattoo wil zetten.
"gotta" zou ik écht écht écht niet doen in een tattoo. Dat is pure spreektaal, grammaticaal niet correct en naar mijn persoonlijke gewoon lelijkCorrect is "sometimes you have to fall before you fly" of als je het in nette/meer poëtische taal (en imo ook mooier) doet; "sometimes you must fall before you fly".
Dani schreef:"Sometimes you fall before you fly" kan ook nog.