Prachtig! Het is zo subtiel. Niet te rood, niet te bruin, niet te blond. Heel mooi.
Anoniem
Geplaatst: 01-11-16 12:31
Goedemorgen
Ik ga over een week of 3 met mijn beste vriend naar een gala, en het leek me leuk om daarvoor iets speciaals met mijn haar te doen! Alleen, ik heb redelijk kort en heel dun/weinig haar. Opsteken of invlechten is dus praktisch onmogelijk. Geeft iemand misschien advies hoe ik er toch iets feestelijks van kan maken?
Dit ben ik, en hier heb ik al erg mijn best gedaan met een door de kapper aangeraden spray en de fohn om het een beetje volume te geven.
@Bralindy; De kapper heeft me daar een keer mee geholpen, maar het was na een uurtje eigenlijk al uitgezakt. Wel een goed idee op zich, misschien nog eens advies vragen Ik moet nu wel 2 uur reizen (met OV) dus het moet wel blijven zitten.
@_Daniella; Hmm nee Ik heb hiervoor mijn haar heel kort en omhoog gehad en ben eigenlijk wel blij dat het nu wat 'zachter' staat.
Weten jullie misschien of er iets van clipjes/speldjes zijn die ook bij heel glad/stijl haar goed blijven zitten? Een speldje of iets met een glimmertje er op maakt het ook al wat meer anders dan anders misschien
Toen ik 10 was ofzo had ik heel lang haar en vlocht mijn moeder het altijd, daarna is het steeds korter geworden tot ik het een jaar of twee geleden echt tondeusekort had En nu is het weer wat langer dus wel leuk om wat te proberen, maar het wordt wel oefenen. Lang geleden dat m'n haar zo lang was als dit
Ik blijf bij deze lengte ongeveer Misschien iets langer. Bij echt langer haar, tot op/over m'n schouders, valt het echt heel slierterig omdat het zo weinig is (m'n paardenstaart was vroeger maximaal zo dik als een vinger), op deze manier is het wat makkelijker om er wat volume in te houden
Nou mijn haar hebben ze echt helemaal verpest, de vorige kapper. kon niet geverfd worden. Ze hebben nu spoeling gedaan en aangeraden zilvershampoo te gebruiken. Kan nu weer over straat. Deze kapper zei me ook dat dit echt niet kon.
Heeft iemand wel eens de vrije hand gegeven aan de kapper? Ik ga straks en ik weet totaal nog niet wat ik wil (al wil ik wel mijn lengte graag houden). Geen idee of ik weer laagjes wil, of misschien wel iets van een (schuine) pony.. en welke kleur? Pfff..
Ik heb dat ook wel eens gedaan, maar blijkbaar had ik een hele oncreatieve kapper want ze had het alleen iets korter geknipt . Ik heb toen trouwens gezegd dat lengte me niet uitmaakte als het maar geen 'kortpittig' idee was en dat ik het niet wilde kleuren. Voor de rest mocht ze alles doen.
Tot nu toe heeft me dat enkel erg ongelukkig gemaakt. Op 1 keer na toen Kinki kappers gratis knipte in een discotheek. Dat was echt heel tof.
Maar anders knippen ze m'n haar in een bob en krijg ik echt een bolle kop. Doe het echt nooit meer.
Dreamy
Geplaatst: 03-11-16 15:20
Ben naar blond gegaan! Had al blonde highlights/bayalage iets, maar vond het niet blond genoeg.. en nu was het nog enigzins licht dus leek me dan logischer het nog lichter te maken (aangezien ik dat het liefste wilde) ipv weer donker en dan later weer licht..