Lizard, wat een leuk uitje. Bootsie, deze hond is wel een levensgenieter, of niet? Gezellig hoor. Faringo, moi zeg vanmorgen! Boedjang, wat een lieve vriendinnen. Hoe voel je je?
Mooi initiatief hoor, had het gezien en dacht....ik kan heel lang niet lopen Heb een vriendin met ms dus draag graag wat bij Voel me wel oke, beetje lastig sar de voet vandaag langzaamaan dikker wordt ondanks dat ik m hoog heb en ook afwissel maar ee wondverpleegkundige vond het nog goed er uit zien, en hoort ook erbij omdat ik dat been niet mag belasten.
Gelukkig heb je goede zorg Boedjang. Bleh ik weet nog precies hoe de pijn voelde in mijn enkel toen. Hoop dat je genezingsproces spoedig verloopt en jij ook gauw weer wandelt. In elk geval tegen de tijd dat de dagen weer lang zijn en het weer meezit
Hallo wandelaars (ik kom even 'inbreken', sorry) Aangaande de May50k challenge:
Niemand is verplicht om geld binnen te halen voor de challenge, je mag vragen om donaties en de challenge delen, maar als je niets binnen haalt is dit niet een probleem Ik heb vorig jaar ook 'maar' €35 binnengeharkt, het ging mij vooral erom om het onder de aandacht te brengen en om aan mijn wandel km's een mooi doel te verbinden.