Goof en Joleine wat mooi bij allebei en Joleine wat sta jij er leuk op En wat toevallig dat je op het zelfde terras als Goof hebt gezeten.
Mandy wat prachtig. Geniet er maar lekker van.
Ik heb ook weer eens fotos gemaakt tijdens mijn polder loopje. De hondjes hadden er zin in. Ik had voor het eerst de rugtas weer op kan ik daar weer mee oefenen. Heb 7 km gewandeld. En daarvoor eerst gewerkt. Kan dan wel zeggen dat ik echt helemaal bekaf ben. Maar het was echt heerlijk buiten.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 27-02-24 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt
pien_2010
Geplaatst: 27-02-24 19:45
Flamingo's wat gaaf......
BeFunny ook hele mooie sfeervolle foto's. Van genoten!
Mooi Befunny. Dat lekkere weer moedigt wel aan om nog even naar buiten te gaan he. Doe je rustig aan, niemand wil dat je dalijk toch teveel hebt gedaan.
Ja. Het moedigde mij ook aan. Ik was niet echt van plan om heel ver te gaan. Maar Dex had zoveel lol dat ik daar zo van genoot ook dat ik dan toch lekker door liep.
Van de week was ik bekaf bij 2,5 km. Maar dat voel ik dan ook onderweg en dan ga ik ook terug zeg maar. De ene dag gaat serieus beter dan de ander. Ik ben blij dat ik geweest ben.
Oh ik vind vooral de twaalfde en de laatste foto erg mooi Befunny!
Eelmo
Geplaatst: 27-02-24 22:43
Het is een goed wandelweekend geweest geloof ik Hele toffe foto's van iedereen! Lizard, je kiekendief en de kraanvogels! Heel gaaf! En bekende plaatjes van de N70, waar hebben jullie koffie gedronken? De Duivelsberg (het pannenkoekenhuis) is ook echt een leuke plek om te gaan zitten BeFunny wat een mooi licht! En ik zag iets over de Utrechtse Heuvelrug. Er is ook een 4daagse daar, maar die je in je eigen tijd loopt. Dus eigenlijk krijg je gewoon 4 routes toegestuurd (en een medaille ). Inschrijven kan nog: https://tevoetonline.nl/meer/heuvelrug- ... uwe-routes
Gisteren heb ik met Leo de trage tocht Pan van Persijn gelopen, met de honden. Die hadden dikke lol op een helemaal leeg strand. En we hebben zowaar nog een zonnetje gezien!
Ik zag een hoop gave foto's voorbij komen! Waar de tropische foto's van Mandyy uitspringen, en ook de kiekendief in vlucht van Lizard, heel tof! BeFunny een heerlijke ronde door de polders. Prachtige plaatjes met een mooi zonnetje! En nog mooie foto's van de N70 dit weekend, wat een prachtige omgeving.
Susan net een mooi rondje met wat reeën sporen denk ik?
Was heel leuk maandag met Eelmo, de TT Pan van Persijn. We hadden geluk dat het droog was, al was de oostenwind wel heel koud. 13,5 km voor ons en de hondjes!
Wat zijn er weer een heleboel mooi foto's voorbij gekomen. Ik geniet op deze manier met jullie mee. Was vanmorgen lopend naar de supermarkt en in m'n pauze een rondje. Geen foto's, saai en grijs.