Echt wel. Was genieten. Hij mocht even voluit. Kon die ook wel waarderen. Lekker met zijn oortjes wapperen. Hij is natuurlijk niet de jongste meer. Maar soms wil hij nog zo graag en dan is dat ook wel fijn dat af en toe toch toe te laten als de berm het toelaat. Maandag al een verkennend handgalopje gedaan op dat stuk. De keer ervoor was de berm niet erg fijn. Maargoed nu mocht het dus wel en dan is die zo voldaan
Wat heerlijk met paardje naar buiten Befunny. Even voluit is leuk. Ik durf dat nooit zo goed. Maar laatst bij Kootwijk wel gedaan een paar keer. De paden zijn daar zo goed en overzichtelijk dat ik het dan wel durf.
Mooie dieren op je foto's Faringo. En mooie zonnige foto's!
Gezellig met Marlinde en Joep Gaucho
Gisteren dus half dagje gewerkt. Toen naar de tandarts voor nieuwe vullingen en tandjes schoonmaken. Ik wilde eigenlijk daarna gaan chillen thuis maar het was zo mooi buiten dat ik toch even ben gaan wandelen. Nu bij de Soesterduinen. Ik vond het erg mooi maar het was er wel druk. Op de veluwe of bij de drunense duinen kom ik bijna geen mensen tegen. Hier heel veel mensen met honden en ook heel veel kinderen. Tussendoor even in het zonnetje gezeten in het zand en mijn vers gevangen kastanjes opgepeuzeld.
Vandaag de hele dag werken, beetje opruimen en schoonmaken thuis (schoonmaakster kan niet vandaag) en dan heb ik vanavond met een groepje Bokkers een spelletjesavond bij mij thuis. Zin in!
BeFunny
Geplaatst: 07-10-22 07:02
Wow prachtig Sure_Lee. Wat een heerlijke omgeving. En dan dat zonnetje erbij
Mijn verzorgpaard is niet zo snel. Eerder traag zijn voluit is ook niet super snel . En als hij iets niet vertrouwd bijv als er van dat hoge gras is een stuk dan stopt hij ipv dat hij zich er doorheen laat jakkeren en het is dan geen sliding stop, maar ook dat doet hij rustig "toppetje! Wat dat betreft is het geen spannend iets hoor op hem. Op een ander paard ben ik echt geen held meer Maar zelfs met hem moet ik zeker weten dat het gaat en dan is het stukje draf en vervolgens teugels lang en zeggen "Ga maar" en dan gewoon mee gaan met hem zeg maar.