Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Majabeestje schreef:Ik lees dat 1 vaccin nauwelijks beschermd tegen de Delta variant. Valt me toch een beetje tegen..
Bron: nu.nl
mysa schreef:Ik zou haar een week bruine bonen geven en koud laten douchen. Kan het nog steeds niet uit met die week zonder inkomen maar 't scheelt allicht weer een paar tientjes.
Babootje schreef:Ik duim voor jePS mijn dochter is geen puber meer, maar de verleiding en onderschatting waren te groot.
Zebrastreep schreef:@babootje
Wat een vervelende situatie! Helaas doet groepsdruk veel bij pubers... En daarnaast gevolgen zien ze vaak nog niet , en dat geef niks maar is nu wel hartstikke vervelend.
Mijn vader loopt ook te snotteren en is niet fit al een dag of 3... Ik ben gevaccineerd dus maak mij er niet zo heel druk om. Zit op een meter of 5 van hem af , maar mijn moeder en zusje zijn nog niet ziek en beide ook nog niet gevaccineerd.
Ben benieuwd als er morgen niemand anders ziek wordt of is , denk ik dat het wel meevalt.
Storm schreef:Ik las laatst ergens dat van de mensen die nu corona krijgen er 86% niet gevaccineerd was, en 10% pas 1 vaccinatie had gekregen. 6% is wel volledig gevaccineerd dus dat Moderna en Pfizer zo'n 95% beschermen lijkt te kloppen.
Ik ga even zoeken naar dat artikel.