Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ManonGrr schreef:Bedankt voor de gepofte spelt tip, erg lekker en inderdaad heb je er niet veel van nodig. Ik doe er stiekem nog wel een handje brownie-bites bij, gewoon puur voor de lekkere smaak
MuSLi schreef:EmptyWords schreef:Sinds gisteren begonnen met stoppen met tussendoor snacken. 3 maaltijden per dag en daar moet het bij blijven.
Ik ben benieuwd of het voor je werkt. Voor sommige mensen werkt het heel goed, anderen doen het beter op meer spreiding (of zelfs minder).. zet 'm op!
MuSLi schreef:@Zonnetje, gepofte spelt is iets wat je vooral kunt gebruiken om je ontbijtje (kwark/yoghurt) op te leuken. Het is een vezelrijke toevoeging, waar je niet veel van hoeft te gebruiken en dus redelijk caloriearm is. Je kan het gebruiken als vervanger van muesli/cruesli, wat vaak veel suiker bevat.
Zonnetje81 schreef:MuSLi schreef:@Zonnetje, gepofte spelt is iets wat je vooral kunt gebruiken om je ontbijtje (kwark/yoghurt) op te leuken. Het is een vezelrijke toevoeging, waar je niet veel van hoeft te gebruiken en dus redelijk caloriearm is. Je kan het gebruiken als vervanger van muesli/cruesli, wat vaak veel suiker bevat.
Hoe proeft dit dan?
Zitten hier nog meer slechte eters? Ik lust heel weinig groente maar goed ik kan uiteindelijk wel alles van de schijf van 5 eten maar dan wel met minder variatie.