Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
njiloj schreef:Noblesse_ schreef:Vinden jullie dit normaal...?
Vriend wil graag voor zn volgende tattoo bij een bepaalde artist gaan dus shop gemaild waar ze werkt.
Krijgt hij terug “wij denken dat deze opdracht beter geschikt is voor xxx”
Vriend mailt terug dat hij niet zo’ fan is van het werk van xxx en toch liever bij zijn keuze zou blijven omdat al haar werk de stijl is die hij zoekt.
Antwoord van de shop: ‘wij denken dat xxx geschikt is. Boekt u een afspraak in of niet?’
Beetje jammer van dat laatste zinnetje.
Ook ik zeg wel eens nee tegen mijn ‘Potentiële’ klanten, en stuur deze dan door naar mijn collega’s. Dit heeft te maken met skills en voorkeuren van onze kant.
Ik vind werken op ribben bijvoorbeeld erg lastig, en sla deze ook liever over en stuur ze door naar mijn collega’s. Maar ook voorkeur voor bepaalde stijlen doen wij op deze manier. Zo houden we ons niveau hoog, werken we allemaal aan iets wat we leuk vinden, en krijgt de klant het beste resultaat.
Maar zeer vreemde reactie van de shop. Geef in elk geval even aan waarom.
Noblesse_ schreef:Vinden jullie dit normaal...?
Vriend wil graag voor zn volgende tattoo bij een bepaalde artist gaan dus shop gemaild waar ze werkt.
Krijgt hij terug “wij denken dat deze opdracht beter geschikt is voor xxx”
Vriend mailt terug dat hij niet zo’ fan is van het werk van xxx en toch liever bij zijn keuze zou blijven omdat al haar werk de stijl is die hij zoekt.
Antwoord van de shop: ‘wij denken dat xxx geschikt is. Boekt u een afspraak in of niet?’
Josien_ schreef:Hallo allemaal,
Binnenkort wil ik mijn eerste tattoo laten zetten, maar aangezien ik er totaal niet in thuis ben weet ik niet zo goed waar ik moet beginnen met het zoeken naar een shop/artist.
Hoe hebben jullie dat gedaan?
Ik weet al wel ongeveer wat en welke stijl. Plek ook ongeveer.
Alvast bedankt!
Willl65 schreef:Op dit formaat hoef je niets grafisch te verwachten . Dat gaat hem echt niet worden.
Lijnen lopen altijd iets uit.
IvysToeter schreef:Wat heb je voor idee dan?