Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Mars schreef:Gewoon enten, niet zeiken.
Jij wilt geen kinderen maat je wilt wel beslissen over andermans kinderen.
Schandelijk.
Misschien moet je dan ook maar gewoon kinderen krijgen en niet zeiken.
Sintara schreef:Huh hoe komen we nu opeens in de antivaxers?
Feit is dat niet ingeënte kinderen (maar ook als ze volwassen zijn hoor) een gevaar zijn voor de volksgezondheid, dus dat gaat ook mensen zonder kinderwens iets aan.
Maar goed, de plaatjeskids zijn inderdaad heeel irritant. Laatst struikelden er 3 achter elkaar over mijn ene kruk omdat ze net weer een nieuwe lading hadden gekregen =/ . Nou ben ik er wel op bedacht in zoiets als een supermarkt maar kom óp zeg. Je hoeft niet voor me aan de kant of me te helpen, maar zovaak bijna getackeld worden doet gewoon pijn.
quera schreef:Sintara schreef:Huh hoe komen we nu opeens in de antivaxers?
Feit is dat niet ingeënte kinderen (maar ook als ze volwassen zijn hoor) een gevaar zijn voor de volksgezondheid, dus dat gaat ook mensen zonder kinderwens iets aan.
Maar goed, de plaatjeskids zijn inderdaad heeel irritant. Laatst struikelden er 3 achter elkaar over mijn ene kruk omdat ze net weer een nieuwe lading hadden gekregen =/ . Nou ben ik er wel op bedacht in zoiets als een supermarkt maar kom óp zeg. Je hoeft niet voor me aan de kant of me te helpen, maar zovaak bijna getackeld worden doet gewoon pijn.
Bijna elke volwassene is dan een gevaar aangezien bijna niemand zijn herhalingen haalt.
Sanet schreef:Kunnen we het vaccineren weer even laten voor wat het is?
Vorige week was ik met onze hond met een gescheurd nageltje bij de DA. En moeder met 2 kinderen met lompe hond komt de spreekkamer uit, kinderen moesten de hond mee nemen en dus de lijn stond gelijk strak en die hond sprong gelijk op de mijne af. Ik hou mijn hond bij me, moeders gelijk "Oh, ze mogen wel ruiken hoor"
Uhh?? Wie zegt dat? Hou je hond gewoon bij je... Weet jij veel wat mijn hond heeft?
Mja, kind had natuurlijk niets over de hond te zeggen, dus die schoof zo achter de hond aan...
Eigenlijk vind ik onopgevoede honden net zo irritant als onopgevoede kinderen