Wat fanatiek allemaal! Heerlijk genoten van het weer zo te zien.
noordje
Geplaatst: 12-09-21 22:01
Wat zijn jullie lekker actief geweest met prachtige foto's!
Het is nog lekker groen in NL zeg? Hier zijn de bomen al een tijdje een andere kleur. Gisteren de laatste 'topptur' voor Stange gedaan. Die was wat lastig te vinden Helaas niet zulk mooi weer Ik probeer zoveel mogelijk uit het bos te blijven, want de hertenluizen zijn er weer. Wat een ***insecten zijn dat
Hier zijn we van de bosbessen aan het snoepen. Zelfs Nala
Vandaag met een vriendin op pad geweest(geen foto's) en we zagen onderweg wel zeker 50 kraanvogels bij elkaar. Later zagen we ook nog een buizerd(?) z'n kostje aan het eten op oude boom.
prulletje
Geplaatst: 12-09-21 22:35
Prachtig, Noordje! Al zou ik het denk ik wel lastig vinden, zo'n korte zomer. Maar die kleuren .
Verder lees ik hier nog actief mee, maar het gaat me wat te hard om op alles te reageren. Als goedmakertje hier een paar plaatjes van een ochtendwandeling toen ik van de week een paar dagen bij mijn ouders was
Hier afgelopen weekend heel veel leuke dingen gedaan maar niet gewandeld, vanavond hardlopen en hopelijk morgenochtend weer tijd voor een wandeling.
gaucho
Geplaatst: 14-09-21 08:58
Mooie wandeling met mooie foto's gemaakt vanochtend, alleen de upload werkt even niet mee Nederland is ook echt prachtig.
germie
Geplaatst: 14-09-21 09:01
Ik heb het idee dat iedereen maar tijd heeft om te wandelen Ik ben weer aan het werk en zit met een enorme achterstand aan foto's van de Bosnie reis. Daarnaast moet ik mijn ONK selectie maken en volgt komend weekend het OBK. Druk dus. Weinig tijd om te wandelen. Maar wel actief bezig met duiken en fotografie
gaucho
Geplaatst: 14-09-21 09:23
Moet ik ook echt tijd voor maken hoor, 6.00 opgestaan, Avondeten en lunch vast gemaakt, van 7.30 tot 8.15 gewandeld en 8.30 aan het werk.
moonsparkle
Geplaatst: 14-09-21 09:29
Ik probeer elke dag dat ik tijd heb overdag te wandelen, maar ik loop meestal niet heel lang. Vanochtend 2km gedaan.
Ik maak ook tijd om te wandelen. Inderdaad vroeg de wekker en dan voor het werk al op pad en soms erna. Vandaag mag mijn lijf een dagje rust. Morgen weer . Vrijdag naar Beekse bergen met m'n vader en zondag met een vriendin aan de wandel. Nu verder met het werk...zit alles een beetje voor me uit te schuiven maar moet echt even iets gaan doen nu haha.
MarlindeRooz
Geplaatst: 14-09-21 09:39
Prachtige foto’s weer!
Ik ben wel wezen wandelen maar of ik maakte geen foto’s of ik vergat ze te plaatsen!
gisteravond aan de rand van Zwolle met hondje Ties
Voor mij voelt het ook soms alsof iedereen maar wandelt en ik de tijd niet kan vinden. Ik wandel eigenlijk wel elke pauze, maar maak geen foto’s (zijn geen boeiende rondjes). Gisteren ben ik in de avond nog gaan skeeleren. Dat doe ik nu ook regelmatig en daardoor ook wel minder tijd om te wandelen, maar dat is natuurlijk ook beweging.
Ik heb gewoon het geluk dat ik samen met mijn vriend veel wandel. Ook heb ik veel oppashondjes en wandel ik veel samen met vriendinnen.
De reden van mijn vele vrije tijd is minder leuk. Maar het zorgt er wel voor dat ik veel kan wandelen.
Probeer ook wel echt elke dag minimaal 8000 stappen te halen, het liefst 10.000!
lizard
Geplaatst: 14-09-21 10:14
Ik wandel door de week nauwelijks. Maar bijna lang weekend,dus probeer ik weer ergens te wandelen.
Bootsiebob
Geplaatst: 14-09-21 12:02
Ik ben heel benieuwd, foto's om me op te verheugen gaucho.
Mooi die kardinaalsmuts en de andere foto's ook Moonsparkle
Marlinde wat heb jij veel doggy dates Zou ik ook wel willen, wandelt toch iets gezelliger. Ook mooie heide en foto's
Ik ben er steeds om 5 uur uit om op de hei te zijn om 6:30. Merk wel dat de zon steeds later opkomt. Maar het is mijn favoriete moment van de dag, wanneer het nog nevelig en heel stil is. Dit was vanochtend:
Laatst bijgewerkt door Bootsiebob op 14-09-21 12:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Práchtig Bootsiebob, werd even helemaal zen bij het zien van je foto's. Ik zag vanochtend ook een mooie zonsopgang, maar vanuit de trein, dus niet goed voor de foto's. Heb er maar gewoon lekker zelf van genoten.
MarlineRooz, ook van jou gave foto's! Lekker dat je op zoveel verschillende plekken komt. En al die verschillende hondjes, gezellig!
Ik heb dus ook niet zoveel tijd om te wandelen, maar het scheelt erg dat ik vanuit huis zo de hort op kan. Straks na werk weer even een rondje doen . 's Ochtends voor werk red ik al haast niet meer qua daglicht op het moment. Maar het klinkt alsof je alsnog lekker bezig bent met hobby's Germie .