Nou, mijn eerste deel van de opleiding is geannuleerd. Te weinig inschrijvingen. Ze hadden met niet op de hoogte gesteld dus ik stond mooi braaf te wachten voor het lokaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarJon schreef:Persoonlijk vond ik Pink Gellac echt prut en de lamp ook niet veel soeps. Volgens mij heeft Friemel laatst uitgelegd hoe lang je je nagellak eronder moet houden zodat het beter hecht. Sinds ik het op die manier doe blijf het wel beter zitten, maar ik ben toch al snel 3 uur bezig dan.
Shenavallie schreef:Is het wel een erkend bedrijf, Silkaay? Ik vind dit namelijk ook niet netjes.
Shenavallie schreef:Slechte foto en slechte kwaliteit van lakken (vind het echt nog steeds moeilijk om bij mijzelf te doen), maar gisteravond heb ik even snel een paar vlaggetjes geverfd. Op de eerste plaats is mijn vader vandaag jarig![]()
en op de tweede plaats vertrekt er vandaag een medewerker waar we niet rouwig om zijn. Dus heel subtiel hangt de vlag vandaag uit op 't werk om een andere reden, maar in het bijzonder dus voor mijn vader omdat ik zo trots op hem ben.
[ [url=m/Y0xsso.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leys schreef:Leuk gedaan!
Ik moet alleen bekennen: op het eerste gezicht dacht ik dat je een string op je nagels getekend had
Remark schreef:Leys schreef:Leuk gedaan!
Ik moet alleen bekennen: op het eerste gezicht dacht ik dat je een string op je nagels getekend had