Weet verder niet hoe gezond het is maar lijkt me niet zo heel erg ongezond...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Als je eens een banaan hebt die er niet zo jofel meer uit ziet om op te eten, prakken en een koek van bakken haha. Of verwerken in een cupcakeje, maar dat is dan weer minder verantwoord
 Als je eens een banaan hebt die er niet zo jofel meer uit ziet om op te eten, prakken en een koek van bakken haha. Of verwerken in een cupcakeje, maar dat is dan weer minder verantwoord  

Ik dacht dat ik prima at, maar ben het eens gaan invullen op voedingscentrum en ik twijfel nu of ik toch niet op de grens van te weinig calorieën zit, ofzo. Zit met alles wat ik voor het avondeten op heb nog onder de 800 calorieën volgens dat ding.
 Ik dacht dat ik prima at, maar ben het eens gaan invullen op voedingscentrum en ik twijfel nu of ik toch niet op de grens van te weinig calorieën zit, ofzo. Zit met alles wat ik voor het avondeten op heb nog onder de 800 calorieën volgens dat ding.                                                          
  *schaam*
 *schaam*                                                         

Is feestje waard!
 Is feestje waard!                                                         

Dus misschien dat avondeten wel best veel is en dat ik er dan idd wel kom.
 Dus misschien dat avondeten wel best veel is en dat ik er dan idd wel kom.                                                         

Aleeneh schreef:Ik dacht dat ik prima at, maar ben het eens gaan invullen op voedingscentrum en ik twijfel nu of ik toch niet op de grens van te weinig calorieën zit, ofzo. Zit met alles wat ik voor het avondeten op heb nog onder de 800 calorieën volgens dat ding.

Daarna laat ik de weegschaal verstoppen door mijn moeder tot donderdag.
 Daarna laat ik de weegschaal verstoppen door mijn moeder tot donderdag.                                                         

, tja zou graag willen.
 , tja zou graag willen.  .
 .