En jij en Samantha allebei naar Berlijn, tof. Allebei de halve?
Samantha, wat kak dat je knie stom blijft doen he.
Lisitano, jemig, lekker motiverend is zo'n man dan ook. Ik vind je suoergoed lopen, maar goed, ik doe dan ook helemaal maar wat
Suliko, gaaf verslag! Zag er wat van langs komen om insta, echt reteknap van de lopers.
Ik heb vandaag na werk weer een rondje van 10km gelopen, lekker was dat.
Hebben jullie ook dat alles veel zwaarder en vermoeider aanvoelt als je ongesteld bent? Alsof mijn benen ineens een paar kilo zwaarder waren, mijn bekken deed pijn, ik was moe enzo. En uiteindelijk heb ik hem gewoon supernetjes gelopen, maar het voelt niet zo.
Succes in Berlijn, ik hoop dat je er ondanks de teleurstelling toch van kunt genieten!
Jij ook alvast veel plezier in Berlijn!
Dus ik doe een rondje lage hartslag van een uur ofzo en dan pak ik eind van de dag nog wat korte intervallen hier rond de Kerk. Past ook wat beter in mijn dag

Maar er gaat een vriendin met me mee voor de gezelligheid, die gaat lekker het hele weekend relaxen

Geen idee. Komt wel weer goed denk ik dan maar. eerst die knie maar eens 100% pijnvrij krijgen.
Ik ga of morgenavond nog een rondje of vrijdagochtend mijn 'losloopje' uit het schema. Moet ook naar de tandarts, dus misschien is morgenavond ook wel fijn, dan heb ik vrijdag nog tijd voor een rondje paardrijden en een langere ronde met de hond. Heb mijn kleding al klaar en ingepakt, dus ik hoef alleen nog maar de snacks, ik zal dit keer mijn trailvest maar niet vergeten
Deel vooral meer hihi.
Die foto met die plas vind ik echt geweldig!
Toch nog 8 kilometer gelopen. Wel heel gek, ik heb er spierpijn van? Normaal heb ik niet zo'n spierpijn, maar mijn lijf doet echt alsof ik veel zwaarder gelopen heb dan normaal, snap er niks van.