In de loop van de week maar eens even op onderzoek uit naar de mogelijkheden.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wil van de zomer eens een paar gaan lopen en als dat bevalt, opzoek naar schoenen.
En paasmaandag ook een mooi plan. Lekker zo een extra vrije dag.
en wij stonden een stuk van het Circuit geparkeerd, lekker in- en uitlopen en geen ergernis in de drukte, was achteraf een goede keuze.
Dus ik wil het even uit handen geven, hij wordt voor de kar beleerd en gaat meters maken buiten en daarna maken we de balans op. Is nogal een proces geweest, want hij is echt poepbraaf, maar ik heb andere ambities nu ik wat ouder ben en vind het zonde van zo'n jong paard. Nu is het geen groot talent, maar ik tuf bij voorkeur 2 keer per week ondersteboven, achterstevoren en als het zo uitkomt zonder zadel een rondje buiten. 
. Iets met dat hij vind dat ik te veel doe. 
). Ook lekker bezig al. Mooi rondje vanmorgen.

ik oop er dan heen door het bos dus dan ben ik al snel 6 km onderweg. Of ik pak de fiets en dan is het ongeveer 4 km afhankelijk waar ik wil starten.
. Daarna nog een rondje bos te paard gedaan, het was heerlijk! Supervixen schreef:Prachtig Goof! Heerlijk als het bos zo leeg is.

Ook een nieuwe hardlopende hond,
, knap dat jullie voor de marathon gaan. Ik denk dat Elmo dat niet gaat volhouden, misschien ooit met een andere hond.
, heb je veel last van spierpijn?

hoe heet hij/zij en wat voor ras is het?
prachtige foto’s 
Maar volgens mij mag ik wat meer vertrouwen gaan hebben in wat mijn lichaam aan kan en het herstelvermogen ervan.

Wat een verschil in weer, het was heerlijk
), dus maak je geen zorgen, komt echt goed! Jammer dat ik zo ver weg woon, want anders was ik jullie komen aanmoedigen 
Ik heb in plaats van een lief klein merrietje een hufterig hengstje op stal als gezelschap voor mijn gezelschapspony. Het leek heel goed te gaan, tot hij om 2:15 vannacht besloot te gaan etterbakken en daar niet mee is gestopt tot mijn wekker om 5 uur ging. Maar even kijken hoe dit gaat aflopen