Bewegen gaat bij mij prima, ben echt een beetje verslaafd aan de sportschool en ben er zo'n 5-6 x per week te vinden, heb daarnaast ook een eigen paard dus elke dag stal mesten en paard beweging geven helpt ook wel. Ik heb alleen moeite met ontbijt en '4 uur'.. misschien kunnen jullie meedenken? Ik eet het volgende:
's ochtends (7.30) 250 gram skyr naturel, vaak met een appel, blauwe bessen met honing en soms met cruesli (guilty pleasure, zoo lekker)
's ochtends (10.00) fruit, vaak een kiwi en mandarijn of 2 mandarijnen, in de zomer wat gevarieerder, ananas, mango.
's middags (12.00) 2 geroosterde boterhammen met kipfilet en rookworst, één gekookt ei
's middags (14.45) niets of 1 stuk fruit
Ik ben om 4 uur klaar met werken en ga dan altijd meteen naar stal of sporten. Dan eet ik vaak nog een pakje maiswafels.
Nou heb ik soms al zo'n onwijze honger voor 12.00. Ik merk dat alleen fruit door mijn skyr niet genoeg vult, want als ik met cruesli ontbijt heb ik er geen last van. Ik vind echter havermout oid echt vies, en cruesli wil ik niet elke dag want dat zit bomvol suiker en is ook niet echt gezond. En ik zoek eigenlijk ook nog een tussendoortje voor 4 uur, die iets meer vult dan de maiswafels. Mag best iets zijn wat ik zelf kan voorbereiden, maar wel iets wat in de auto onderweg naar stal/sportschool te eten is.
Als jullie nog andere tips hebben wat betreft mijn eetpatroon hoor ik het natuurlijk ook graag!