[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 18:54

Maaike schreef:
Die prairiehond is echt tof, die blik!!!

Noblesse als je een tattoo wilt van een belaalde artiest zou ik geen genoegen nemen met iemand anders. Het is geen sticker die je eraf haalt als je m tóch niet zo mooi vindt...
Toen ik het idee had voor mijn tattoo ben ik naar de shop gegaan en heb ik gevraagd welke artiest ik daarvoor moest hebben. En dat heeft top uitgepakt (had van alle artiesten daar al wel werk gezien ;) ), maar ik kan me voorstellen dat als je al geen fan bent van een bepaalde artiest, dat je dan niet blij bent als die je aangeraden wordt terwijl je helder bent in je reactie.

Exact dit. Ik had ook een idee naar shop en gekeken wie het beste matchte. Maar als je zelf al een voorkeur hebt zou ik daar snel klaar mee zijn als ze je naar een ander willen toeschepen.

Charisma

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 16:23

CL: mooi plaatje!! Vrouwelijk ook!!
Amado: prachtig die blinder, hij zou idd zo wegvliegen!
Noblesse: heel mooi je Harrie! Heerlijk diertje!

Ik zou ook even wat meer uitleg vragen waarom je niet bij je keuze artiest terecht kan. En anders een ander zoeken in dezelfde stijl die je ook aanspreekt!

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 12:45

Noblesse_ schreef:
Vinden jullie dit normaal...?
Vriend wil graag voor zn volgende tattoo bij een bepaalde artist gaan dus shop gemaild waar ze werkt.
Krijgt hij terug “wij denken dat deze opdracht beter geschikt is voor xxx”
Vriend mailt terug dat hij niet zo’ fan is van het werk van xxx en toch liever bij zijn keuze zou blijven omdat al haar werk de stijl is die hij zoekt.
Antwoord van de shop: ‘wij denken dat xxx geschikt is. Boekt u een afspraak in of niet?’
-O-

Beetje jammer van dat laatste zinnetje.
Ook ik zeg wel eens nee tegen mijn ‘Potentiële’ klanten, en stuur deze dan door naar mijn collega’s. Dit heeft te maken met skills en voorkeuren van onze kant.

Ik vind werken op ribben bijvoorbeeld erg lastig, en sla deze ook liever over en stuur ze door naar mijn collega’s. Maar ook voorkeur voor bepaalde stijlen doen wij op deze manier. Zo houden we ons niveau hoog, werken we allemaal aan iets wat we leuk vinden, en krijgt de klant het beste resultaat.
Maar zeer vreemde reactie van de shop. Geef in elk geval even aan waarom.

KahluaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 14:35

Hallo allemaal,ik wil hier nu weer gaan meelezen/posten.
Mijn laatste tattoo is alweer 5 jaar geleden gezet.
Ik heb over 3 weken een afspraak staan voor een cover(zonnebloem op mijn pols)en een nieuwe(eye of Horus)op een nader te bepalen plaats,dwz ,ik ben er nog niet uit. :o?
Hij wordt gezet bij Hennystattoshop in Ulft.
Spannend weer ! :):)

Wauw die vlinder! +:)+
Zo knap met die diepte erin !

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 22:38

Mijn afspraak van 12 augustus werd een tijdje geleden verzet naar 8 augustus. Geen probleem, hoe sneller, hoe liever! Vanmorgen weer een mailtje om te verzetten, naar de 7e! Toe maar hoor, nog 2x en ik kan morgen gaan *\%/*

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 21:04

Ik weet niet of jullie dit nog weten, maar een maand geleden heb ik een give away gedaan voor een tattoo op Facebook.
Je kon een tattoo winnen van bloemen.

Vandaag is de prijs geïnd door een heel lief en verlegen meisje. Ik kende haar niet, maar ik ben zo blij dat zij hem heeft gewonnen! Ze was enorm zenuwachtig en kwam ongeveer met knikkende knieeen binnen. Ze ging ruim 4 uur later weg met een enorme smile en kreeg een dikke knuffel van dr.

Die zie ik nog wel terug voor meer. :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 21:05

njiloj schreef:
Ik weet niet of jullie dit nog weten, maar een maand geleden heb ik een give away gedaan voor een tattoo op Facebook.
Je kon een tattoo winnen van bloemen.

Vandaag is de prijs geïnd door een heel lief en verlegen meisje. Ik kende haar niet, maar ik ben zo blij dat zij hem heeft gewonnen! Ze was enorm zenuwachtig en kwam ongeveer met knikkende knieeen binnen. Ze ging ruim 4 uur later weg met een enorme smile en kreeg een dikke knuffel van dr.

Die zie ik nog wel terug voor meer. :D

Kei leuk!

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 21:29

Hij is ook echt heel gaef geworden Jolijn! :#

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 21:46

Jaan81 schreef:

Dank je wel!!
Ik ben voor jou ook nog bezig hoor! Maar had even een teken’block’, dus heb m even weggelegd totdat ik weer goede inspiratie heb. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 21:56

Ik ging nog appen... doe ik morgen, ben beetje een zeef op moment -O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 21:59

njiloj schreef:
Jaan81 schreef:

Dank je wel!!
Ik ben voor jou ook nog bezig hoor! Maar had even een teken’block’, dus heb m even weggelegd totdat ik weer goede inspiratie heb. :o

Ik heb wel een klein idee :')
Maar nu heb je plek en ik geen geld zo oneerlijk dit.

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 23:06

Hihi!

@idinn: komt goed!
@Lau: ik krijg vast nog vaker plek hoor. :')

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 09:33

njiloj schreef:
Jaan81 schreef:

Dank je wel!!

Ik wacht geduldig! Heb geen haast, wel veel zin haha :D

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 09:43

Gisteren onverwachts een langlopend idee laten zetten. Ik zat bij de tattoeerder om mijn andere af te laten maken en vertelde over dit idee. Werdt meteen uitgewerkt en binnen no time zat die erop! Heel erg blij mee :)

Foto van de andere komt nog maar die is nog te geirriteerd voor een foto vindt ik. Was een tweede sessie met dots en schaduw. Erg vet!

Afbeelding
vogeltje stond al

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 09:55

Nice hoor!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 09:59

Ik hoop dat ik eind deze maand wat geld over houd. Wil namelijk het woordje fat met een roosje op mijn pols. Zo fijn en klein mogelijk, na vrijdag kan ik eindelijk dat hoofdstuk afsluiten. Ondanks dat het veel voor mij heeft betekent.

moralian

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 10:27

Vandaag om 1 uur zit ik weer totaal niet gepland, maar doordat mijn beste maatje vorige week op 19 en half heb moeten laten inslapen wil ik hem graag vereeuwigen op mijn arm. Afbeelding dit is een schets door mij.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 10:37

moralian schreef:
Vandaag om 1 uur zit ik weer totaal niet gepland, maar doordat mijn beste maatje vorige week op 19 en half heb moeten laten inslapen wil ik hem graag vereeuwigen op mijn arm. [ [url=m/cRZLlm.jpg]Afbeelding[/url] ] dit is een schets door mij.

Wat naar, maar een hele mooie schets dus je hebt voor altijd een prachtige herinnering <3

KahluaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 12:16

moralian schreef:
Vandaag om 1 uur zit ik weer totaal niet gepland, maar doordat mijn beste maatje vorige week op 19 en half heb moeten laten inslapen wil ik hem graag vereeuwigen op mijn arm. [ [url=m/cRZLlm.jpg]Afbeelding[/url] ] dit is een schets door mij.
19,5 jaar? Dat is echt oud!
Ahh..., sterkte!

KahluaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 12:19

sanso schreef:
Gisteren onverwachts een langlopend idee laten zetten. Ik zat bij de tattoeerder om mijn andere af te laten maken en vertelde over dit idee. Werdt meteen uitgewerkt en binnen no time zat die erop! Heel erg blij mee :)

Foto van de andere komt nog maar die is nog te geirriteerd voor een foto vindt ik. Was een tweede sessie met dots en schaduw. Erg vet!

[ [url=m/xajZD4.jpg]Afbeelding[/url] ]
vogeltje stond al

Ik ben benieuwd wat er staat/wat het betekent ?

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 13:15

Moralian wat enorm verdrietig ondanks de mooie leeftijd. Sterkte! Had je het idee voor de tattoo al langer? Ik heb in 2016 ook onverwacht afscheid moeten nemen van mijn hondje, tattoo volgde in 2018. Ik had echt nog wel tijd nodig om daar goed over na te denken zodat ik niet in mijn emoties beslissingen ging nemen.

moralian

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 13:40

Maaike schreef:
Moralian wat enorm verdrietig ondanks de mooie leeftijd. Sterkte! Had je het idee voor de tattoo al langer? Ik heb in 2016 ook onverwacht afscheid moeten nemen van mijn hondje, tattoo volgde in 2018. Ik had echt nog wel tijd nodig om daar goed over na te denken zodat ik niet in mijn emoties beslissingen ging nemen.

Ik wou inderdaad al jaren een tattoo van hem maar nooit eerder van gekomen, nu voelt het goed en gaat mij hopelijk helpen met mijn verdriet.

moralian

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 15:15

Afbeelding
Hij staat erop :)

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 15:17

Schattig!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 15:47

moralian schreef:
[ [url=m/OyuPpS.jpg]Afbeelding[/url] ]