O als ik dat had geweten had ik er nog 5 mee kunnen nemen van die unicorn
Venthe
Geplaatst: 07-12-16 18:01
Jans ze liggen nog volop bij de kruidvat in Nieuwegein. Weet niet of dat in de buurt is voor je? Edit: ik zie dat je in houten woont! Wat grappig, ik ook
Kaygee
Geplaatst: 07-12-16 19:11
Rena je wing is wel super strak! Gaaf! De kleurcombinatie idd wat minder.
Mooi Friemel! Heb het palette aan de kerstman gevraagd duim duim haha.
Suus ik snap helemaal wat je bedoeld. Tenminste aan de achterkant van het doosje zag ik alleen maar donkere kleuren en mede door jouw reactie heb ik die laten liggen en ben ik voor de roze gegaan.
Zal weer eens wat actiever gaan worden hier. Sorry!
Zijn dat de daadwerkelijke kleuren want die roze is wel gaaf, toffe look! Mooie eyeliner idd rena cut crease vind ik vooral qua combi m net niet misschien is iets neutraler proberen als oefening
Kaygee
Geplaatst: 07-12-16 20:10
Is een beetje lastig om 's avonds de echte kleuren op de foto te krijgen maar het komt aardig in de buurt. Op de foto is het roze wel iets feller denk ik.
Laatst bijgewerkt door Kaygee op 07-12-16 20:39, in het totaal 1 keer bewerkt
roxiie
Geplaatst: 07-12-16 20:19
Wow, is dat de roze pallet van i heart chocolate Kaygee?
Kaygee
Geplaatst: 07-12-16 20:39
roxiie schreef:
Wow, is dat de roze pallet van i heart chocolate Kaygee?
[***] ze liggen nog volop bij de kruidvat in Nieuwegein. Weet niet of dat in de buurt is voor je? Edit: ik zie dat je in houten woont! Wat grappig, ik ook
Vrijdag ff langs Nieuwegein dan! Bij City Plaza?
En een mede Houtenaar, wat leuk! Waar in houten zit je ongeveer?
Krijgen we dan eindelijk iedere dag een look [***]
Unicorn lag op hoog catharijne ook nog.
Als het licht goed is
Vanaf maandag ga ik ook weer werken dus ik ga mn best doen!
_Friemel
Geplaatst: 07-12-16 23:34
Oh ik dacht juist dat je nu ging knutselen nu je thuis zat, 't licht is nu drama natuurlijk. Al heb ik wel een selfie ring besteld ik hoop dat ik hiermee ook gewoon savonds kan swatchen
Drunksheep
Geplaatst: 07-12-16 23:36
Aaah dankjewel allemaal lievies! Ik vind het echt leuk om te experimenteren, ene keer wat meer geslaagd dan de andere keer en ik vind altijd wel verbeterpunten eigenlijk het volgende experiment is een cut crease met mijn hooded eyes, dus dat wordt lachen. Oh en er staat meer kleur op mijn verlanglijstje, in de vorm van het Morphe 35B palette of het NYX Ultimate palette in Brights.
Jolien, gefeliciteerd met je Boozy bon! Wat heb je gekozen?
Suus, vind het alsnog een mooie neutrale look hoor!
Elke, je bent echt zó'n knappie hou van een beetje die monochrome look.
Hanneke met je prachtige lippen! Speed Dial staat je mooi en het geheim van zulke kleuren blenden is vooral gewoon echt voorzichtig opbouwen, herhalen en blenden haha.
Mondy, de tips die gegeven worden inderdaad, dus fixing spray op je penseel en dan daarmee aanbrengen, of NYX Jumbo Pencil in Milk eronder, offf met je vinger aanbrengen. En Colourpop heeft heel veel gave soorten goud, wat geler of juist wat koeler bijvoorbeeld. En natuurlijk niet zo duur om te proberen.
Rena, sorry, vind je cut crease niet echt een cut crease, en de kleurencombi is niet zo geslaagd. Je wing is as usual wel on point!
Kaygee, heel gave ooglook! Hou ervan
Hier vandaag de Colourpop eyeshadows in Cat Nap en Puppy Love (All proceeds from the sale of "Cat Nap"/"Puppy Love" will be donated to Best Friends Animal Society and their NKLA effort to Save Them All) binnengekregen en de quad in Peachy Keen, die laatste is echt gemaakt voor mij haha.
Foto even gejat van IG.
En een snelle ooglook van vanavond met Peachy Keen!
En wat inspiratie voor aankomende ooglooks (waardoor ik me dus realiseerde dat ik een palette met kleur nodig heb):
Oh en ik kreeg mijn Douglas Beautyblender vandaag
Mondy
Geplaatst: 08-12-16 08:57
Je snelle look is prachtig ds ! Hele heldere kleuren Had de palette ook gezien... maar ben gaan twijfelen
Best tevreden met mn look vandaag. Iets meer aangezet dit keer op de ogen en met de blush. Ik kan niet wachten tot ik sochtends weer normaal licht heb..
DS, die gele ooglook ben ik benieuwd naar! Kun jij denk ik ook goed hebben
Anoniem
Geplaatst: 08-12-16 11:38
_Friemel schreef:
Oh ik dacht juist dat je nu ging knutselen nu je thuis zat, 't licht is nu drama natuurlijk. Al heb ik wel een selfie ring besteld ik hoop dat ik hiermee ook gewoon savonds kan swatchen
DS, die gele is wel gaaf, al zou ik m in deze tijd van het jaar iets warmer maken met goud ofzo. En ik heb nog niet gekeken wat ik ga kopen, wil niet al te hebberig zijn en ik krijg al een palette voor kerst