Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

linoleum

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 18:11

Ik vind setting spray echt onmisbaar. Maar let wel op dat er verschil zit in setting spray en fixing spray. Setting spray is om je make-up langer te laten zitten (bijv. Urban Decay All-Nighter). Fixing spray zorgt er alleen voor dat de make-up mooier zit en niet zo poederig is (bijv. MAC Fix+).

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 18:11

Zijn er misschien anders mensen geinteresseerd in een groepsorder van Nars oid? Heb ook echt een nieuwe concealer nodig maar aangezien ik ook echt alleen de concealer wil vind ik de verzendkosten zo hoog! :+

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 18:13

Ik merk trouwens wel degelijk verschil op met de UD spray! Deze geeft mij het effect van Fix+ en hij houdt mijn makeup langer mooi! Echt een aanrader! :)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 18:31

Kaygee schreef:
Okee super! Mijn make up blijft nu ook wel redelijk goed zitten maar als het van 9 uur 's ochtends tot 1 uur 's nachts moet blijven zitten is het natuurlijk een ander verhaal.

Dan zou ik voor de green settingspray gaan.

Deslick gebruik ik dagelijks maar aan het eind van de dag gaat mijn makeup toch smudgen. Onlangs zag ik in een filmpje met Jeffree Star en die Hollandse een settingspray langskomen dat drags gebruiken. Iets met het woord 'green'. Die schijnt echt extreem goed te zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 18:43

Damned schreef:
Ik vinde de superstay van maybelline (de nieuwe versie )een erg goede, ook voor heel lichte huid, 15 euro.

Heeft de nieuwe versie ook zo'n blauwe dop?

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 18:53

Fix+ zorgt ervoor dat je make up (poeder, foundation en highlighter) mooi samensmelt en 1 geheel wordt zonder poederig effect. Doordat het samen smelt en 1 mooie laag vormt, blijft het ook langer zitten :j

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 19:02

eenitraM schreef:
Kaygee schreef:
Okee super! Mijn make up blijft nu ook wel redelijk goed zitten maar als het van 9 uur 's ochtends tot 1 uur 's nachts moet blijven zitten is het natuurlijk een ander verhaal.

Dan zou ik voor de green settingspray gaan.

Deslick gebruik ik dagelijks maar aan het eind van de dag gaat mijn makeup toch smudgen. Onlangs zag ik in een filmpje met Jeffree Star en die Hollandse een settingspray langskomen dat drags gebruiken. Iets met het woord 'green'. Die schijnt echt extreem goed te zijn.

http://camerareadycosmetics.com/product ... -only.html

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 19:04

Yes die :D op eBay is ie ook te vinden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 19:14

Ik hoor iemand over vliegen, ik vlieg volgende week naar Oslo, kan ik daar nog iets kopen achter de douane? :P
Heeft iemand nog interesse in LA splash liquids? Ik merk dat die roze die ik heb vrijwel overeen komt met een van la girl :P Daarnaast heb ik ook die van Liselot die Nude, maar ik vind m toch niet mooi. Dus voor de liefhebber :D

Hermes:
Afbeelding
http://boktimg.nl/img/m/5mP0IT.jpg

Charmed, swatch links. Rechts hermes. Is hier nog liquid, maar wordt dus matte.

Afbeelding

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 19:16

Hoe ziet die Nude eruit Jolien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 19:17

elkee schreef:
Hoe ziet die Nude eruit Jolien?

Ik heb een foto bijgevoegd :)

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 19:25

Hoeveel vraag je voor hermes?

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 20:05

Thanks voor alle tips! Ga mij er binnenkort eens verder in verdiepen!

Horseloverl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 21:04

[***] schreef:
Ik kan die I heart paletten niet vinden op de site van Kruidvat of kijk ik scheef?

En weet iemand nog een goede foundation voor mij? Ik zoek er 1 van max. 20 euro ongeveer, geschikt voor een lichte/gemiddelde blanke huidskleur, goed dekkend en met een beetje een gele of neutrale ondertoon.

Trekpleister heeft ze ook!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 21:12

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 21:13

Drunksheep wat heb je veel gave dingen binnen weten te slepen. <3 *\o/*

Die Urban Decay Alice in Wonderland collectie gaat ook echt mijn ondergang worden.. hun promofilmpje laat lipsticks zien en die palette, daar gaat m'n geld. -O-

Friem wat een mooie plugs!

Niniane, hij staat gaaaaaf! Vind hem jou meteen een stuk paarser staan!

En DnT, ja-loers. Kat von D. <3 <3

BelleTessa, gave aankopen!
Ik zweer overigens echt bij mijn setting spray van UD, ge-wel-dig. Ik heb hem ooit als travelsize gekocht om uit te proberen en een halve crisis toen 'ie op was. :') Ik kan niet meer zonder.

Prom Night is net binnen gekomen en mijn twee colourpops ook. Dat wordt feest morgenochtend als ik m'n make up doe. *\o/*

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 22:06

Colourpops lipstick of oogschaduw?
Ik vind hun oogschaduw zo cool!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 22:21

Kaygee schreef:

Ik heb mijn eigen make up ook gegaan met trouwen en heb ook de UD spray gehaald.
Ik heb hier in de buurt een prive workshop gedaan bij een bruids visagiste, zij gaf aan dat zij het niet gebruikt. Alleen op heel warme dagen, dan gebruikt ze bijv Evian waterspray als settingspray.

Ik vind de UD fijn!

Joolien schreef:
Ik hoor iemand over vliegen, ik vlieg volgende week naar Oslo, kan ik daar nog iets kopen achter de douane? :P
Heeft iemand nog interesse in LA splash liquids? Ik merk dat die roze die ik heb vrijwel overeen komt met een van la girl :P Daarnaast heb ik ook die van Liselot die Nude, maar ik vind m toch niet mooi. Dus voor de liefhebber :D

Hermes:
[ Afbeelding ]

[ [url=m/B0msFv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Geen heel spannende Merken helaas. Ze hadden vroeger wel MAC maar tegenwoordig niet meer.

Je reisje naar de Lofoten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 22:44

BelleTessa schreef:
Colourpops lipstick of oogschaduw?
Ik vind hun oogschaduw zo cool!

Twee liquid lipsticks!

De swatches van UD goes wonderland zijn zo mooi... de lipsticks Mad Hatter en Mirana... Ik ga maar geld apart zetten. http://www.popsugar.com/beauty/Urban-De ... s-40992832

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 22:45

Moest je vandaag werken bij de Mac elke? Ik heb nog even gekeken maar ik zag je niet :)!

DnT het assortiment heeft niet echt bijzondere kleuren inderdaad, was vooral erg benieuwd naar de formule! En het kwastje natuurlijk :) is China glaze ergens in een winkel te krijgen of alleen online?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 23:08

Michelle77 schreef:
Kaygee schreef:

Ik heb mijn eigen make up ook gegaan met trouwen en heb ook de UD spray gehaald.
Ik heb hier in de buurt een prive workshop gedaan bij een bruids visagiste, zij gaf aan dat zij het niet gebruikt. Alleen op heel warme dagen, dan gebruikt ze bijv Evian waterspray als settingspray.

Ik vind de UD fijn!

Joolien schreef:

Hermes:
[ Afbeelding ]

[ [url=m/B0msFv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Geen heel spannende Merken helaas. Ze hadden vroeger wel MAC maar tegenwoordig niet meer.

Je reisje naar de Lofoten?

Ja! Ben onwijs benieuwd :D

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 06:38

Eight schreef:
Moest je vandaag werken bij de Mac elke? Ik heb nog even gekeken maar ik zag je niet :)!

DnT het assortiment heeft niet echt bijzondere kleuren inderdaad, was vooral erg benieuwd naar de formule! En het kwastje natuurlijk :) is China glaze ergens in een winkel te krijgen of alleen online?

Bij ons verkoopt de kappers groothandel het.
Althans vorig jaar wel...

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 06:46

Ik heb vorige week 3 dagen gewerkt als freelancer, 3 mei begin ik officieel.

Wel heel leuk. Ik kreeg een persoonlijk kaartje in de brievenbus van de directeur van de Bijenkorf, terwijl ik er nog maar 3 daagjes gewerkt heb :+

Klanten kunnen een beoordeling achterlaten via een linkje wat op het bonnetje staat. Daarmee maken zij ook weer kans om iets te winnen. Ik heb het geluk dat een klant de moeite nam mij te beoordelen. Super leuk!

Afbeelding

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 06:53

[***] schreef:
Damned schreef:
Ik vinde de superstay van maybelline (de nieuwe versie )een erg goede, ook voor heel lichte huid, 15 euro.

Heeft de nieuwe versie ook zo'n blauwe dop?

Nee een doorzichtige dop, wit pompje, witte letters en 24 in het bordeaux. Misschien is fe blauwe versie even goed hoor, heb enkel deze en ben tevreden. Mooi mat, maar niet uitdrogend, blijft lang zitten.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 07:06

Michelle wij trouwen 1 juli, dikke kans dat het dan een warme dag wordt :)

Wat super leuk Elke!