Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Kaygee schreef:Okee super! Mijn make up blijft nu ook wel redelijk goed zitten maar als het van 9 uur 's ochtends tot 1 uur 's nachts moet blijven zitten is het natuurlijk een ander verhaal.
eenitraM schreef:Kaygee schreef:Okee super! Mijn make up blijft nu ook wel redelijk goed zitten maar als het van 9 uur 's ochtends tot 1 uur 's nachts moet blijven zitten is het natuurlijk een ander verhaal.
Dan zou ik voor de green settingspray gaan.
Deslick gebruik ik dagelijks maar aan het eind van de dag gaat mijn makeup toch smudgen. Onlangs zag ik in een filmpje met Jeffree Star en die Hollandse een settingspray langskomen dat drags gebruiken. Iets met het woord 'green'. Die schijnt echt extreem goed te zijn.
[***] schreef:Ik kan die I heart paletten niet vinden op de site van Kruidvat of kijk ik scheef?
En weet iemand nog een goede foundation voor mij? Ik zoek er 1 van max. 20 euro ongeveer, geschikt voor een lichte/gemiddelde blanke huidskleur, goed dekkend en met een beetje een gele of neutrale ondertoon.
Kaygee schreef:Thanks voor alle tips! Ga mij er binnenkort eens verder in verdiepen!
Joolien schreef:Ik hoor iemand over vliegen, ik vlieg volgende week naar Oslo, kan ik daar nog iets kopen achter de douane?
Heeft iemand nog interesse in LA splash liquids? Ik merk dat die roze die ik heb vrijwel overeen komt met een van la girlDaarnaast heb ik ook die van Liselot die Nude, maar ik vind m toch niet mooi. Dus voor de liefhebber
![]()
Hermes:
[ Afbeelding ]
http://boktimg.nl/img/m/5mP0IT.jpg
Charmed, swatch links. Rechts hermes. Is hier nog liquid, maar wordt dus matte.
[ [url=m/B0msFv.jpg]Afbeelding[/url] ]
BelleTessa schreef:Colourpops lipstick of oogschaduw?
Ik vind hun oogschaduw zo cool!
Michelle77 schreef:Kaygee schreef:Thanks voor alle tips! Ga mij er binnenkort eens verder in verdiepen!
Ik heb mijn eigen make up ook gegaan met trouwen en heb ook de UD spray gehaald.
Ik heb hier in de buurt een prive workshop gedaan bij een bruids visagiste, zij gaf aan dat zij het niet gebruikt. Alleen op heel warme dagen, dan gebruikt ze bijv Evian waterspray als settingspray.
Ik vind de UD fijn!Joolien schreef:Ik hoor iemand over vliegen, ik vlieg volgende week naar Oslo, kan ik daar nog iets kopen achter de douane?
Heeft iemand nog interesse in LA splash liquids? Ik merk dat die roze die ik heb vrijwel overeen komt met een van la girlDaarnaast heb ik ook die van Liselot die Nude, maar ik vind m toch niet mooi. Dus voor de liefhebber
![]()
Hermes:
[ Afbeelding ]
http://boktimg.nl/img/m/5mP0IT.jpg
Charmed, swatch links. Rechts hermes. Is hier nog liquid, maar wordt dus matte.
[ [url=m/B0msFv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Geen heel spannende Merken helaas. Ze hadden vroeger wel MAC maar tegenwoordig niet meer.
Je reisje naar de Lofoten?
Eight schreef:Moest je vandaag werken bij de Mac elke? Ik heb nog even gekeken maar ik zag je niet!
DnT het assortiment heeft niet echt bijzondere kleuren inderdaad, was vooral erg benieuwd naar de formule! En het kwastje natuurlijkis China glaze ergens in een winkel te krijgen of alleen online?
[***] schreef:Damned schreef:Ik vinde de superstay van maybelline (de nieuwe versie )een erg goede, ook voor heel lichte huid, 15 euro.
Heeft de nieuwe versie ook zo'n blauwe dop?