Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dallista schreef:Edit: cadeaubonnen kopen kan weer. Heb er maar weer eentje gekocht om achter de hand te houden.
Ik vind het gewoon zo flauw dat je met de Rituals kortingscode die je via ING kan krijgen door inruil van punten, geen gratis gift setje meer krijgt. Dan doe we het dus maar op deze manier...
laura1987 schreef:Het werkt nog steeds bij de Bijenkorf?
Dan schaf ik er ook maar 1 aan voor wat foams
laura1987 schreef:Ik heb mijn zus gevraagd hem te bestellen op ing ( heb zelf abn), maar ze kan hem niet vinden![]()
Weten jullie toevallig waar ze moet zoeken?
Blabla1980 schreef:Hoi hoi,
Stomme vraag mischien, maar heeft iemand al eens geprobeerd om de cartridge van de genie te vullen met een navulling voor de geurstokjes? Het lijkt me toch dat er hetzelfde spul inzit?
Banyu schreef:Blabla1980 schreef:Hoi hoi,
Stomme vraag mischien, maar heeft iemand al eens geprobeerd om de cartridge van de genie te vullen met een navulling voor de geurstokjes? Het lijkt me toch dat er hetzelfde spul inzit?
Nee, maar ik ga het ook niet proberen. Ergens op een fbgroep gelezen dat dit niet echt aangeraden wordt. En dat de garantie eventueel weg kan vallen bij eventuele schade.
Ik zou het niet aanraden denk ik.
arjaaaaa schreef:Nu zit er in deze verzameling ook een tube hammam black soap. Hoe kan ik dit het beste gebruiken?
Citaat:Neem een hete douche. Masseer je lichaam 5 tot 10 minuten met de zwarte zeep van The Ritual of Hammam. Gebruik hierna de hot scrub of spoel je lichaam af tot alle resten van de zeep verwijderd zijn. Maak de scrubhandschoen nat en gebruik het om je hele lichaam te scrubben. Breng vervolgens de revitaliserende massageolie of de verzachtende bodycrème op het lichaam aan.