Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:T ging eigenlijk best banketstaaf...
Vanaf het cbr provinciale weg richting Gorinchem. Daar is een kruispunt waar ze vaak met leerling verkeersregelaars staan, vandaag dus ook![]()
Dus ik sta voor het (niet werkende) stoplicht om rechtsaf te slaan. Ik weet dat rechts gelijk een zebrapad zit, ook dat stoplicht knipperde oranje.
De verkeersregelaar seint mij dat ik moet gaan rijden, en mee dat ik in de bocht ben seint hij ook de voetganger die aan de overkant stond te wachten. Die gaat lopen, en toen raakte ik helemaal in de war waardoor ik de auto door liet rollen met net de neus op de zebra... stom natuurlijk, al had de verkeersregelaar op z'n kop gaan staan, dan nog blijft het een zebra, en ook nog rechtdoor op dezelfde weg.
Afijn, ik rij lichtelijk over de zeik verder en krijg de opdracht: doe in deze straat maar de stopopdracht. Met het kijken en zoeken naar een plaatsje werd de doorstroming een probleem, en vervolgens laat ik m ook nog een keer afslaan en twijfelde ik te lang bij een rotonde....
We zijn ook al weken centrum Gorinchem aan het rijden omdat ze daar tijdens examen vaak heen gaan.... heb allemaal straten gereden waar ik nooit geweest ben
zorro schreef:LM: je kan inderdaad pas de dag na zakken een nieuw examen aanvragen en data zien. Maar vaak weten we wel wat de wachttijd ongeveer is. Wel is het zo dat er een speciale wachtlijst is voor herexamens, en dat gaat sneller als gewone examens. Meestal rond de 3 weken. 3 maand wachttijd voor herexamens is, tja.. ik zou haast zeggen onmogelijk.. nog nooit meegemaakt. Nog nooit gehoord en totaal niet volgens de regels van het CBR.
MarJon schreef:Persoonlijk vond ik Pink Gellac echt prut en de lamp ook niet veel soeps. Volgens mij heeft Friemel laatst uitgelegd hoe lang je je nagellak eronder moet houden zodat het beter hecht. Sinds ik het op die manier doe blijf het wel beter zitten, maar ik ben toch al snel 3 uur bezig dan.
_Friemel schreef:Wel even letten op de wattage van de led, die van PG is erg laag dus met gelish moest ik hem er gewoon 2 minuten onder houden, hele punt van een led lamp is dat je sneller bent dan UVnu 1 gekocht met hoogste wattage en ben in 20 seconden klaar! Ga nu echt 3x zo snel
_Friemel schreef:Adin schreef:
Hier heb ik ook last van, heb een pink gellac starterset gekocht, de eerste twee keer kon ik het er na 2 dagen zo afhalen in zijn geheel ondanks goede voorbereiding. Ook blijft de ultrashine vaak dof. Ligt dat dan aan de sterkte van de lamp? moet het dan langer?
Yes, heel krom want ze geven aan 30 seconden maar met 9 watt is dat dus ruim 120 seconden (4x aandoen) per laag... ik kwam er dus heel laat achter dat dit het geval was...
Nu dit kindje gekocht en intens gelukkig!
https://www.nagelgroothandel.nl/product ... t-wit.html
LadyMadonna schreef:Olie olie olie
LadyMadonna schreef:Ik moet morgen eigenlijk naar de groothandel omdat m'n wit op is....
Maaaar... Ze hebben ook oude collectie kleuren met 40% korting....
Eens zien of ik me dan kan gedragen...