Vooral nu ik die Estee Lauder gebruik, die is me daar iets te duur voor
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vooral nu ik die Estee Lauder gebruik, die is me daar iets te duur voor
In het echt ook wel wat, maar op foto's is het nog veel beter te zien.

is altijd lastig met lipstick aanbrengen maar het was me niet opgevallen bij jou. Moet je wel heel goed kijken om dat een heel klein beetje te kunnen zien hoor. Ik vind je make-up er mooi uit zien 
Ben ook altijd blij als ze weer schoon zijn.
Mijn blush kwast gaat wat moeilijker, daar trekt de kleur altijd in
Ik dacht dat ik de Healthy mix Serum had besteld maar heb de gewone Healthy mix besteld. Ben benieuwd hoe deze is.
Vind het ook altijd zo zonde als ik zie hoeveel er nog uit die foundation kwast komt...
Blush kwast van mij ook Glossi, blijft ook kleur vanaf komen, terwijl ik niet eens zo veel blush gebruik.
wat een reactie Sharmila van je man. Vind hem wel mooi staan die nude!
Bij mij wil de poeder er wel makkelijk uit, dus is dan niet meer dat er kleur af blijft komen. Maar krijg mijn kwast niet meer wit
)

Glossi schreef:De kleur van de blush word gewoon opgenomen door de haren denk ikBij mij wil de poeder er wel makkelijk uit, dus is dan niet meer dat er kleur af blijft komen. Maar krijg mijn kwast niet meer wit
![]()
Hoeveel foundation je kwast op neemt hangt trouwens erg van de vorm en haren af. Ik merk dat de kwasten van echt haar minder op nemen dan synthetisch haar en dat die ook veel makkelijker schoon te maken zijn.
xNavatu, ik gebruik de Fu-Pa02 kwast van Koyudo. Hij ziet er een beetje vreemd uit maar hij werkt als een trein. Kan me geen betere kwast voorstellen.
http://sweetmakeuptemptations.com/wp-content/uploads/2013/01/fupas02.jpg
Foto van sweetmakeuptemptations (niet op kijken, dan wil je kwasten kopen)
Maar op m'n gezicht.. Heb nou nooit echt een crème, foundation of reiniger gehad waarvan ik expliciet heel veel puistjes kreeg. Waar mijn huid wel super goed op reageerde was pure benzoylperoxide
Had dat in zo'n tube en toen ik nog jeugdpuistjes had was dat echt mijn redding. Misschien binnenkort maar weer een tube halen voor mijn rare plekjes op mijn kin etc
mijn ogen kunnen alles hebben maar bij m'n huid is t kleinste beetje al genoeg voor een hele hoop onheil :'D 

alleen de geur is minder aantrekkelijk. Hoe zit dat met die van MAC?