Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xNavatu

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 18:18

Ja dat vind ik het erge nog wel :+ Vooral nu ik die Estee Lauder gebruik, die is me daar iets te duur voor :))

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 18:43

Ja echt he, bizar hoeveel t opslurpt zo zonde..

Aah tuurlijk makeup geek

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 19:37

Bekend gezicht die kwasten, die van mij liggen op het moment ook te drogen.

De Chanel Perfection Lumière Velvet Foundation is erg fijn! Duurt niet lang meer voor ik ook een kleurtje lichter moet halen, maar die gaat er zeker komen. Vind het erg mooi resultaat geven, aardig dekkend, maar niet te pancake achtig. En de naam Velvet klopt echt, zo ziet het eruit, maar zo voelt het ook.

De YSL Rouge Pur Couture Matte 207 is heerlijk om aan te brengen. Matte lipstick, maar hij brengt heel makkelijk aan. Blijf me er alleen gigantisch aan storen dat ik zo'n ontzettend scheve mond heb op foto's :') In het echt ook wel wat, maar op foto's is het nog veel beter te zien.

Foto met Chanel foundation en YSL lipstick:
Afbeelding

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 19:47

Oeeeh die lipstick <3

Ik denk alleen dat die bij mij wat roder uit gaat vallen!

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 19:49

Foundation ziet er goed uit inderdaad, mooi! :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 20:13

Ziet er allebei mooi uit! :j

liiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 21:06

Staat inderdaad mooi! :j

Edit: ik zie geen scheve mond hoor, kan aan mij liggen. Misschien dat je dat zelf meer ziet dan dat andere dat zien.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 21:10

Staat je super!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 21:51

Prachtig!

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 21:52

linoleum, ik heb ook een scheve mond :Y) is altijd lastig met lipstick aanbrengen maar het was me niet opgevallen bij jou. Moet je wel heel goed kijken om dat een heel klein beetje te kunnen zien hoor. Ik vind je make-up er mooi uit zien :j

xNavatu, haha ja leuk klusje is dat he :D Ben ook altijd blij als ze weer schoon zijn.

Mijn foundation kwast verspilt niet zoveel foundation gelukkig en is ook nog eens heel makkelijk en snel schoon te maken *\o/* Mijn blush kwast gaat wat moeilijker, daar trekt de kleur altijd in :+

Ik heb de Estee Lauder double wear vandaag uitgeprobeerd. 1W2 is wel echt een self tan kleurtje voor mij en weet niet of hij heel geschikt is om te mixen. Maar hij ziet er heel natuurlijk uit en voel hem ook niet zitten. En heb de verkeerde Bourjois foundation besteld :+ Ik dacht dat ik de Healthy mix Serum had besteld maar heb de gewone Healthy mix besteld. Ben benieuwd hoe deze is.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 22:27

Leuk klusje he Nadine :D Vind het ook altijd zo zonde als ik zie hoeveel er nog uit die foundation kwast komt... -O- Blush kwast van mij ook Glossi, blijft ook kleur vanaf komen, terwijl ik niet eens zo veel blush gebruik.

Ziet er mooi uit linoleum! Foundation is heel mooi! En die YSL natuurlijk ook <3

_O- wat een reactie Sharmila van je man. Vind hem wel mooi staan die nude!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 22:51

Welke foundationkwast heb jij Glossi?
Mijn blushkwast is altijd zo schoon :))

Mooi linoleum! Ik zie je scheve lip ook niet hoor :))

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 22:59

De kleur van de blush word gewoon opgenomen door de haren denk ik :+ Bij mij wil de poeder er wel makkelijk uit, dus is dan niet meer dat er kleur af blijft komen. Maar krijg mijn kwast niet meer wit :P

Hoeveel foundation je kwast op neemt hangt trouwens erg van de vorm en haren af. Ik merk dat de kwasten van echt haar minder op nemen dan synthetisch haar en dat die ook veel makkelijker schoon te maken zijn.

xNavatu, ik gebruik de Fu-Pa02 kwast van Koyudo. Hij ziet er een beetje vreemd uit maar hij werkt als een trein. Kan me geen betere kwast voorstellen.
http://sweetmakeuptemptations.com/wp-content/uploads/2013/01/fupas02.jpg
Foto van sweetmakeuptemptations (niet op kijken, dan wil je kwasten kopen := )

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 23:00

Supermooie lipsticks komen hier voorbij zeg!

Pfoeh, morgen eindelijk weer naar huis na bijna 15 weken Spanje, wat een dubbel gevoel geeft dat zeg.
Aankopen van deze weken hier; (niet heel veel omdat het allemaal wat aan de prijzige kant was, en aangezien er nog een vakantie aan zit te komen moet ik een beetje zuinig zijn.)

- Naked II
- Poeder van Urban Decay
- Stippling brush van Sephora
- Chanel Roughe Alloure Velvet in 43 La Favorite <3 <3

Verder nog wat nagellakjes en oogschaduws van drugstore merken, waarvan ik de naam al niet meer weet :')
Oh en morgen op het vliegveld mezelf trakteren op een lekker parfum, weet alleen nog niet welke.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 00:51

En dan nu slecht nieuws. Volgens mij kan ik niet tegen mijn Chanel foundation :(
Had vorige keer al in mijn hals dat het jeukte, maar toen niet echt aandacht aan besteed. Nu op mijn voorhoofd helemaal geïrriteerde plek.

Toch raar, mijn huid reageert normaal nooit ergens op. Heb er nog nooit rekening mee moeten houden. Toch maar weer bij mijn Bourjois Healthy Mix houden dus.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 01:24

En dat is dus precies de reden dat ik 'm niet eens uit ga proberen :)) Lees er heel veel over en mijn huid reageerd echt heel snel op dat soort dingen dus ik ga het niet wagen :+

Wel super zonde zeg!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 01:24

Glossi schreef:
De kleur van de blush word gewoon opgenomen door de haren denk ik :+ Bij mij wil de poeder er wel makkelijk uit, dus is dan niet meer dat er kleur af blijft komen. Maar krijg mijn kwast niet meer wit :P

Hoeveel foundation je kwast op neemt hangt trouwens erg van de vorm en haren af. Ik merk dat de kwasten van echt haar minder op nemen dan synthetisch haar en dat die ook veel makkelijker schoon te maken zijn.

xNavatu, ik gebruik de Fu-Pa02 kwast van Koyudo. Hij ziet er een beetje vreemd uit maar hij werkt als een trein. Kan me geen betere kwast voorstellen.
http://sweetmakeuptemptations.com/wp-content/uploads/2013/01/fupas02.jpg
Foto van sweetmakeuptemptations (niet op kijken, dan wil je kwasten kopen := )

Waar koop je die krengen :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 01:33

Mijn huid reageert dus totaal niet op verzorging/bepaalde producten. Heb nu wel een nieuwe mascara die echt super waterproof is. Die krijg ik er niet af dus blijven er restjes hangen, en ik heb nu last van ontstoken oogleden... Gister oogschaduw opgedaan met uitgaan en zelfs dat prikte echt fiets erg -O- Maar op m'n gezicht.. Heb nou nooit echt een crème, foundation of reiniger gehad waarvan ik expliciet heel veel puistjes kreeg. Waar mijn huid wel super goed op reageerde was pure benzoylperoxide _O- Had dat in zo'n tube en toen ik nog jeugdpuistjes had was dat echt mijn redding. Misschien binnenkort maar weer een tube halen voor mijn rare plekjes op mijn kin etc

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 01:50

Ik heb t juist weer andersom :') mijn ogen kunnen alles hebben maar bij m'n huid is t kleinste beetje al genoeg voor een hele hoop onheil :'D

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 06:55

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 08:30

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 08:46

Die lippenstift staat je echt mooi!!
en ik haat t als t product zo in de kwasten trekt ughh

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 08:49

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 09:03

Ahh wat zonde linoleum! Hij stond je wel mooi met de lipstick. :)
Wel raar, ik kan eigenlijk alles wel op mijn gezicht hebben terwijl ik uitslag krijg van deodorant en te sterke douchegels.

Die nude staat je echt supergoed sharmila. :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 09:12

Oeh dan ga ik Sin sowieso halen denk ik met die verpakking :D

Zojuist de fixing spray van Flormar gebruikt, substantie is fijn niet zo'n bam in your face spray :') alleen de geur is minder aantrekkelijk. Hoe zit dat met die van MAC?