Voor mij is 6:30 min/km rustig lopen, maar ken genoeg mensen die met rustig lopen nog onder de 6:00 min/km blijven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Ja dilan daar zeg je wat.
Voor mij is rustig lopen en kunnen kletsen zo'n 5.35.
Ligt ook voor ieder weer anders natuurlijk.
Goof schreef:Welk tempo raden jullie een absolute beginner aan?
Goof schreef:Welk tempo raden jullie een absolute beginner aan?
ontherun schreef:Wij kunnen samen lopen DilanLangzamer kan ik ook niet lopen inderdaad. Mijn pr stond op 26:25 geloof ik, tijdens een evenement. Vorig jaar met een virtuele run (van NN geloof ik), iets van 27:30 gelopen. Maar dat is dus echt maximaal.
poes schreef:O wat een K utapp is me dat zeg die trenara. Nav jouw berichtjes memuska had ik hem heel blij gedownload om eens afwisseling te hebben van Garmin coach. Had het gratis proefabbo van een maand genomen en was bereid om 10 euro (!!!!) per maand te blijven betalen als het goed werkte.
Stel ik de app in: je eerste training kan enkel op de volgende maandag beginnen. Kreeg op geen enkele manier die naar voor geschoven en je raadt het al: het was net maandag. Dus meteen een week van je proef kwijt waarin je niks kan doen.
Vervolgens werkte de app voor geen meter. Trainingen bleven op ongelopen staan, ik kon nooit wat aanklikken en het liep continue vast.
En het is ook enkel een schema. Amper stats qua lopen.
10 euro per maand voor echt iets dat gewoon niet werkt. Tot zover mijn idee om eens lokaal te steunen.
Ik vind het echt waardeloos.
kosseh schreef:EmmaVZ, tijden zijn wel leuk om bij te houden toch? Ook al ben je aan het opbouwen. Ik zag toen wel voor uitgang, ookal trainde ik niet op snelheid.
Balen dat de voetblessure zo lang duurt! Hopelijk kan je nu door met opbouwen.
Kwa apps kan ik niet helpen. In de winter ben ik pas begonnen met hardlopen, zonder schema. Ik keek wat fijn voelde en deed dat vaak net een stukje meer. Zo stop ik niet met rennen als er een tegenligger is, pas als die voorbij is. Deels faalangst, wat zou die andere dan denken als ik stop.