Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:xMercury schreef:
De een zegt mandarijn, de ander sinaasappel, de ander peer.. scheelt allemaal niet zoveel
Hee, mijn baarmoeder identificeert zich gewoon met een ander soort vrucht ja![]()
Een perssinaasappel om precies te zijn, althans zo voelt het als ik ongesteld ben
Joolien schreef:Magrathea schreef:
Hee, mijn baarmoeder identificeert zich gewoon met een ander soort vrucht ja![]()
Een perssinaasappel om precies te zijn, althans zo voelt het als ik ongesteld ben
Die van mij voelt dan als een granaatappel omdat het soms voelt alsof mn baarmoeder ontploft
sanso schreef:Deze is ook leuk.
Zeker als je dan langs ouders loopt die lopen te bekvechten met hun kukos.
[ [url=m/FoHXyu.png]Afbeelding[/url] ]
Sintara schreef:Vanochtend nog eentje aan de telefoon: helaas hebben wij een probleem, het zal vanmiddag worden opgelost. ´ja en wie gaat dat mijn kind uitleggen?´ Ehmm, uzelf misschien?
Echt hoor, ik snap dat het jammer is enzo maar hoe zielig je je kind ook laat klinken, ik kan nog stééds niet toveren.
Siersma schreef:Wij hadden een paar jaar geleden een huiskip. Liep los in de tuin en zat in huis als je niet uit keek, herl leuk en lief ding. Met een verjaardag kwam ons nichtje vertellen dat haar broer van toen 9 de kip zat te plagen. Ben og nooit zo snel buiten geweest. Was ie de kip met een stok aan t porren rn een soort van optillen. Moest me inhouden om niet t zelfde te doen bij hem. Heb de stok uit zn handen getrokken en t jong naar binne gestuurt waar ie van zn moeder te horen kreeg dat ie t niet meer mocht doen hoor! Op zon zoet toontje ook. Bekeek mn schoonzus en zwager meteen heel anders...
anjali schreef:Siersma schreef:Wij hadden een paar jaar geleden een huiskip. Liep los in de tuin en zat in huis als je niet uit keek, herl leuk en lief ding. Met een verjaardag kwam ons nichtje vertellen dat haar broer van toen 9 de kip zat te plagen. Ben og nooit zo snel buiten geweest. Was ie de kip met een stok aan t porren rn een soort van optillen. Moest me inhouden om niet t zelfde te doen bij hem. Heb de stok uit zn handen getrokken en t jong naar binne gestuurt waar ie van zn moeder te horen kreeg dat ie t niet meer mocht doen hoor! Op zon zoet toontje ook. Bekeek mn schoonzus en zwager meteen heel anders...
Dat soort kinderen hoeven bij mij niet meer op bezoek te komen.
idinn schreef:https://www.gelderlander.nl/lifestyle/e ... ~a1f8b111/
Premium bericht, maar kon best stuk lezen. Hoe bedoel je zelfmedelijdenJe was er toch echt bij hoor toen je 5x zwanger raakte en het besloot te houden...
Gister familiedag gehad. Naaah vreselijk nicht die continu achter de koters aan moet. Leuk joh dagje weg.
Citaat:Vincent: ,,We hadden een spaarplan voor de kinderen. Maar dat geld hebben we nodig.
Annemarie: ,,Ach, we krijgen er toch geen rente meer op.’’