Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sintara

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 11:59

Nadat ik een dikke allergische reactie kreeg op de Nuva ring heb ik een spiraaltje nooit aangedurfd. Die ring kan je er nog zelf uittrekken (ook al zat hij al vast in ontstoken vlees de volgende ochtend := ). Voor zo´n spiraaltje heb je nogal hulp nodig. En ik weet van 2 spiraal babies. Bibbers!!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 12:20

Sinaasappel :j

Het moet wel passen hè, als het spiraaltje veel kleiner zou zijn of je baarmoeder veel groter blijft ie natuurlijk niet hangen

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 12:44

Magrathea schreef:

De een zegt mandarijn, de ander sinaasappel, de ander peer.. scheelt allemaal niet zoveel :)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 12:53

xMercury schreef:
Magrathea schreef:

De een zegt mandarijn, de ander sinaasappel, de ander peer.. scheelt allemaal niet zoveel :)

Hee, mijn baarmoeder identificeert zich gewoon met een ander soort vrucht ja _O-
Een perssinaasappel om precies te zijn, althans zo voelt het als ik ongesteld ben -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 13:00

Magrathea schreef:
xMercury schreef:

Hee, mijn baarmoeder identificeert zich gewoon met een ander soort vrucht ja _O-
Een perssinaasappel om precies te zijn, althans zo voelt het als ik ongesteld ben -O-

Die van mij voelt dan als een granaatappel omdat het soms voelt alsof mn baarmoeder ontploft :')

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 13:01

haha nou die van mij voelt dan meer als een bloedsinaasappel aan..

Ik gebruikte mijn hond altijd als excuus voor bepaalde sociale gelegenheden. Maar toen zij overleed ben ik maar gaan leren dat zeggen 'ik kan niet.' ook prima kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 13:29

Oh wij melden gewoon dat we geen zin hebben. Iedereen weet ondertussen wel dat wij het sociaal awkward stel zijn die op feestjes opeens weg zijn gegaan zonder wat te zeggen _O-

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 19:17

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 20:21

Die tekst eronder _O-

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 09:45

Joolien schreef:
Magrathea schreef:

Die van mij voelt dan als een granaatappel omdat het soms voelt alsof mn baarmoeder ontploft :')

Hahaha _O- Heel herkenbaar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 09:51

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 15:53

Omg magrathea ik lach hier echt veel te hard om :') die caps lock doet het hem.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 15:55

Deze is ook leuk.
Zeker als je dan langs ouders loopt die lopen te bekvechten met hun kukos.

Afbeelding

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 16:00

Vanochtend nog eentje aan de telefoon: helaas hebben wij een probleem, het zal vanmiddag worden opgelost. ´ja en wie gaat dat mijn kind uitleggen?´ Ehmm, uzelf misschien?

Echt hoor, ik snap dat het jammer is enzo maar hoe zielig je je kind ook laat klinken, ik kan nog stééds niet toveren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 16:04

sanso schreef:
Deze is ook leuk.
Zeker als je dan langs ouders loopt die lopen te bekvechten met hun kukos.

[ [url=m/FoHXyu.png]Afbeelding[/url] ]

Zo voelde ik me gisteren in de Aldi toen een kindje wederom niet naar mama te luisteren en een hele doos koek uit het schap trok. En daarna wegrende. :') Moeder maar mopperen, 'Mees dit kan echt niet hoor.' Kind rende ondertussen 3 gangpaden verder ofzo :')

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 16:08

Sintara schreef:
Vanochtend nog eentje aan de telefoon: helaas hebben wij een probleem, het zal vanmiddag worden opgelost. ´ja en wie gaat dat mijn kind uitleggen?´ Ehmm, uzelf misschien?

Echt hoor, ik snap dat het jammer is enzo maar hoe zielig je je kind ook laat klinken, ik kan nog stééds niet toveren.

Ja maar kinderen mogen tegenwoordig absoluut geen teleurstellingen meer krijgen. Dat moet kost wat kost voorkomen worden. Snap dat dan..

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 16:12

Mijn bovenbuurmeisje is ook de beste reclame voor anticonceptie. Die kan ook zo krijsen en stampen op de vloer. Of met de deur slaan en dingen op de grond gooien. En dat in een gehorig appartement. Naar word je ervan. Moeder weet dat wij kunnen meegenieten en probeert haar echt op te voeden en om het te voorkomen. Dat zorgt voor wat meer begrip maar het is zo irritant na een vermoeide dag. Dan denk ik nope geen kids voor mij

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-18 16:52

Ik ben echt zo pissig. Ik zal vanaf het begin beginnen.
Vorige week zijn hier klusjesmannen bezig geweest die mijn houtwerk hebben beschadigd in de tuin en in de poort. Helemaal netjes opgelost door het bedrijf en ik heb zelf de plekken weg gehaald door er overheen te verven. Aan het begin van de poort is het ook hout, was ook beschadigd dus dat heb ik helemaal netjes bijgewerkt maar is een gezamelijke ingang en dat stuk hout is van niemand (of juist van iedereen) zegmaar. Nou is daar vanmorgen op gekrast door een kind, het gaat over iemand die in de poort woont dus ik weet dat het een kind is die niet hier woont. Maar wie kan dat weer gaan staan bijwerken?! Deze gekke henkie zeker. Ik word er zo moe van dat ik altijd de oliebol van een ander sta op te knappen. Oja, ze krassen ook op onze muur dus dit is echt de spreekwoordelijke druppel, zeker nadat ik het vorige week nog helemaal heb staan verven -:(- Als ik ze ooit betrap zullen ze me des duivels zien.
Edit: gelukkig is het belletje lellen gestopt sinds we een deurbel met camera hebben :Y)

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-18 17:49

Siersma schreef:
Wij hadden een paar jaar geleden een huiskip. Liep los in de tuin en zat in huis als je niet uit keek, herl leuk en lief ding. Met een verjaardag kwam ons nichtje vertellen dat haar broer van toen 9 de kip zat te plagen. Ben og nooit zo snel buiten geweest. Was ie de kip met een stok aan t porren rn een soort van optillen. Moest me inhouden om niet t zelfde te doen bij hem. Heb de stok uit zn handen getrokken en t jong naar binne gestuurt waar ie van zn moeder te horen kreeg dat ie t niet meer mocht doen hoor! Op zon zoet toontje ook. Bekeek mn schoonzus en zwager meteen heel anders...

Dat soort kinderen hoeven bij mij niet meer op bezoek te komen.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-18 18:39

anjali schreef:
Siersma schreef:
Wij hadden een paar jaar geleden een huiskip. Liep los in de tuin en zat in huis als je niet uit keek, herl leuk en lief ding. Met een verjaardag kwam ons nichtje vertellen dat haar broer van toen 9 de kip zat te plagen. Ben og nooit zo snel buiten geweest. Was ie de kip met een stok aan t porren rn een soort van optillen. Moest me inhouden om niet t zelfde te doen bij hem. Heb de stok uit zn handen getrokken en t jong naar binne gestuurt waar ie van zn moeder te horen kreeg dat ie t niet meer mocht doen hoor! Op zon zoet toontje ook. Bekeek mn schoonzus en zwager meteen heel anders...

Dat soort kinderen hoeven bij mij niet meer op bezoek te komen.

Achteraf is dat ook de laatste keer geweest maar dat komt omdat wij niet zo familieachtig zijn. Zie t meer als verplichting zeg maar.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 20:53

Ik wil eigenlijk even klagen hier maar ik heb ook geen zin om er teveel over neer te schrijven. Maar jeetje wat kunnen mensen met kinderen irritant zijn zeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 20:54

Dat mag hier hoor :+
Ik ben me mentaal aan het voorbereiden op zondag, naar mijn tante en daar komen mijn nichten ook met hun 5 kinderen.. :')

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 21:00

Ik zou me ziek melden :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 21:05

https://www.gelderlander.nl/lifestyle/e ... ~a1f8b111/

Premium bericht, maar kon best stuk lezen. Hoe bedoel je zelfmedelijden :') Je was er toch echt bij hoor toen je 5x zwanger raakte en het besloot te houden...

Gister familiedag gehad. Naaah vreselijk nicht die continu achter de koters aan moet. Leuk joh dagje weg.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 21:16

idinn schreef:
https://www.gelderlander.nl/lifestyle/e ... ~a1f8b111/

Premium bericht, maar kon best stuk lezen. Hoe bedoel je zelfmedelijden :') Je was er toch echt bij hoor toen je 5x zwanger raakte en het besloot te houden...

Gister familiedag gehad. Naaah vreselijk nicht die continu achter de koters aan moet. Leuk joh dagje weg.

Zo ik vind het nogal wat wat ze zeggen, vooral het laatste stukje:

Citaat:
Vincent: ,,We hadden een spaarplan voor de kinderen. Maar dat geld hebben we nodig.

Annemarie: ,,Ach, we krijgen er toch geen rente meer op.’’

Begrijp ik het nou goed dat ze geld van het spaarplan voor hun kinderen hebben gehaald? Of interpreteer ik dat verkeerd? Halverwege zeggen deze mensen ook dat ze best goed met geld om kunnen gaan, maar dat haal ik er verder niet echt uit.

Ik keek vandaag mijn guilty pleasure (Iyanla save my life) en daarin had een vrouw 12 kinderen bij verschillende mannen. Zij zei 'Ik heb 12 kinderen om te voeden en te verzorgen.' en Iyanla zei heel terecht 'Ja hallo, jij hebt zelf 12 kinderen gemaakt, dat is geen excuus' Daar genoot ik van haha.