Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Matheno schreef:[ [url=m/lism2k.jpg]Afbeelding[/url] ]
En het presentje
[ [url=m/Gj5izA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind de geur nagenoeg hetzelfde, alleen wat... Rijker denk ik? Lastig te omschrijven.
Ook even de mousse to oil geprobeerd. De geur is wel happy Buddha maar dan met iets van citrus ofzo erdoor? Iets anders dan de foam in ieder geval.
Edit: na een kwartiertje ruik je wel echt de happy Buddha geur op je huid.
Zo komt het uit de bus:
[ [url=m/PC3mng.jpg]Afbeelding[/url] ]
Uitsmeren:
[ [url=m/mnXTf6.jpg]Afbeelding[/url] ]
En het is snel ingetrokken:
[ [url=m/pfqlXU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het is lekker fris en geurt prima, maar niet zo voedend als bijvoorbeeld de dry oil spray en de bodycreme. Erg licht, lekker voor de zomer denk ik. Geeft wel een aangenaam gevoel op de huid, plakt niet.
Ashleytjuhh schreef:Matheno schreef:[ [url=m/lism2k.jpg]Afbeelding[/url] ]
En het presentje
[ [url=m/Gj5izA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind de geur nagenoeg hetzelfde, alleen wat... Rijker denk ik? Lastig te omschrijven.
Ook even de mousse to oil geprobeerd. De geur is wel happy Buddha maar dan met iets van citrus ofzo erdoor? Iets anders dan de foam in ieder geval.
Edit: na een kwartiertje ruik je wel echt de happy Buddha geur op je huid.
Zo komt het uit de bus:
[ [url=m/PC3mng.jpg]Afbeelding[/url] ]
Uitsmeren:
[ [url=m/mnXTf6.jpg]Afbeelding[/url] ]
En het is snel ingetrokken:
[ [url=m/pfqlXU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het is lekker fris en geurt prima, maar niet zo voedend als bijvoorbeeld de dry oil spray en de bodycreme. Erg licht, lekker voor de zomer denk ik. Geeft wel een aangenaam gevoel op de huid, plakt niet.
Oehh wanneer krijg je dit setje? Zie dat niet echt op de site![]()
Ik vind de kleur wel mooier als dat ik dacht eerst.
Roosch schreef:Oh er staat net een postbode oppe stoep met iets dat ruikt naar Mehr.veel te lief cadeautje!!!
Nu moet ik nog een paar uur wachten voor ik ermee kan douchen. Ik ben zo benieuwd!