Nagellaktopic deel 9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Friemel

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 21:44

LM je hebt van Dr vogel natuurlijke tabletten, ik heb dezelfde slechte eigenschap met stress... ik ken t!

Die van dr vogel zijn erg fijn en natuurlijk :j

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 21:51

LM :(:)...

Iig heel veel succes, je kunt het *\o/*!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 22:06

Aaah LM.. wat zonde dat je zo zenuwachtig bent! Je zou nooit richting cbr gaan als je het niet kon. Vertrouw op jezelf. Morgen veel spiegelen, schouder er telkens netjes bij, goed vooruit kijken en reageren op wat je ziet. Valt de auto een keer uit, of maak je een foutje, los het netjes en veilig op. En ga niet jezelf beoordelen, de examinator beoordeelt jou over de gehele rit, laat dat lekker aan hem of haar over.. (jep, ik ben rijinstructeur, wij hebben een rijschool..)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 22:18

Ik kan het in principe ook, alleen doorstroming blijft een dingetje....

Als ik m'n kop er maar bij kan houden....
En een foutje is genoeg om in de stress te raken als ik zo ben als nu...

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 22:35

Vaak zakt het wel wat als je aan het rijden bent omdat je dan aan het opletten bent. Zenuwen maken je scherper. Doorstroming: rustig naderen, rustig afmaken en dan vlot weer verder naar de snelheid die je mag. Mooi met de stroom mee.

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 22:35

Ik kom even onder mijn meeleessteen vandaan. Succes LM!!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 08:26

Tnx dames!
*adem in - adem uit*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 08:40

Succes!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 08:52

Mijn zoon moet vandaag ook afrijden. Ik ben zenuwachtiger dan hij! :D Niet omdat ik hem niet vertrouw of wat veel mensen hebben dat ze het raar vinden dat hun kind gaat afrijden, maar puur omdat ik bij alles waar een test aan vast zit zenuwachtig wordt. Dat betekent dat in ieder geval ik vandaag aan de Passiflora tabletjes ga, ha ha ha! :D

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 09:09

Succes LM

ik ben ook beetje zenuwachtig, vandaag eerste klant voor het epileren van wenkbrauwen ( gisteren al wel mijn moeder ). Ik vind het dood eng. Ze komt zo.
Maar met eerste keer gellak zetten had ik dat ook, daar werd ik pas na een half jaar wat zekerder van.....

Wat een zenuwen in dit topic

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 09:11

Lekker stel zijn we met z'n allen ;)

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 09:43

nou he :D hhahha zal vast door het gezamelijke interesse in de nagles zijn :D

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 14:37

Hoe is het gegaan?
Ik moest een bal tegen muur gooien voor me klap en achter klap en bal weer opvangen, dat zorgde dat ik minder gestrest werd.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 14:55

Gezakt -O-
Compleet terecht overigens, ik twijfel teveel

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 15:01

Oh balen zeg!
Volgende keer beter +:)+

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 15:07

Oh nee balen zeg! Volgende keer gaat het vast beter. :)

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 15:12

Ach wat jammer.. nou je weet nu hoe het gaat, wat je kunt verwachten en hoe je reageert, en dat zal de volgende keer wat rust geven.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 15:32

Sh*t, dat is balen! Hier is nog niets bekend, hij is momenteel nog bezig. En ik zit hier nog steeds keihard dood te gaan van de stress. :x

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 16:51

Helaas, hier ook gezakt... :(:) M'n ventje was helemaal van de rel ervan, want hij wil zo graag in zijn auto rijden (hij heeft al een auto die hij aan het opknappen is). Uiteraard meteen weer aangevraagd, maar de wachttijden zijn enorm lang hier (3 maanden)! :roll:

Ik begreep van mijn moeder dat het onlangs op tv was, dat CBR teveel mensen laat zakken. De herfstvakantie is in aantocht en die reisjes moeten ergens van betaald worden, denk ik dan. :$

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 17:02

Ach wat balen voor jullie beiden! En idd Shena, soms geloof ik ook dat het met geld te maken heeft. Mijn zus reed vroeger bij een rijschool en ze mocht maar niet afrijden...alleen nog meer lessen dus, is ze oevrgestapt, die hebben gelijk het examen aangevraagd en in een keer geslaagd! Volgens mij zaten ze dus ook geld te plukken..

Mijn zenuwen zijn beloond. Klant was tevreden en heeft een nieuwe afspraak gepland over 3 weken :) om alles weer bij te werken ( wenkbrauwen verven en eventueel epileren en gellak natuurlijk ook :D )

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 17:24

Shenavallie schreef:
Helaas, hier ook gezakt... :(:) M'n ventje was helemaal van de rel ervan, want hij wil zo graag in zijn auto rijden (hij heeft al een auto die hij aan het opknappen is). Uiteraard meteen weer aangevraagd, maar de wachttijden zijn enorm lang hier (3 maanden)! :roll:

Ik begreep van mijn moeder dat het onlangs op tv was, dat CBR teveel mensen laat zakken. De herfstvakantie is in aantocht en die reisjes moeten ergens van betaald worden, denk ik dan. :$

Het cbr laat niet veel mensen zakken, rijscholen sturen hun leerlingen te snel op examen

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 17:25

Ik heb vandaag weer erg cute veulen gekocht op de zuidlaren markt.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 17:30

Hoe of wat weet ik niet, ik heb het niet gezien. Wel weet ik dat het allemaal geldklopperij is en dat je gewoon mazzel moet hebben. We hebben het in ieder geval gelijk weer laten aanvragen.

En.... weer on-topic! :D
Een collega laat haar nagels bij een nagelstyliste doen die zelfs op wedstrijdniveau en voor een zeer gerenommeerd merk werkt, maar ik zie dat zij allemaal 'jaarringen' bij het opvullen achterlaat. Mijn collega heeft een hele rits aan jaarringen en die weet niet beter of dat is normaal. Ik heb het werkelijk nog nooit gezien en bij mij op de opleiding moeten we randjes helemaal weg/transparant vijlen voordat er nieuwe acryl opgaat. Hoe werken jullie: ook met jaarringen of dat je bij het afronden van de nagel niet meer kunt zien dat je het opgevuld hebt? Ik neem natuurlijk aan dat het het laatste is, maar wie weet zit er iemand tussen die ook zo werkt als die bekende persoon en daar een onderbouwde reden voor heeft.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 18:45

Kon dat dan? Ik begreep van mijn instr dat hij morgen pas weer nieuwe data kan zien voor mij....

Ik ken "jaarringen" wel van foto's en heb ze weleens gehad toen ik net begon met frezen. Maar dit hoort zeer zeker niet en is een geval van "overvijlen"

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 18:55

Degene die de laatste keer mijn acrylnagels zette liet ook zoveel acryl zitten dat je duidelijk een rand kon zien. Anders was ze bang om op de natuurlijke nagel te vijlen, en de kleur acryl was wat lichter als mijn eigen nagels, en daardoor viel het meer op zei ze.

Bij de eerste styliste kwam je na het opvullen echt met nieuwe nagels naar buiten, dus het viel me echt in negatieve zin op.

LM: je kan inderdaad pas de dag na zakken een nieuw examen aanvragen en data zien. Maar vaak weten we wel wat de wachttijd ongeveer is. Wel is het zo dat er een speciale wachtlijst is voor herexamens, en dat gaat sneller als gewone examens. Meestal rond de 3 weken. 3 maand wachttijd voor herexamens is, tja.. ik zou haast zeggen onmogelijk.. nog nooit meegemaakt. Nog nooit gehoord en totaal niet volgens de regels van het CBR.