Die van dr vogel zijn erg fijn en natuurlijk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
...
!
Niet omdat ik hem niet vertrouw of wat veel mensen hebben dat ze het raar vinden dat hun kind gaat afrijden, maar puur omdat ik bij alles waar een test aan vast zit zenuwachtig wordt. Dat betekent dat in ieder geval ik vandaag aan de Passiflora tabletjes ga, ha ha ha!
hhahha zal vast door het gezamelijke interesse in de nagles zijn
M'n ventje was helemaal van de rel ervan, want hij wil zo graag in zijn auto rijden (hij heeft al een auto die hij aan het opknappen is). Uiteraard meteen weer aangevraagd, maar de wachttijden zijn enorm lang hier (3 maanden)!
om alles weer bij te werken ( wenkbrauwen verven en eventueel epileren en gellak natuurlijk ook
) Shenavallie schreef:Helaas, hier ook gezakt...M'n ventje was helemaal van de rel ervan, want hij wil zo graag in zijn auto rijden (hij heeft al een auto die hij aan het opknappen is). Uiteraard meteen weer aangevraagd, maar de wachttijden zijn enorm lang hier (3 maanden)!
![]()
Ik begreep van mijn moeder dat het onlangs op tv was, dat CBR teveel mensen laat zakken. De herfstvakantie is in aantocht en die reisjes moeten ergens van betaald worden, denk ik dan.