Haha jup, het is gewoon Amanda Hmm misschien dat ik daar dan eens naar ga kijken. Ik vind Sensationail ook erg beperkt in de kleurtjes. Hoe is de kwaliteit van die cheapass van eBay? En waar haal jij je lakjes vandaan?
Skessa_
Geplaatst: 23-05-14 10:20
Nans neemt mijn Lime ook mee Yv
Hijs idd een heel stuk feller als die van Tazzey dr fotos.
Ik heb Surfin for Boys gelakt, kickeeee
Yv_
Geplaatst: 23-05-14 10:21
Lime? Welke van de 2 nou? OPI of Chg?
Ik wil Flirty Tankini op de mat!!! Na 2 jaar eindelijk besteld en ben stiekem toch zoooo benieuwd!
Skessa_
Geplaatst: 23-05-14 10:23
Ohw die van CG. Van OPI wist ik de naam niet eens, excuses
Anoniem
Geplaatst: 23-05-14 10:24
Surfin' is echt al tijden mijn favoriete neon, zo gaaf Maar hij werd complete overschaduwd door alle aandacht die naar FFF ging, terwijl ik die stukken minder vind.
Flirty Tankini... wat een bummer toen ik hem eindelijk op de mat had... Alle shimmer zakt steeds naar benenden
Hij was bij mij zo erg, dat ik zelfs een vervangende gekregen heb. Maar die doet het net zo hard
Misschien moet ik hem gewoon eens proberen, zal je zien dat ik hem dan geweldig vind Als iemand nog DE tip heeft tegen zinkende shimmer, dan hoor ik dat graag. Op de kop zetten, schudden, roeren, rollen... alles heb ik al geprobeerd
Skessa_
Geplaatst: 23-05-14 10:29
Maar FFF was toch zo sheer?
Ik was bang dat Surfin meer Oranje zou zijn, maar godzijdank niet!
Flirty heb ik al lang nie meer gedragen, maar volgens mij vond ik m wel heel gaaf
Yv_
Geplaatst: 23-05-14 10:30
Druppie glitter food miss?
Flip flop bij mij niet sheer, super gepigmenteerd juist. Maar hij lakt erg rot, dus veel laagjes nodig..
Ik hou de flesjes altijd op de kop tijdens het schudden, op die manier komen er ook weinig tot geen luchtbellen in en verdeeld de shimmer zich weer netjes door de lak.
Yv_
Geplaatst: 23-05-14 10:36
Weet niet? Het is het proberen waard?
Paarse neon?
Anoniem
Geplaatst: 23-05-14 10:37
Disco Dress!
Dat heb ik al geprobeerd, zo doe ik dat normaal ook altijd, alleen schud ik niet ivm belletjes, maar rol ik de lak stevig tussen mijn handen. Dat werkt voor dit lakje dus niet.
Tazzey
Geplaatst: 23-05-14 10:37
Bedoel What a pansy? Dat is een paarse neonachtige die erg gaaf is.
Ik vind de Coca Cola Collectie echt zo'n tegenvaller... Saaie of afschuwelijke kleuren en niet eens een leuk logo op het doppie.
Zo'n gemiste kans van OPI, vind er eentje leuk, de zero. De neons vind ik dan wel erg leuk, maar aangezien ik al zo veel neons heb en ook veel die op deze kleuren lijken, heb ik het keurig bij maar 2 gehouden.