Ben nu 3 dagen bezig met de 30day shred, vandaag komt dag 4! Na de eerste dag kon ik amper nog lopen van de spierpijn, hahah! Dus dag 2 viel ook ernstig tegen met die spierpijn, maar daarna weer goed te doen. Alleen die jumprope kan ik amper volhouden, doet zo zeer in mn kuiten, ppfff
Ook de laatste serie situps met je benen in de lucht van level 1 vind ik ernstig pittig, maar goed, alles voor een platte buik

) 1 rustdag gehad, vandaag dag 7 en het ging zooo gemakkelijk vandaag...ik doe alleen van push ups de modified oefening, dus die ga ik vanaf morgen ook moeilijker proberen en dan hopen dat ik die push ups ook gewoon kan tegen dat we over gaan naar level 2

Even zoeken of ik er vandaag tijd voor heb...
Maar gisteren heb ik mezelf weer serieus gemotiveerd, en heb ik dag 27 gedaan van de shred, daarna gaan hardlopen, naar stal gefietst, paardgereden en terug naar huis gefietst (woon boven aan een flinke berg). Gister was dus wel een goeie dag, voelde me ook echt supergoed door al die inspanning, maar nu moet ik nog maar zien dat ik blijf volhouden (met shredden/hardlopen in ieder geval).