Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Ik zou hier eigenlijk gewoon een stuk afknippen aan de onderkantJe ziet zelfs op een onduidelijke foto al dat het echt ontzettend dood is en dood haar kan je niet meer repareren. Als je het wat korter knipt is het gelijk een stuk gezonder in de oogopslag denk ik, en dan kan je daarna altijd nog kijken wat voor kleurtje je erin wilt.
Just_bo schreef:Uitgeborstelde krullen ja, maar er gaat zeker een stuk vanaf![]()
Over de haarproducten van de tuinen (heeft nu een andere naam geloof ik?) heb ik wel goede verhalen gehoord, heeft iemand van hier er ervaring mee?
LiiNd_Y schreef:Heeft er iemand ervaring met de andrelon deluxe curl and shine lijn? Deze is nog behoorlijk nieuw.
Emmaa_ schreef:LiiNd_Y schreef:Heeft er iemand ervaring met de andrelon deluxe curl and shine lijn? Deze is nog behoorlijk nieuw.
Andrelon is echt troep. Het maakt je haar op korte termijn misschien glanzend en zacht maar door de hoeveelheid siliconen sluit het alleen de schubben van je haar af, waardoor verzorging ook niet meer opgenomen wordt.
lieveli schreef:Just_bo schreef:Uitgeborstelde krullen ja, maar er gaat zeker een stuk vanaf![]()
Over de haarproducten van de tuinen (heeft nu een andere naam geloof ik?) heb ik wel goede verhalen gehoord, heeft iemand van hier er ervaring mee?
Ik gebruik de Yes to lijn voor mijn krullen. In Aussie en andere 'top' merken zitten siliconen en andere troep.