Je hartslag in het begin is wel vreemd, maar wat Sv ook nog even aan Ai heeft gevraagd, ik snap het wel. Denk dat het ook per persoon verschillend is. Wel weer lekker gelopen. Fijn gevoel dat je conditie zo goed is
Suliko
geen tijd meer voor jou Pr verhaal?
ik denk dat het hurken echt het probleem gaf. Lang niet meer zoveel klachten gehad dus dat link ik wel echt aan elkaar.
Ninus toch weer lekker gelopen ondanks het snotteren. Meestal kun je toch nog wel lekker vooruit als het bij snotteren blijft. 2x op een dag lopen heb ik eigenlijk nog nooit gedaan behalve ergens heen en terug ofzo. Lijkt me ook best gek om te doen. Pak je dan ook echt rust tussendoor of dat niet zo zeer?
Josien 10km is toch ook al een hele mooie afstand. Tot 18 graden een lange broek dat red zelfs ik niet
. Maar iedereen is anders, lekker doen wat je fijn vind.Lisitano respect voor deze bijleespost.
Het shirt mag je houden met de vraag om het netjes te houden voor andere pacing opdrachten of wedstrijden.
De vermoeidheid komt/kwam denk ik wel echt door het rennen. ik weet dat het altijd veel effect op mij heeft.
Super toffe plannen heb je. Hopelijk knap je snel op!
Wat voor week volume wil je zo in je max weken draaien richting die 43km?
Ook deze keer ben ik weer gespot bij een of andere influencer op Insta. Hij liet zich redelijk negatief uit over ons als pacers omdat wij heel de tijd liepen te kletsen en hij dat mentaal lastig vond.
Wel een leuk plaatje, dat dan weer wel.

Gister ben ik even snel de Saucony Pro5 gaan proberen. Heb gewacht op die lancering om ze te vergelijken met de Asics Magic speed 5.

Na 4 x wisselen, een stuk op 2 verschillende schoenen, gekozen om van mijn vaste merk af te stappen en voor de asics te kiezen! Ik vind ze net wat agressiever hebben, wat dynamischer en wat lichter in het gevoel om mijn voet heen. De saucony zijn wat meer "schoen" maar zijn ook net wat stabieler in mijn gevoel met een heel zacht voetbed. Ze voelen alleen wat meer als een nylon plaat dan echt carbon. Vond het een lastige keuze want waar ga je aan het einde van de marathon het meeste plezier uit halen? De prijs hielp ook wel in de keuze. De saucony zit op €270
Dat werd me wat te veel. Dus mijn nieuwe wedstrijdschoen, en dan toch eindelijk een carbon:

verkrijgbaar in slechts 1 kleur
Zo lekker het bos in om te lopen dus ze blijven nog even op de plank staan (helaas) maar in Berlijn mogen ze gaan proefdraaien. De nieuwe trailschoenen moeten ook nog maar daar had ik gister geen tijd voor
Die Saucony vind ik zo mooi maar ik hou dan ook van roze.
Maar je loopt er vast lekker snel mee. En verder niks van aantrekken, ik snap dat als je het zwaar hebt dat geklets dan vervelend kan zijn. Maar daar moet je je maar voor leren afsluiten als je evenementen loopt. De meeste mensen zullen er blij mee zijn en energie van krijgen. Wel een leuke en vrolijke foto!
Zo nog even een klein rondje met de hond en dan lekker op de bank serie kijken. En misschien wel Ben & Jerry's, dat was in de aanbieding en kwam de boodschappenservice net brengen
.

. Hoop dat je er van genoten hebt!
Ben benieuwd wat je er van vind.

Blijf het maar raar vinden.
Net als jij heb ik ook best veel mensen om me heen die ziek zijn en er niet zo op uit kunnen, dat maakt ook dat ik me minder druk maak als het even niet gaat.