Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:In de brief staat dat je iemand mee mag, maar die moet buiten blijven wachten ivm drukte binnen in de locatie. Zal vast ook afhangen van de reden van begeleiding.
Brainless schreef:idinn schreef:In de brief staat dat je iemand mee mag, maar die moet buiten blijven wachten ivm drukte binnen in de locatie. Zal vast ook afhangen van de reden van begeleiding.
Heb dat aangegeven tijdens het telefoongesprek, maar dat was geen goede reden; alleen als iemand niet (goed) kan lopen. En dan nog kan het zijn dat iemand anders het vervoer binnen regelt en de begeleider buiten moet blijven.
Zij zei wel: het kan per locatie/per x verschillen of ze het toestaan, maar konden dat niet garanderen.
Brainless schreef:Ik ben geënt in Meppel en daar gaven ze aan dat ik dan niet mee mocht, manlief in Heerenveen, daar was het ook geen goede reden.
Er ging dan gewoon iemand van de priklocatie mee, maar dat is absoluut geen oplossing.
Tiggs schreef:rockwitch schreef:Ik zit vandaag op Janssen en het is echt allemaal jongeren die er komen. Vanaf half 90’s tot begin 00’s. Wel gezellig al voel ik me ineens oud haha.
Je hebt de millenniumwisseling niet eens meegemaakt, hoe kun je nou volwassen zijn
Brainless schreef:rockwitch schreef:Ik ben al met meerdere meegelopen die angst hadden of risico op flauwvallen en ze waren alleen. Net ook bij iemand die liggend werd geprikt. Ben erbij gebleven tot ze zich goed genoeg voelde om te gaan zitten. Dus als je het echt eng vind geef het aan. Er is echt wel iemand die mee kan lopen als je in je uppie bent.
Mag er bij jullie iemand meegaan?
Hebben gebeld naar de GGD en ze konden niet garanderen dat iemand mee mocht lopen.
Alleen als iemand niet/moeilijk mobiel is, maar dan alsnog konden ze beslissen dat iemand anders het overneemt op de priklocatie.
bigone schreef:Klopt Tienus, maakt ook niet zoveel uit, ben allang blij dat er vaccins zijn.
Eerste AZ en tweede Pfizer was nog beter geweest maar ik verwacht dat in ieder geval de griepprik groep en andere kwetsbaren volgend voorjaar of dit najaar alsnog een extra booster krijgen.
idinn schreef:Alles ging zo soepel vanmorgen met prikken. Vervolgens zegt Hans van bij de stoeltjes "je mag al naar huis hoor". Die hield de tijd duidelijk beter in het oog. Ok, maar als het regent blijf ik nog even zitten .. "het is droog buiten". Nou Hans het was helemaal niet droog buiten! En ik ben ook niet waterafstotend geworden, dus ik ben diep teleurgesteld
tienus63 schreef:mRNA-vaccins bieden mogelijk jarenlang bescherming.
https://nos.nl/l/2387143#UPDATE-container-54154974